 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 18-05-2010, 18:52 |
silnik nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-05-2010, 18:53
|
|
|
VirMan napisał/a: | Cytat: | wczorajszym zaglądając pod maskę silnika oparłem się o puszkę z bezpiecznikami usłyszałem usłyszałem dzwięk podobny do przekazników tyle ze to trwało trochę dłużej |
Zgroza i malaria... Na prawdę.. weź dobrego magika od kablownicy i zrób porządek.. Bo możesz skończyć z ogniskiem pod domem.. Zapraszam do łukasza /siebie albo kogoś tam.. | [/quote]
Bartek, jak nie masz czasu to nie pisz. Proszę. Przydałoby się częstsze stosowanie przecinków i dużych liter... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
RCZARNY
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 10 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-06-2010, 10:06
|
|
|
Panowie problem rozwiązany był nadpalony rezystor w ECS-sie ,przy diodzie prostowniczej .
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|