[II 2.0 DID] Funkcja centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 02-06-2010, 12:45
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Cytat: | Chciałbym dodać, że w moim przypadku występuje również brak kluczyka... (jest awaryjnie wyciągany z pilota). |
Ano każdy Instajl tak ma.... |
A wlasnie, ze Intense+ |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-06-2010, 12:51
|
|
|
michu300 napisał/a: | A wlasnie, ze Intense+ |
No proszę.... nie wiedziałem że wersja budżet też ma takie luksusy |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-06-2010, 13:14
|
|
|
sylb napisał/a: | Ostatni raz miałem przyjemność wkładania kluczyka do zamka w drzwiach w Punto 1 a to było w latach 90’. Generalnie jak sama nazwa mówi „centralny zamek” a służyć do tego by za jednym zamachem otworzyć wszystkie drzwi. Więc należy zadać sobie pytanie czy takie działanie można nazwać centralnym zamkiem |
No to wlasnie chce otworzyc jednym zamachem - klucza w zamku - wszytkie drzwi - centralnie..i nie moge...znow cos zaoszczedzono przy konstrukcji
Ostatnio mialem wlasnie problem - nie chcialo mi sie auto zamknac z pilota w kluczyku - myslalem ze jak zawsze wczesniej zamkne "recznie-kluczem" i tu okazalo sie ze lipa...trzeba kombinowac zamykajac kazde drzwi od srodka z osobna..w dodatku nie wiem co z tylnia klapa - pewnie zostaje otwarta, lipa chyba ze jednak jest jakis magiczny patent na to? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-06-2010, 13:18
|
|
|
dab napisał/a: | No to wlasnie chce otworzyc jednym zamachem - klucza w zamku - wszytkie drzwi - centralnie..i nie moge...znow cos zaoszczedzono przy konstrukcji
Ostatnio mialem wlasnie problem - nie chcialo mi sie auto zamknac z pilota w kluczyku - myslalem ze jak zawsze wczesniej zamkne "recznie-kluczem" i tu okazalo sie ze lipa...trzeba kombinowac zamykajac kazde drzwi od srodka z osobna..w dodatku nie wiem co z tylnia klapa - pewnie zostaje otwarta, lipa chyba ze jednak jest jakis magiczny patent na to? |
Aż z ciekawości przetestuję czy patent BMW tu zadziała. W piąteczce jedno przekręcenie kluczyka zamyka tylko drzwi kierowcy. Dodatkowe przekręcenie i przytrzymanie kluczyka w pozycji Zamknij domyka pozostałe drzwi. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-06-2010, 18:56
|
|
|
dab napisał/a: | sylb napisał/a: | Ostatni raz miałem przyjemność wkładania kluczyka do zamka w drzwiach w Punto 1 a to było w latach 90’. Generalnie jak sama nazwa mówi „centralny zamek” a służyć do tego by za jednym zamachem otworzyć wszystkie drzwi. Więc należy zadać sobie pytanie czy takie działanie można nazwać centralnym zamkiem |
No to wlasnie chce otworzyc jednym zamachem - klucza w zamku - wszytkie drzwi - centralnie..i nie moge...znow cos zaoszczedzono przy konstrukcji
Ostatnio mialem wlasnie problem - nie chcialo mi sie auto zamknac z pilota w kluczyku - myslalem ze jak zawsze wczesniej zamkne "recznie-kluczem" i tu okazalo sie ze lipa...trzeba kombinowac zamykajac kazde drzwi od srodka z osobna..w dodatku nie wiem co z tylnia klapa - pewnie zostaje otwarta, lipa chyba ze jednak jest jakis magiczny patent na to? | zamykasz przyciskiem centralnego w srodku a potem tylko przekrecacsz kluczyk i zamykasz drzwi kierowcy, w Passacie b6 awaryjne zamykanie podobnie dzialalo. |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 02-06-2010, 18:56
|
|
|
W poprzednim samochodzie przekręcenie i wstrzymanie kluczyka w tej pozycji powodowło zamknięcie szyb lub je otwierało. |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 03-06-2010, 08:25
|
|
|
dab napisał/a: | trzeba kombinowac zamykajac kazde drzwi od srodka z osobna..w dodatku nie wiem co z tylnia klapa - pewnie zostaje otwarta, lipa chyba ze jednak jest jakis magiczny patent na to? |
Nie treba aż tak kombinować...Wazzi Tobie podpowiedział,ja podpowiedziałem-czytasz to forum czy tylko utyskujesz nad swoim losem...Sorry ale mnie wzięło na sarkazm z lekka...
Tutaj też jakaś kombinacja domyka wszystkie szyby-juz nawet nie pamiętam jaka (chyba przytrzymanie zamykania na pilocie) ale jak to w naszych Outkach bywa zapomniano o szyberdachu,co z kolei może się skończyć przykrą niespodzianką jak z rozpędu pozamykasz wszystko oprócz szybera i polecisz gdzieś a tymczasem deszcz zacznie Ci tapicerkę zmywać |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 03-06-2010, 13:59
|
|
|
z tym dachem to kicha juz raz zalało to skaje w Outku |
|
|
|
 |
|