Tylne zawieszenie układ amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 27-05-2010, 15:22 Tylne zawieszenie układ amortyzatorów
|
|
|
Skąd się bierze w tylnym zawieszeniu przeciwny układ amortyzatorów
tzn lewy w tył prawy w przód?
Chodzi mi o techniczne raczej kinematyczne-kinematyczne uzasadnienie tego układu.
a pytanie bierze się z tąd że gdy wymieniłem resory to nowe są dużo wyzsze - na granicy skoku amortyzatrów i te amory a raczej ten prawy ciągnie most do przodu przez co już czuję że go ciu ciut zeskosowało |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 27-05-2010, 23:40
|
|
|
wzgledy konstrukcyjne jedynie, asymetria kolejna |
|
|
|
 |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 28-05-2010, 08:34
|
|
|
namotore napisał/a: | wzgledy konstrukcyjne jedynie, asymetria kolejna |
mnie jedynie przychodzi do głowy że zaoszczędzają na podstwie mocowania resora bo nie ma lewa prawa tylko odwracają tę samą. |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2010, 22:21
|
|
|
w takim układzie amor niweluje moment skęcający mostu (jak ruszasz lub ostro hamujesz) dodatkowo niweluje siły działające na zawieszenie podczas najeżdżania i zjeżdżania z nierówności i tyle... koszt wykonania mocowania nie ma znaczenia. Jak popatrzysz na inne samochody z mostem (głównie cieżarówki) to zobaczysz, że wiekszość ma taki sam układ.
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 04-06-2010, 14:35
|
|
|
Kibloo napisał/a: | w takim układzie amor niweluje moment skęcający mostu (jak ruszasz lub ostro hamujesz) dodatkowo niweluje siły działające na zawieszenie podczas najeżdżania i zjeżdżania z nierówności i tyle... koszt wykonania mocowania nie ma znaczenia. Jak popatrzysz na inne samochody z mostem (głównie cieżarówki) to zobaczysz, że wiekszość ma taki sam układ.
pozdro |
nie negując zapytam czy to pewnik z teorii??
bo idąc tym tropem moment skręcający (kręcący wokół osi koła -chyba) musiał by wpierw skręcić resor? |
|
|
|
 |
|