| [1G 90-94] 1 G BARDZO SIĘ GRZEJE . POMÓŻCIE | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tomaszhereda   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse RS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Sty 2010
 Posty: 42
 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
 
 | 
            
               |    Wysłany: 10-06-2010, 12:02   [1G 90-94] 1 G BARDZO SIĘ GRZEJE . POMÓŻCIE |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój 1g strasznie się grzeje od jakiegoś czasu . wskazówka temp. jest zazwyczaj na połowie ale wszystko pod maską oraz maska sa gorące . Nie jestem w stanie znaleźć  przyczyny bo na pewno misiek nie pownienien sie tak zachowywać . Proszę Was klubowicze o orientacyjne zdiagnozowanie bo nie mam idei dlaczego tak się dzieje ... ;/ |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MATi1G   Forumowicz
 
 Auto: Eclipse 1G N/A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 06 Lip 2009
 Posty: 337
 Skąd: WWA/Raszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-06-2010, 12:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | termostat, chłodnica, zbyt mało płynu, ewentualnie pompa wody siada |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adaho_krak   moderator
 
  
 Auto: Megane GTline
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 72 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2006
 Posty: 3214
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-06-2010, 13:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | W najgorszym przypadku uszczelka pod głowicą. |  
				| _________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
 
 Renault Megane Gtline
 
  Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram   
 Adam 00302/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | slawek-jast   Nowy Forumowicz
 Czerwona Bestia
 
 Auto: mitsubishi eclipse GST 1G,92r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 23 Wrz 2008
 Posty: 12
 Skąd: Jastrzebie-zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-06-2010, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | jezeli ci wskazówka nie wariuje poza połowe to nie ma czy sie martwic oraz wentylator odpowiednio działa jezeli silnik traci moc i faktycznie sie przegrzewa to sprawdz termostat oraz stan płynu chłodniczego!  najgorszy scenariusz to uszczelka pod głowicą
   sprawdz to i daj znac a potem pomyslimy co dalej!
 |  
				| _________________ Czerwone 1G GS- soft Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | viader   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 16 razy
 Dołączył: 19 Cze 2007
 Posty: 770
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-06-2010, 11:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przy tych upałach gorąc pod maską to nic nazdzwyczajnego, a maska parzy nawet bez włączania silnika. Jeśli auto jeżdzi normalnie, nie ma spadków mocy, nie ubywa płynu chłodniczego ani oleju to nie ma się czym przejmować. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomaszhereda   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse RS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Sty 2010
 Posty: 42
 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-06-2010, 20:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Termostat wymieniłem rok temu ale skoro uwaacie e to normalne to ok.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2010, 04:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeżeli bardzo Ci zależy podjedź tam gdzie przeglądy podbijasz na rozgrzanym mocno silniku, wjedź, wsadzą Ci termometr (nie ciesz się!! wsadzą gdzie indziej...) wsadzą go do zbiorniczka wyrównawczego albo gdzie indziej zmierzą temp. elektronicznym termometrem i będzie wiadomo czy przypadkiem czujnik temp nie szwankuje, nic nie zapłacisz pewnie jak już to na piwo chłopakom dasz... a będziesz spał spokojnie   |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil4711   Forumowicz
 
  
 Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 15 Cze 2009
 Posty: 197
 Skąd: Suwałki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2010, 05:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak jak pisze Viader , przy takich temperaturach to normalne , jeżeli wskazóka ci pokazuje dobrze to niema czym się przejmować jak na razie , co do sprawdzenia temp. to raczej w zbiorniczku ci faktycznej nie pokarze a korka nie radziłbym odkręcać na gorącym , są inne sposoby na sprawdzenie czujnika temp. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2010, 22:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niskie ciśnienie oleju może powodować nagrzanie głowicy (słabe smarowanie), może sprawdź jakie masz ciśnienia na rozgrzanym oleju ? |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-07-2010, 01:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | wskazówka przeszła by poza połowę w korku na mieście albo by cały czas prawie wentylator na chłodnicy wył... 
 łatwiej sprawdzić temp cieczy niż ciśnienie faktyczne oleju, musiałbyś mieć cyfrowy manometr z wyjściem na gwint taki jak oryginalny czujnik ciśnienia oleju i wkręcić się zamiast niego, widziałem taki bajer gdzieś kiedyś
 |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |