Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chce kupić eclipse g1
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-05-2010, 22:37   

MATi1G napisał/a:
nie jestem do końca pewien ale to chyba 4g37 moc 90 koni 1.8 SOHC
4G63 SOHC z Galanta.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-05-2010, 08:58   

Hubeeert, MATi1G dobrze gada. 4g63 sohc nie było, tylko 4g37 sohc też nie do końca identyczny jak w Galu (np. hydrauliczne zawory)

Generalnie Eclipsy N/A szybko wyglądają jedynie, ale mają to "coś" - zwłaszcza 1g z otwieranymi "oczkami", a jeżeli ma dawać frajdę z jazdy to polecam 200sx

[ Dodano: 27-05-2010, 09:04 ]
PS. 4g37 od 4g63 sohc odróżnisz momentalnie po układzie świec:

4g37:
o o o o

4g63:
o oo o
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-05-2010, 10:17   

MATi1G napisał/a:
nie jestem do końca pewien ale to chyba 4g37 moc 90 koni 1.8 SOHC


Dokładnie silnik 4G37 z tym że w Eclipse ten silnik dysponuje mocą 110KM lub 115KM (nie jestem pewien), pojemność oczywiście 1,8.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-05-2010, 10:23   

Równo 90 KM - sorry - brakuje tylko klapki a'la The Flinstones :D
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2010, 20:59   

Bartek napisał/a:
Hubeeert, MATi1G dobrze gada. 4g63 sohc nie było, tylko 4g37 sohc
Ja mówię o tym co jest na zdjęciu a nie o tym co gada.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-05-2010, 09:45   

Na tym zdjęciu jest 4g37 - 3 posty wyżej masz sposób rozpoznawania
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2010, 10:14   

OK
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 29-05-2010, 01:32   

Piszę tu na prośbę Adaho ,żeby naprostować temat i ukrucić dywagację.
Eclipse 1G o pojemności 1.8l występował w 4 wersjach silnikowo- mocowo - osprzętowych

Pamiętajcie ,że w latach 90tych auta te sprowadzane były do Polski czy też ogólnie do Europy pod jedną wspólną nazwą Eclipse! ze względów homologacyjnych. Więc wiele z jeżdżących do tej pory 1G 1.8 to Lasery, Talony , Stealth'y itp.

1) 68 kW - wersja euro silnik 4g37 + osprzęt wprost wyjęty z Galanta (bardzo ,krótka seria) homologowana jako pierwsza w Polsce. (i w zasadzie jedyna :mrgreen: )
2) 84 kW - wersja USA (4g37 + inna głowica + inne wtryski + inna elektronika) WERJA TARGA !
3) 101 kW -wersja USA (4g37 + j.w + j.w. + j.w + inny kolektor wydechowy + inny kat + Zupełnie inny ECU = Wersja tzw California) element charakterystyczny to wielkie podłużne lusterka Jestem dumnym i szczęśliwym posiadaczem takiego egzemplarza
4) 105 kW - wersja JAP ) 4g37 = tutaj jest kompletna masakra jeśli chodzi o silnik. Poczynając od wału korbowego a kończąc na kolektorze ssącym "cyclone" . Wersja będąca rarytasem w USA. W europie nie słyszałem jakimkolwiek egzemplarzu (Bazą dla tego modelu był również blok od silnika 4g37 ! )

Reasumując o ile nie zdekodujemy VIN'a to aby określić moc domniemanego pojazdu konieczne jest postawienie go na rolkach.

Odpisuję dopiero dzisiaj bo musiałem dokopać się do źródłowych pdf'ów w czeluściach mojego dysku :biggrin:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.