 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2010, 12:33 [E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe
|
|
|
silnik 4g63 1G '92 przy nagłym (gwałtownym) dodawaniu gazu zwłaszcza wtedy to widać na wykresie wartości BTDC są cofane do wartości -14 w tym tez czasie przymula co wpływa na ogólne zamulenie auta brak mocy ,wskazówka obrotomierza wręcz w tym monecie spada w dół minimalnie, wielokrotne gwałtowne wciskanie gazu może spowodować zgaśniecie.
Staramy się pisać poprawnie po polsku. Następnym razem przeczytaj dwa razy co napisałeś, wstaw polskie znaki i zniweluj wszelkie literówki proszę
MoRderator |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 12-05-2010, 00:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-05-2010, 00:07
|
|
|
Sprawdź czujnik spalania stukowego. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2010, 09:06
|
|
|
Przepraszam za pismo.
w zasadzie mam 2 czujniki i na dwóch jest to samo. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-05-2010, 09:44
|
|
|
Podepnij czujnik nie wkręcony do bloku i spróbuj - jak przejdzie problem - szukaj przyczyny spalania stukowego (przytkany wtryskiwacz, dużo nagaru w komorach spalania itp.), jak nie - szukaj dalej w elektronice |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2010, 18:13
|
|
|
mysle ze to wina popychaczy które straszne łomoczą klepią stukaja niedługo bede wymieniał zobaczymy mysle ze na 95% to to.
jedno pytanie czy popychacz moze bys tak uszkodzony że zawory mogą się mniej otwierac?
ciśnienie oleju rozgrzanego to 1bar na jałowym i ponad 4bary przy 6000 obr.[/code]
[ Dodano: 06-07-2010, 23:06 ]
wymiana popychaczy zamyka temat. |
|
|
|
 |
|
|