Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cos nie tak z ustawieniem zaplonu
Autor Wiadomość
lukefu
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2006, 22:52   cos nie tak z ustawieniem zaplonu

witam
o problemach z gazem moglbym napisac tu duzo , czy wytez takie mieliscie, :cry: , tak wogole to dopiero po wywaleniu tektórek tych kolo przeplywomierza, regulacja byla poprawna , a wczesnij ciagle" brak powietrza", za duzo pali, nadal, zaplon przestawiony poza "15" czyli za wczesny , bo jak byl dobry to, strzelal po przekroczeniu ok. 3500 obr. , a przy wolnych obr. po naglym otwarciu przepustnicy -silnik dwlawil sie, doslownie dygotal i dopiero po chwili wchodzil na obroty. czy przyspieszenie zaplonu jest powiazane z tps, czy cos innego tam piszczy;
pomóżcie...
pozdro
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 21:37   

Problemy z gazem były, są i będą. :roll:
Ale filozofil ze mnie.
Zapłon na LPG dobrze jest przyspieszyć, bo gaz spala się wolniej niż benzyna.
TPS to raczej do regulacji dawki wtrysku jest używany, ale to zależy. Można skonstruować system oparty tylko na obrotach, tps i temperaturze. Nie będzie to zbyt precycyjne, ale działać będzie.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-10-2006, 23:00   

lukefu napisał/a:
zaplon przestawiony poza "15" czyli za wczesny , bo jak byl dobry to, strzelal po przekroczeniu ok. 3500 obr


A zmasowane było złącze zapłonu na ścianie grodziowej podczas regulacji?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-10-2006, 13:42   

to jest autko na gazniku??? Jezeli tak to sprawa jest prosta w regulacji/ja sobie zawsze z tym radze-to musi byc proste/ Mam benzyne to reguluje wszystko pod benzyne nagrzewam motorek sprawdzam podcisnienie /b. wazne / czyszcze gaznik poprostu myje plynem do przepustnic / sprawdz tez linke gazu czy sie nie zawiesz/ wymieniam swiece , kable wn sprawdzam kopulke palec . Jezeli silnik jest goracy przystepuje do regulacji wolnych obrotow pierw zakrecam na maksa potem odkrecam 7 obrotow powoli schodze do 1000obr/min mamy zazwyczj jeszcze dwie sruby na przewodach miedzy parownikiem a gaznikiem/mikserem lewa otwieram na 8 prawa na 3 obroty i zaczynam druga ture regulacjijade i obserwuje jezeli sie slabo zbiera ale niema zdycha staje i przyspieszam mu zaplon na aparacie male tyrpniecie /kazdorazowo go blokuje nakretka klucz 12mm/ znowu jakis km albo dwa jezeli jest poprawa a jednak wolny to go dokarmiam /wiecej gazu itak dalej jezeli muli tzn ze trzeba ruszyc zaplon.
1 pamietaj o ukladzie wn to jest najslapsza rzecz przy gazie
2 ten silnik na gazie przy normalnej jezdzie pali mi ok 9.5-10.5l/100km
3 czasami obroty jalowe trzeba podnies na lince biale pokretlo tyl gaznika
troche cierpliwosci i to opanujesz sam swojego bez remontu dociagnolem na gazie z 250 tys km na 550tys km napewno sobie poradzisz

[ Dodano: 11-10-2006, 08:36 ]
sprawdzam podcisnienie -- czy niema jakis problemow czy wszysko na swoim miejscu zwracam uwage przy sterowniku blokady dyferencjalu i przy silowniczku

[ Dodano: 11-10-2006, 08:46 ]
<mam benzyne to reguluje wszystko ...> na cieplym silniku, a dopiero potem ustawiam pod gaz i to bardzo empirycznie bo niemam analizatora a nikt ci nie poda czy zaplon ma byc szybszy o 4.5 stopnia czy o 6.5 - to tez zalezy od autka indywidualnie , pamietaj jeszcze aby ustawic przerwe na swiecach 0.6 mm lub 0.8 mm
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.