Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lift na drazkach
Autor Wiadomość
Maciejt1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 29
Skąd: Poznan / Lodz
Wysłany: 13-06-2010, 01:16   lift na drazkach

Witam,

zauwazylem ostatnio ze moj pajero wisi troche nizej niz przecietne egzemplarze, zatem podkrecilem przod na drazkach, auto duzo lepiej sie dzieki temu prowadzi, dlatego mysle czy nie zalozyc kompletu ironman, drazki plus sprezyny,
ale moja uwage przykuła jedna rzecz. po podkreceniu drazkow mam wrazenie ze przednie kola nie sa rownolegle tylko przypominaja troche zawieszenie malucha, jakby kola nie byly idealnie prostopadle do ziemi tylko tworza troche litere V ( delikatnie oczywiscie ) czy ten parametr powinienem wyregulowac pod lifcie?


tak przy okazji spytam czy jak wsadze zestaw Ironman (drazki i sprezyny) a nie zmienie amortyzatorow na przystosowane to zawiesznie bedzie bardzo zle dzialac czy tylko przyspiesze zuzycie ( amortyzatory mam calkiem nowe:/)

pozdrawiam
maciej
_________________
Maciej
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 13-06-2010, 10:26   

Amory szybciej poleca i moga nie dzialac dobrze (tylko pytanie na jakim lifcie jest ich normalna praca - tego nie wiemy). Nowe drazki Ci kata pochylu kola nie zmienia - nie wiem czy jest regulacja w pajero ,ale winnych autach - nie wszystkich- sie to regoluje - tzw geaometria zawieszenia to nie tylko zbieznosc.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 13-06-2010, 14:08   

Maciejt1234 napisał/a:
czy ten parametr powinienem wyregulowac pod lifcie?


Tak i to koniecznie.

5eba napisał/a:
nie wiem czy jest regulacja w pajero


Regulacja jest . Reguluje się specjalnymi podkładkami pod śruby górnego wahacza.

A po za tym i tak całą geometrię trzeba zmierzyć bo zbieżność tez troszkę się przestawia po podkręceniu drążków.
Oczywiście wszystko zależy jak mocno podkręciłeś może teraz masz dobrze. Bo podkręcając ustawiłeś go do fabrycznych parametrów.
No ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.