| 
		[E33A 2.0] Tajemniczy element :D | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 misio-1992  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2010, 16:25   [E33A 2.0] Tajemniczy element :D
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam szanownych klubowiczów    
 
 
Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest za tajemniczy element do którego są podłączone przewody paliwowe ze zbiornika. Oto link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...cb32897afa.html 
 
 
Pozdrawiam            | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2010, 16:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pewnie zaworek jednokierunkowy, żeby paliwo po zgaszeniu silnika się nie cofało    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 misio-1992  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2010, 17:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Aaaaha. Czyli już wszystko jasne    
 
 
Wielkie dzięki Maretzky85 | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 i_Lolek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E33a 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-06-2010, 00:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               prawdopodobnie ten element jest u mnie do wymiany. bo po odpaleniu silnika z rana, gaśnie po około pięciu sekundach. jesli dodam gazu tak na 1500 obr. to nie zgaśnie. ale jeśli nie dodam to gaśnie, a przynajmniej spada z obrotów na 400. 
 
 nie zawsze tak jest. ale po dłuższym postoju (dwa dni) to zawsze.
 
tak że coś mi sie zdaje że wymiana tego by poprawiła ten proceder.
 
ale w sumie da sie z tym życ, tak że nie będe sie z tym spieszył. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 16hmc16  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 91.r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 1 Skąd: Stanisławowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-06-2010, 06:59   ^^
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam u mnie w galancie dzisiaj się podobnie, samochód ciężko pali z samego rana, ale jak jest ciepły to pali z 1, jak się go odpali i przytrzyma na obrotach to nie gaśnie, czy to chodzi, ze trzeba wymienić tą część? ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbychu80  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Złom 
                  Kraj/Country: Estonia 
                  Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-06-2010, 07:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 0000000000000000 | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:37, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-06-2010, 22:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ale Maretzky ma rację - to jest zawór tzw. dwudrożny (żeby być precyzyjnym) i wcale nie ma tam ciśnienia roboczego, bo nie jest on powiązany z listwą wtryskową | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbychu80  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Złom 
                  Kraj/Country: Estonia 
                  Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-06-2010, 08:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 0000000000000000 | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:39, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 i_Lolek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E33a 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2010, 00:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | zbychu80 napisał/a: | 	 		  
 
i_Lolek
 
16hmc16
 
Chcecie wymieniać część, która nie wiecie do czego nawet służy... Szkoda pieniędzy   
 
Skoro macie podejrzenia co do układu paliwowego, to pierwsze co trzeba zrobić to pomiar ciśnienia paliwa i wszystko się okaże. Czy zwrotny w pompie do wymiany, regulator etc. | 	  
 
u mnie to jeszcze brakowało żebym sie brał za ta robotę. bo mi ta mojego miska przypadłośc nie przeszkadza. jeśli odpalam go codziennie to sie to nie zdarza. trochę na wyrost zacząłem się tym "martwić". to taki syndrom jak w poczekalni u lekarza. że choroby sie dostaje od samego słuchania o niej. 
 
niestety, ale to forum też ma takie działanie uboczne     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |