Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2010, 12:33   [E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe

silnik 4g63 1G '92 przy nagłym (gwałtownym) dodawaniu gazu zwłaszcza wtedy to widać na wykresie wartości BTDC są cofane do wartości -14 w tym tez czasie przymula co wpływa na ogólne zamulenie auta brak mocy ,wskazówka obrotomierza wręcz w tym monecie spada w dół minimalnie, wielokrotne gwałtowne wciskanie gazu może spowodować zgaśniecie.

Staramy się pisać poprawnie po polsku. Następnym razem przeczytaj dwa razy co napisałeś, wstaw polskie znaki i zniweluj wszelkie literówki proszę :)
MoRderator
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 12-05-2010, 00:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-05-2010, 00:07   

Sprawdź czujnik spalania stukowego.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2010, 09:06   

Przepraszam za pismo.
w zasadzie mam 2 czujniki i na dwóch jest to samo.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-05-2010, 09:44   

Podepnij czujnik nie wkręcony do bloku i spróbuj - jak przejdzie problem - szukaj przyczyny spalania stukowego (przytkany wtryskiwacz, dużo nagaru w komorach spalania itp.), jak nie - szukaj dalej w elektronice
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2010, 18:13   

mysle ze to wina popychaczy które straszne łomoczą klepią stukaja niedługo bede wymieniał zobaczymy mysle ze na 95% to to.
jedno pytanie czy popychacz moze bys tak uszkodzony że zawory mogą się mniej otwierac?

ciśnienie oleju rozgrzanego to 1bar na jałowym i ponad 4bary przy 6000 obr.[/code]

[ Dodano: 06-07-2010, 23:06 ]
wymiana popychaczy zamyka temat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.