| Przesunięty przez: Matejko 10-04-2006, 12:05
 | [Cari 1.8 GDI] Gasnie na wolnych obrotach, przy zimnym silni | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | slan [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-07-2006, 18:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hmmm... w takim razie spróbuję najpierw samego czyszczenia  Tak się spłukałem, kupując autko w Niemczech, że chyba nie mam wyjścia  Ewentualnie zawsze pozostanie wizyta w ASO   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marys42 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2006, 18:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czesc mialem ten sam problem.Poradzilem sobie z tym dolewajac do paliwa dodatek uszlachetniajacy shela.Buteleczka jest na 40lit paliwa.Zrobilem dluzsza trase i problem znikl.Jednak u mnie falowanie nie bylo zbyt duze. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Student   Mitsumaniak
 
 Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 44 razy
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 2986
 Skąd: Marki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-08-2006, 06:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oj nie wiem czy aktualne ale : 1.  po pierwsze zmień stację bęzynową, jak Ja kupiłem GDI zalałem na Petrochemii no i co po wyjechaniu z garażu kiedy chciałem zamknąć bramę silnik zgasł a przecież nie ma prawa bo to elektronika, zmieniłam na inną stację ale też Petrochemii i to samo, jak był gorący nie było problemów, trzecie tankowanie zrobiłem na Shell nie mówię że mają dobre paliwo ale na tym paliwie silnik mi nie gaśnie (problem może być w właścicielu stacji a nie marce) i tankuję tam już 3 rok i nie ma problemu
 2. przeczyściłem przepustnicę był skromny opis czyszczenia na forum ale nie działa więc klapa
 Co do resetu błędów z kompa serwis może coś zrobi ale wątpię, co do czyszczenia przepustnicy jedno zrobiłem bez demontażu, a w nastepnym roku z demontażem choć była czysta to po zdemontowaniu okazało się że kanały dolotowe są trochę zasyfione ale naprawdę malo, niebawem zrobię znowu czyszczenie i zobaczymy jak przez rok wygląda przepustnica.
 
 Nie wiem skąd jesteś ale jak Wawa to kup sprey, aceton piwo i zapraszam do mnie na 2h. to zrobimy profesionalne czyszczenie jak w żadnym serwisie, a jak bedzie potrzebna uszczelka to serwis Mitsu mam pod nosem to się podskoczy.
   |  
				| _________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | STRUSIU   Mitsumaniak
 Pomysłowy Dobromir
 
  
 Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2006
 Posty: 239
 Skąd: ja się tu wzięłem?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-08-2006, 18:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jestem w trakcie ściągania kolektora dolotowego (4G93 1,8 GDI). Wszystkie śruby poodkręcane, wężyki posciągane ale ciągle coś trzyma z tyłu silnika.
 Jest tam taka czarna skrzynka które była przykręcona do kolektora z lewej strony na 2 śruby coś koło tego - nie wiem co.
 Jak ktoś ściągał już w tym silniku dolot to please help.
 |  
				| _________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
 Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
 Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
 00187/KMM
 
 Ave Gość  - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24475
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-08-2006, 09:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i jak poszło Strusiu? Czy Bartek Ci coś doradził? Wybacz, że nie mogłem pomóc, ale jeszcze nie rozkręcałem GDI. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | STRUSIU   Mitsumaniak
 Pomysłowy Dobromir
 
  
 Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2006
 Posty: 239
 Skąd: ja się tu wzięłem?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-08-2006, 15:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety Bartek nie odebrał telefonu, ale udało się. Z tyłu na dole za kolektorem jest jeszcze jedna śruba trzymająca kolektor z filtrem powietrznym (chyba tak to się nazywa-czarna skrzynka
  ). Bez lusterka jej nie dojrzy. Dzisiaj czyszcze, a dopiero jutro składam (będzie uszczelka).
 Krzyżak - wybaczam
  nie każdy musi wszystko wiedzieć. |  
				| _________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
 Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
 Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
 00187/KMM
 
 Ave Gość  - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | glodias [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2006, 02:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Koledzy mam problem wyglada na to ze nie jedna osoba borykala sie z tym problemem ale przeciez wkoncu ktos to rozewiazal prosze o pomoc!!  Mam Carisme 1.8 GDI 2000r 70 tys przebieg samochod gasnie mi przy zimnym silniku na niskich obrotach co mam zrobic zeby naprawic ta usterke.Dzieki mam nadzieje ze ktos poswieci mi chwilke   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24475
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2006, 08:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Glodias - wyczyścić dokładnie przepustnicę - to tak na początek. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cyrku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2006, 19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest jakaś reguła co ile trzeba czyscić tą przepustnice i kolektor dolotowy?? 1,5 miesiaca temu kupilem carisme 1.8 GDI 98 r.  77 tys przebiegu. Od tego czasu zgasł mi ze 2 razy przy zimnym silniku.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | STRUSIU   Mitsumaniak
 Pomysłowy Dobromir
 
  
 Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2006
 Posty: 239
 Skąd: ja się tu wzięłem?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2006, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | cyrku, raczej nie ma reguły. wszystko zależy od tego na jakim paliwie i jak jeździsz.
 Myślę, że co 10 tkm można zaglądnąć do przepustnicy, jeżeli jest czarna i widać nalot to można przeczyścić - nie zaszkodzi.
 Co do kolektora to nie polecam częstego rozbierania. Jest z tym troszeczkę zabawy.
 Uszczelka pod kolektor ok 70 zł - serwis. Nie znalazłem zaminennika do GDI.
 |  
				| _________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
 Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
 Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
 00187/KMM
 
 Ave Gość  - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cyrku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2006, 20:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | STRUSIU, Dzieki wielkie
  uspokoiłem sie troche 
 [ Dodano: 15-09-2006, 21:32 ]
 STRUSIU, Znasz moze kolego jakis preparat do czyszczenia przepustnicy??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | STRUSIU   Mitsumaniak
 Pomysłowy Dobromir
 
  
 Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2006
 Posty: 239
 Skąd: ja się tu wzięłem?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2006, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | W Castoramie za 18 zł kupiłem STP CARB CLEANER. Są tównież takie środki innych firm. Wystarczy poszukać. |  
				| _________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
 Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
 Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
 00187/KMM
 
 Ave Gość  - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cyrku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2006, 21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | STRUSIU, to jest jakas skomplikowana operacja. Pierwszy raz chce robic taką czynnosc 
 [ Dodano: 16-09-2006, 16:29 ]
 STRUSIU,
 Szefie mozesz mi opisac jak to zrobic,byłbym bardzo wdzieczny
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | STRUSIU   Mitsumaniak
 Pomysłowy Dobromir
 
  
 Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2006
 Posty: 239
 Skąd: ja się tu wzięłem?
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-09-2006, 22:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na forum znajdziesz bardzo dużo informacji  . Czyszczenie przepustnicy nie jest trudne. Wystarczy ciutkę zdolności manualnych i zdrowego rozsądku.
 |  
				| _________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
 Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
 Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
 00187/KMM
 
 Ave Gość  - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cyrku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-09-2006, 11:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | potrzeba kupowac jakąś uszczelke pod przepustnice po czyszczeniu?????? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |