| 
		[E33A 2.0] Moje Mitsubishi i jego choroby | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Crosby  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A] 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-05-2010, 16:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja mam MD173635 E2T36279 | 
             
						
				_________________ 三菱ギャラン | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 oran  		  
		 
         Forumowicz Mitsu
  
  
                  Auto: Galant 4G63 SOHC Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-05-2010, 15:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Cashpir,  o to jakiś inny, hmm, masz 8 zaworów SOHC? Bo w sumie jeżeli tak to by było miło - trzeci komputerek pasujący (bo 3 wtyczki masz?). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Crosby  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A] 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-05-2010, 16:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak mam 3 wtyczki 8 zaworów SOHC poszukuje rownież liste pasujących kompów bo ostatnio mi sie spalił i szukalem z tym samym oznaczeniem ciężko było ale zdobyłem używany z rozbitego gala, a nowy kosztuje w serwisie 8700zł <wow> szok cenowy. jakby ktos posiadał liste tych kompów jakie były stosowane w tych galach proszę o podanie bo nawet serwis nie udziela takich info. Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ 三菱ギャラン | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 oran  		  
		 
         Forumowicz Mitsu
  
  
                  Auto: Galant 4G63 SOHC Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2010, 01:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja robiąc "risercz" dopasowałem trzy kompy póki co:
 
 
MD161184 - na allegro mi pisali, że taki będzie pasował + rudi pisał, że mu chodził gal na takim
 
MD167736 - taki kupiłem, ale mi się spalił, teraz idzie taki sam nowy
 
MD173635 - no i to ten Twój | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 oran  		  
		 
         Forumowicz Mitsu
  
  
                  Auto: Galant 4G63 SOHC Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2010, 11:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobra, teraz ładowania nie mam. Nie wiem od kiedy, ale wiem kiedy mi aku padło - wczoraj. Zauważyłem natomiast taki kabelek zwisający od alternatora - ale nie wiem gdzie go podpiąć, więc wklejam zdjęcie i proszę pomóżcie :]
 
 
 
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zysiuu  		  
		 
         Mitsumaniak 02353/KMM
  
  
                  Auto: Galant E33A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2010, 14:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli się nie mylę to ten kabel ma iść do pompy wspomagania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 oran  		  
		 
         Forumowicz Mitsu
  
  
                  Auto: Galant 4G63 SOHC Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2010, 15:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki panowie, a jeszcze pytanie mam - bo mi nagle się to stało i nie chce mi się wierzyć, że po prostu się alternator skończył (a lepiej się upewnić). Czy nie ma jakiegoś przekaźnika od ładowania, czy coś?
 
 
Bo patrzyłem na schematy to jest to połączone chyba ze skrzynką na bezpieczniki. Ale bezpieczniki wszystkie cacy, tylko przekaźniki mogłyby w takim razie wchodzić w grę. 
 
 
Coś tam czytałem i to niby powinien być ten na którym na obudowie jest oznaczenie "auto choke ignition coś tam coś". Ale to by było... Bez sensu? Mowa o tej skrzynce pod maską.
 
 
ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ? Bo mi to ciągle dyndało... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2010, 20:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | oran napisał/a: | 	 		  | ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ? | 	  
 
podbija obroty, gdy kręcisz kierownicą | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 oran  		  
		 
         Forumowicz Mitsu
  
  
                  Auto: Galant 4G63 SOHC Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2010, 17:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak się dostać do pompy paliwa? Trzeba odkręcać bak? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-12-2010, 08:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie trzeba - jest dostępna na tylnej pionowej ściance zbiornika | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |