Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
09-08-2010, 09:38
Wersje nadowzia w Pajero II
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-06-2010, 23:52   

Jesli chodzi o wyglad zewnetrzny to auto bylo jak z pod igly. Mialo 11lat i przebieg 58tys. W sumie to po wygladzie zastanawialismy sie czemu tak duzo. Moze gdzies stalo pare lat nie uzywane. Czasami to jest gorsze jak ostra eksploatacja. Jesli chodzi o zawieszenie czy inne rzeczy to do niczego jak narazie sie nie dotykalem. Wymieniam olej, filtry i klocki. Gdzie niegdzie pojawila mi sie drobna rdza ktora na bierzaca staram sie konserwowac. Ale w irlandii jest dosc wilgotny klimat.

aaa ... EGR kiedys zaczal mi szwankowac i go zaslepilem

Pompe dalem koledze do naprawienia i po rozebraniu ponoc byla bardzo skorodowana. Rozlecial sie jakis nastawnik dawki czy cos i zostalo czesciowo zmielone. Naprawa byla nieoplacalna. Mowil ze ponoc pompa tak moze skorodowac jak w paliwie jest woda, a praktycznie prawie zawsze jest w jakiejs tam niewielkiej ilosci i pompa przez dlugi czas nie pracuje. Potem po uruchomieniu rdza rysuje aluminiowy korpus... Natomiast wczesniej naprawiali mi ta pompe w irlandii i podejzewa ze czegos nie dokrecili dobrze w nastawniku, odkrecilo sie wpadlo i po pompie.
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 02-06-2010, 12:34   

A możecie mi powiedzieć co jest przyczyną usterki głowicy w pajero II ?? Czym to się objawia ?? Nie jestem za mocny w mechanice ale nie rozumiem określenia że głowica padła. O co konkretnie chodzi ?? Wałki , zawory .. ??
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2010, 17:11   

zunmen napisał/a:
A możecie mi powiedzieć co jest przyczyną usterki głowicy w pajero II ??


Może to być przegrzanie na skutek długiej jazdy autostradowym tempem.

zunmen napisał/a:
Czym to się objawia ??


Warto spytać wujka google. Typowo jak w innych autach z tą usterką. Np. biały dym, bąbelki w płynie chłodniczym lub jego ciągłe ubywanie ze zbiorniczka wyrównawczego, czy maź koloru jasnej kawy pod korkiem wlewu oleju. Jak coś nie tak napisane to proszę o sprostowanie :)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2010, 14:34   

zunmen napisał/a:
O co konkretnie chodzi ?? Wałki , zawory .. ??

to juz ostatecznosc
Piszac glowica padla chodzi pewnie o pekniecia lub odksztalcenia w jej strukturze. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.