 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
lift na drazkach |
Autor |
Wiadomość |
Maciejt1234
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: Poznan / Lodz
|
Wysłany: 13-06-2010, 01:16 lift na drazkach
|
|
|
Witam,
zauwazylem ostatnio ze moj pajero wisi troche nizej niz przecietne egzemplarze, zatem podkrecilem przod na drazkach, auto duzo lepiej sie dzieki temu prowadzi, dlatego mysle czy nie zalozyc kompletu ironman, drazki plus sprezyny,
ale moja uwage przykuła jedna rzecz. po podkreceniu drazkow mam wrazenie ze przednie kola nie sa rownolegle tylko przypominaja troche zawieszenie malucha, jakby kola nie byly idealnie prostopadle do ziemi tylko tworza troche litere V ( delikatnie oczywiscie ) czy ten parametr powinienem wyregulowac pod lifcie?
tak przy okazji spytam czy jak wsadze zestaw Ironman (drazki i sprezyny) a nie zmienie amortyzatorow na przystosowane to zawiesznie bedzie bardzo zle dzialac czy tylko przyspiesze zuzycie ( amortyzatory mam calkiem nowe:/)
pozdrawiam
maciej |
_________________ Maciej |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 13-06-2010, 10:26
|
|
|
Amory szybciej poleca i moga nie dzialac dobrze (tylko pytanie na jakim lifcie jest ich normalna praca - tego nie wiemy). Nowe drazki Ci kata pochylu kola nie zmienia - nie wiem czy jest regulacja w pajero ,ale winnych autach - nie wszystkich- sie to regoluje - tzw geaometria zawieszenia to nie tylko zbieznosc. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 13-06-2010, 14:08
|
|
|
Maciejt1234 napisał/a: | czy ten parametr powinienem wyregulowac pod lifcie? |
Tak i to koniecznie.
5eba napisał/a: | nie wiem czy jest regulacja w pajero |
Regulacja jest . Reguluje się specjalnymi podkładkami pod śruby górnego wahacza.
A po za tym i tak całą geometrię trzeba zmierzyć bo zbieżność tez troszkę się przestawia po podkręceniu drążków.
Oczywiście wszystko zależy jak mocno podkręciłeś może teraz masz dobrze. Bo podkręcając ustawiłeś go do fabrycznych parametrów.
No ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi. |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
|
|