Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne zawieszenie układ amortyzatorów
Autor Wiadomość
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
  Wysłany: 27-05-2010, 15:22   Tylne zawieszenie układ amortyzatorów

Skąd się bierze w tylnym zawieszeniu przeciwny układ amortyzatorów
tzn lewy w tył prawy w przód?
Chodzi mi o techniczne raczej kinematyczne-kinematyczne uzasadnienie tego układu.

a pytanie bierze się z tąd że gdy wymieniłem resory to nowe są dużo wyzsze - na granicy skoku amortyzatrów i te amory a raczej ten prawy ciągnie most do przodu przez co już czuję że go ciu ciut zeskosowało
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 27-05-2010, 23:40   

wzgledy konstrukcyjne jedynie, asymetria kolejna :lol:
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 28-05-2010, 08:34   

namotore napisał/a:
wzgledy konstrukcyjne jedynie, asymetria kolejna :lol:


mnie jedynie przychodzi do głowy że zaoszczędzają na podstwie mocowania resora bo nie ma lewa prawa tylko odwracają tę samą.
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-06-2010, 22:21   

w takim układzie amor niweluje moment skęcający mostu (jak ruszasz lub ostro hamujesz) dodatkowo niweluje siły działające na zawieszenie podczas najeżdżania i zjeżdżania z nierówności i tyle... koszt wykonania mocowania nie ma znaczenia. Jak popatrzysz na inne samochody z mostem (głównie cieżarówki) to zobaczysz, że wiekszość ma taki sam układ.

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 04-06-2010, 14:35   

Kibloo napisał/a:
w takim układzie amor niweluje moment skęcający mostu (jak ruszasz lub ostro hamujesz) dodatkowo niweluje siły działające na zawieszenie podczas najeżdżania i zjeżdżania z nierówności i tyle... koszt wykonania mocowania nie ma znaczenia. Jak popatrzysz na inne samochody z mostem (głównie cieżarówki) to zobaczysz, że wiekszość ma taki sam układ.

pozdro

nie negując zapytam czy to pewnik z teorii??
bo idąc tym tropem moment skręcający (kręcący wokół osi koła -chyba) musiał by wpierw skręcić resor?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.