Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Strasznie trzęsie podczas jazdy
Autor Wiadomość
SnoWaR 
Nowy Forumowicz
SnoWaR

Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 31-05-2010, 08:30   [E54A 2.0 V6] Strasznie trzęsie podczas jazdy

Witam!!

Posiadam Mitsubishi Galanta 96r 2,0 V6 w automacie i mam taki problem ponieważ podczas jazdy zaczyna go trząść tak około 80km/h i tak jakby przerywał. Myślałem że to świece wiec je wymieniłem i nadal nic wciąż te same objawy. Może ktoś z Was mi pomoże.

Pozdrawiam :lol:
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 31-05-2010, 11:27   

trząść mogą zużyte opony, lub źle wyważone flegi. Co do przerywania - gaśnie czy szarpie autem ?? zawsze przy tej samej prędkości ??
 
 
 
SnoWaR 
Nowy Forumowicz
SnoWaR

Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 31-05-2010, 16:36   

Opony już sprawdzałem są oki i felgi też. Nie gaśnie tylko szarpie tak średnio od 60km/h do nawet 100km/h
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-05-2010, 16:41   

Może któryś z przegubów jest luźny :roll:
_________________

 
 
 
SnoWaR 
Nowy Forumowicz
SnoWaR

Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 31-05-2010, 19:08   

Panowie nic z zawieszeniem on tak jakby przerywał i tracił moc.
 
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 31-05-2010, 22:02   

a jak go na luzie zaczniesz gazowac to jak sie wkreca? slychac jakies przerywanie czy nie???
. tak samo , jak jest z przyspieszaniem jak mu depniesz do dna??
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-05-2010, 22:11   

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? Może już nie dawać rady pod obciążeniem - na stojąco będzie ok lub gorsza opcja - pompa paliwa
 
 
Camill85
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2010, 22:12   

Może coś z pompą paliwa?

Sprawdź czy podczas hamowania silnikiem wskazówka nie skacze Ci minimalnie do góry...jeśli tak to namierz czujnik położenia wałka rozrządu, pod nim powinieneś mieć łożysko kulkowe - sprawdź je....jeśli będzie suche to przesmaruj i się przejedź - jeśli to nie pomoże wymień to łożysko...
 
 
SnoWaR 
Nowy Forumowicz
SnoWaR

Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 31-05-2010, 22:20   

Filtr nie wiem kiedy był wymiany, ponieważ mam go od miesiąca. Na wolnych obrotach troszkę latają obroty ale jak mu depnę to nic się nie dzieje i tak samo podczas jazdy jak powoli przyspieszam to go trzęsie a jak wdepnę to idzie dobrze.

[ Dodano: 31-05-2010, 22:22 ]
Szczerze to nie wiem jak się hamuje silnikiem w automacie? :?: :roll:
 
 
 
Camill85
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2010, 05:29   

Cholera sorki nie przeoczyłem to "w automacie"...

Ciężko zdiagnozować... przyczyn takiego szarpania i utraty mocy może być wiele...

Nie wiem może spróbuj podpiąć do niego komputer i sprawdź czy wtryski podają równo paliwo? Może są już troszkę zapchane? Spróbuj wlać preparat do paliwa jakiejś dobrej firmy do paliwa i zobaczysz czy coś pomoże...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-06-2010, 16:02   

SnoWaR, czy to trzęsienie jest tylko w tym zakresie prędkości auta, czy raczej w zakresie pewnych obrotów? Zobacz czy czy na trójce też szarpie.
 
 
SnoWaR 
Nowy Forumowicz
SnoWaR

Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 01-06-2010, 16:11   

Co do obrotów to nie wiem ale podejrzewam że tylko przy prędkości a on sam wrzuca na 3 i nawet nie wiem kiedy.

[ Dodano: 01-06-2010, 16:13 ]
A mam pytanko co do tego płynu do paliwa dobrej firmy.Dobrej tz. jakiej???
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-06-2010, 16:14   

SnoWaR, gdyby to była wina silnika to trzęsłoby na dwójce, trójce i czwórce, czyli w zakresie obrotów przekładającym się na różne prędkości. Jeśli to zależy tylko od prędkości to sprawdź przeguby wewnętrzne.

Zmianę biegu zauważysz po obrotomierzu.

[ Dodano: 01-06-2010, 16:16 ]
SnoWaR, póki co ten płyn sobie odpuść. Najpierw ustal czego to wina a potem coś rób. Idąc tą drogą usłyszysz jeszcze o wymianie cewek, świec, przewodów, komputera itd :)

Musimy stwierdzić czy to wina silnika czy zawieszenia/układu napędowego.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-06-2010, 16:36   

Owczar napisał/a:
Jeśli to zależy tylko od prędkości to sprawdź przeguby wewnętrzne.
Tez bylym przy tym, jednakze opisane objawy
SnoWaR napisał/a:
tak jakby przerywał i tracił moc.
SnoWaR napisał/a:
jak powoli przyspieszam to go trzęsie a jak wdepnę to idzie dobrze.
troche nie pasuja, przy uszkodzonym przegubie, fakt czuc cos takiego
SnoWaR napisał/a:
szarpie tak średnio od 60km/h do nawet 100km/h
ale sa to bardziej wibracje nadwozia auta na boki, przy czym nie ma to nic wspolnego z zaplonem silnika.
Wibracje nadwozia sa bardzo odczuwalne wlasnie od predkosci >50km/h podczas mocniejszego przyspieszania z niskich obrotow.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Camill85
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2010, 09:50   

SnoWaR napisał/a:
Panowie nic z zawieszeniem on tak jakby przerywał i tracił moc.


Skoro takie są objawy to ja bym się upierał przy sprawdzeniu wtrysków...nie jest to kosztowne - wystarczy znaleźć mecha z laptopem i odp. oprogramowaniem, który się podepnie do autka i sprawdzi jakie masz ciśnienie na poszczególnych wtryskiwaczach...jeśli okazałoby się, że są zapchane to masz 2 opcje:

1)wspomniany przeze mnie specjalny czyszczący płyn dolewany do paliwa (jeśli chodzi o firmę to spróbowałbym preparatem firmy STP)... przy czym nie jest to złoty środek bo czasem pomoże, czasem nie, czasem dopiero za trzecim dolaniem, a czasem tylko na chwilę...

2)znaleźć firmę, która zajmuje się czyszczeniem wtryskiwaczy (wykręca się je i czyści ultrafalami)

Nie mniej jednak pierwszy krok to diagnoza komputerowa ciśnienia na wtryskiwaczach...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.