Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY SILNIK klekocze
Autor Wiadomość
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 21-05-2010, 10:48   POMOCY SILNIK klekocze

Proszę o jakąś podpowiedź, trudno mi jest wytłumaczyć objaw ale od początku:
problem piuerwszy była uszkodzona turbinka z dnia na dzień zaczęła żygać olejem, jeszcze w ten dzień wytlądował u medyka, turbo zostało wymienione z "dawcy" i zalane olejem niestrety chciałem się pokusić o trochę lepszy olej i zalałem półsyntetykiem a wcześniej był mineralny.
2. Później mie było już tak pięknie bo podczas jazdy zaczął dziwnie terkotać (dzwięk jakby blaszke wciskał pod kręcące koło zębate.
Problem się nasilał kiedy silnik robił się ciepły na zimnym cisza, więc pomyślałem że może to wina oleju że mniej gęsty. Wymiana oleju na mineralny i to samo. Co dziwne problem ten po pewnym czasie (z godzinkę) zaczął narastać BARDZO. silnik zaczął już nie tylko klekotrać ale i sam zgasł.
Początkowo sprawdzone sprzęgło bez taki sam dzwięk
turbo nawet gdy zatrzymanbe też terkocze
pompa wody i inne na paskach nawet beż pasków też terkocze.
Po wyeliminowaniu wszystkich tych elementów doszliśmy wraz mechanikiem że jest to wina silnika. najpierw poleciał spód tam faktycznie był trochę bałagan wymienione panewki, korby wszystkie proste. więc skręcone spowrotem i nadal to samo więc zdjęta została góra silnika głowica itd. i tu też wszystko ok. Nie jest to jeszcze skręcone założę nowy rozrząd i uszczelke i zobaczymy ale tu było wszystko ok. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-05-2010, 12:03   

Prawdopodobnie spuchł tłok.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 21-05-2010, 13:24   

Perzdewszystkim zmień mechanika, bo z tego co piszesz to jełopa straszny... (bez obrazy). Może udaj sie do przedmówcy, ponoć dobry majster.

Ps, dla mnie Twój mechanik to klasyczny wiejski idiota (bez obrazy). Bo po jakiego Chu_a wymienialiście turbine ja olej wali na bank do dolotu przez odme?.

Czy Twój zacny meczanik sprawdził drożnosć odmy?
Czy zrbiło pomiar kompresji w silniku?
Czy zrobił pomiar ciśnienia oleju?
Czy zrobił pomiar cisnienia doładowania?

pozdrawiam i życze wiecej zdrowego rossądku
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 22-05-2010, 09:22   

stegano niestety się nie zgodzę turbina była walnięta a nie pisałem o takich rzeczach jak pomiary bo np. starej turbiny nie mierzył cisnienia bo:
- to ona rzygała olejem (po zdjęciu węża z niej)
-strasznie świstała
-i łopatek prawie nie było
-a cały wirnik czy jak to się nazywa latał jak..........
więc dla tego nie było pomiaru turbiny zurzytej tylko wymiana na następną.
Wiem że z mojej relacji wynika że nie jest to profesjonalny warsztat ale nie pisałem o pomiarach bo były w normie.
Jeżeli chodzi o tłoki to też wszystkie ok
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 22-05-2010, 09:39   

Takie odniosłem po prostu wrażenie, po Twojej pierwszej wypowiedzi. Mimo wszystko wydaje mi sie że czas na zmiane mechanika.

A jak z kopceniem? czy są jakieś objawy?
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.