| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kamils [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2010, 11:33   [E39A 4WD 2.0] Kąt wyprzedzenia zapłonu ma wartosci minusowe |   
 |  
               | 
 |  
               | silnik 4g63 1G '92 przy nagłym (gwałtownym) dodawaniu gazu zwłaszcza wtedy to widać na wykresie wartości BTDC są cofane do wartości -14 w tym tez czasie przymula co wpływa na ogólne zamulenie auta brak mocy ,wskazówka obrotomierza wręcz w tym monecie  spada w dół minimalnie,  wielokrotne gwałtowne wciskanie gazu może spowodować zgaśniecie. 
 Staramy się pisać poprawnie po polsku. Następnym razem przeczytaj dwa razy co napisałeś, wstaw polskie znaki i zniweluj wszelkie literówki proszę
   MoRderator
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 11-05-2010, 23:07, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2010, 23:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź czujnik spalania stukowego. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kamils [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-05-2010, 08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepraszam za pismo. w zasadzie mam 2 czujniki i na dwóch jest to samo.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-05-2010, 08:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podepnij czujnik nie wkręcony do bloku i spróbuj - jak przejdzie problem - szukaj przyczyny spalania stukowego (przytkany wtryskiwacz, dużo nagaru w komorach spalania itp.), jak nie - szukaj dalej w elektronice |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kamils [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-05-2010, 17:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | mysle ze to wina popychaczy które straszne łomoczą klepią stukaja niedługo bede wymieniał zobaczymy mysle ze na 95% to to. jedno pytanie czy popychacz moze bys tak uszkodzony że zawory mogą się mniej otwierac?
 
 ciśnienie oleju rozgrzanego to 1bar na jałowym i ponad 4bary przy 6000 obr.[/code]
 
 [ Dodano: 06-07-2010, 23:06 ]
 wymiana popychaczy zamyka temat.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |