[E54A 2.0 V6] Strasznie trzęsie podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
SnoWaR
Nowy Forumowicz SnoWaR
Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 31-05-2010, 08:30 [E54A 2.0 V6] Strasznie trzęsie podczas jazdy
|
|
|
Witam!!
Posiadam Mitsubishi Galanta 96r 2,0 V6 w automacie i mam taki problem ponieważ podczas jazdy zaczyna go trząść tak około 80km/h i tak jakby przerywał. Myślałem że to świece wiec je wymieniłem i nadal nic wciąż te same objawy. Może ktoś z Was mi pomoże.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 31-05-2010, 11:27
|
|
|
trząść mogą zużyte opony, lub źle wyważone flegi. Co do przerywania - gaśnie czy szarpie autem ?? zawsze przy tej samej prędkości ?? |
|
|
|
 |
SnoWaR
Nowy Forumowicz SnoWaR
Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 31-05-2010, 16:36
|
|
|
Opony już sprawdzałem są oki i felgi też. Nie gaśnie tylko szarpie tak średnio od 60km/h do nawet 100km/h |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 31-05-2010, 16:41
|
|
|
Może któryś z przegubów jest luźny |
_________________
 |
|
|
|
 |
SnoWaR
Nowy Forumowicz SnoWaR
Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 31-05-2010, 19:08
|
|
|
Panowie nic z zawieszeniem on tak jakby przerywał i tracił moc. |
|
|
|
 |
kuba18
Forumowicz
Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 46 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 31-05-2010, 22:02
|
|
|
a jak go na luzie zaczniesz gazowac to jak sie wkreca? slychac jakies przerywanie czy nie???
. tak samo , jak jest z przyspieszaniem jak mu depniesz do dna?? |
|
|
|
 |
qattro18
Forumowicz
Auto: E32A
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 58 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 31-05-2010, 22:11
|
|
|
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? Może już nie dawać rady pod obciążeniem - na stojąco będzie ok lub gorsza opcja - pompa paliwa |
|
|
|
 |
Camill85 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2010, 22:12
|
|
|
Może coś z pompą paliwa?
Sprawdź czy podczas hamowania silnikiem wskazówka nie skacze Ci minimalnie do góry...jeśli tak to namierz czujnik położenia wałka rozrządu, pod nim powinieneś mieć łożysko kulkowe - sprawdź je....jeśli będzie suche to przesmaruj i się przejedź - jeśli to nie pomoże wymień to łożysko... |
|
|
|
 |
SnoWaR
Nowy Forumowicz SnoWaR
Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 31-05-2010, 22:20
|
|
|
Filtr nie wiem kiedy był wymiany, ponieważ mam go od miesiąca. Na wolnych obrotach troszkę latają obroty ale jak mu depnę to nic się nie dzieje i tak samo podczas jazdy jak powoli przyspieszam to go trzęsie a jak wdepnę to idzie dobrze.
[ Dodano: 31-05-2010, 22:22 ]
Szczerze to nie wiem jak się hamuje silnikiem w automacie? |
|
|
|
 |
Camill85 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2010, 05:29
|
|
|
Cholera sorki nie przeoczyłem to "w automacie"...
Ciężko zdiagnozować... przyczyn takiego szarpania i utraty mocy może być wiele...
Nie wiem może spróbuj podpiąć do niego komputer i sprawdź czy wtryski podają równo paliwo? Może są już troszkę zapchane? Spróbuj wlać preparat do paliwa jakiejś dobrej firmy do paliwa i zobaczysz czy coś pomoże... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-06-2010, 16:02
|
|
|
SnoWaR, czy to trzęsienie jest tylko w tym zakresie prędkości auta, czy raczej w zakresie pewnych obrotów? Zobacz czy czy na trójce też szarpie. |
|
|
|
 |
SnoWaR
Nowy Forumowicz SnoWaR
Auto: galant 96r 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 01-06-2010, 16:11
|
|
|
Co do obrotów to nie wiem ale podejrzewam że tylko przy prędkości a on sam wrzuca na 3 i nawet nie wiem kiedy.
[ Dodano: 01-06-2010, 16:13 ]
A mam pytanko co do tego płynu do paliwa dobrej firmy.Dobrej tz. jakiej??? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-06-2010, 16:14
|
|
|
SnoWaR, gdyby to była wina silnika to trzęsłoby na dwójce, trójce i czwórce, czyli w zakresie obrotów przekładającym się na różne prędkości. Jeśli to zależy tylko od prędkości to sprawdź przeguby wewnętrzne.
Zmianę biegu zauważysz po obrotomierzu.
[ Dodano: 01-06-2010, 16:16 ]
SnoWaR, póki co ten płyn sobie odpuść. Najpierw ustal czego to wina a potem coś rób. Idąc tą drogą usłyszysz jeszcze o wymianie cewek, świec, przewodów, komputera itd
Musimy stwierdzić czy to wina silnika czy zawieszenia/układu napędowego. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-06-2010, 16:36
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jeśli to zależy tylko od prędkości to sprawdź przeguby wewnętrzne. | Tez bylym przy tym, jednakze opisane objawy SnoWaR napisał/a: | tak jakby przerywał i tracił moc. |
SnoWaR napisał/a: | jak powoli przyspieszam to go trzęsie a jak wdepnę to idzie dobrze. | troche nie pasuja, przy uszkodzonym przegubie, fakt czuc cos takiego SnoWaR napisał/a: | szarpie tak średnio od 60km/h do nawet 100km/h | ale sa to bardziej wibracje nadwozia auta na boki, przy czym nie ma to nic wspolnego z zaplonem silnika.
Wibracje nadwozia sa bardzo odczuwalne wlasnie od predkosci >50km/h podczas mocniejszego przyspieszania z niskich obrotow. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Camill85 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2010, 09:50
|
|
|
SnoWaR napisał/a: | Panowie nic z zawieszeniem on tak jakby przerywał i tracił moc. |
Skoro takie są objawy to ja bym się upierał przy sprawdzeniu wtrysków...nie jest to kosztowne - wystarczy znaleźć mecha z laptopem i odp. oprogramowaniem, który się podepnie do autka i sprawdzi jakie masz ciśnienie na poszczególnych wtryskiwaczach...jeśli okazałoby się, że są zapchane to masz 2 opcje:
1)wspomniany przeze mnie specjalny czyszczący płyn dolewany do paliwa (jeśli chodzi o firmę to spróbowałbym preparatem firmy STP)... przy czym nie jest to złoty środek bo czasem pomoże, czasem nie, czasem dopiero za trzecim dolaniem, a czasem tylko na chwilę...
2)znaleźć firmę, która zajmuje się czyszczeniem wtryskiwaczy (wykręca się je i czyści ultrafalami)
Nie mniej jednak pierwszy krok to diagnoza komputerowa ciśnienia na wtryskiwaczach... |
|
|
|
 |
|