[1G 90-94] rozrząd w eclipsie pomocy |
Autor |
Wiadomość |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 19-06-2010, 12:46 [1G 90-94] rozrząd w eclipsie pomocy
|
|
|
witam mam pytanko czy ktos ma rysunek ustawienia rozrządu do eclipse z 92 rok bardzo bym prosił |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
tanaka
Forumowicz
Auto: eclipse 2.0 G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2007 Posty: 39 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
 |
verga
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 2.0 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 21-06-2010, 18:53
|
|
|
Tylko pamiętaj o wsadzeniu śrubokręta z tyłu silnika. nawet jak ustawisz rozrząd na znacznikach to i tak wałek wyważający podpięty pod pompę oleju ma przełożenie 1 do 3 więc co trzecie ustawienie na znacznik będziesz miał dobrze ustawiony.
Ja trzy razy składałem i rozbierałem rozrząd zanim doczytałem ten niuans |
|
|
|
 |
Janko
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 09-08-2010, 20:36
|
|
|
Witam wszystkich.
Mam problem z moim Miśkiem.
Dałem go do mechanika by wymienił mi pasek rozrządu i napinacz , zrobił to ale autko nie chodzi tak samo jak przed wymianą.
Przed wymiana, przy odpalaniu obroty wzrastały do 1500 obr po czym po chwili spadały do około 1000, i płynnie chodziło.
Po wymianie paska rozrządu przy odpalaniu obroty skaczą od 800 do 1100, i lekko nim szarpie.
Przy wciskaniu sprzęgła , obroty spadają do około 500 obrotów , i szarpie autem.
Czy wie ktoś , czym to może być spowodowane? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-08-2010, 20:40
|
|
|
Pewnie wina lezy po stronie mechanika, albo czegos nie podpial, albo sie pomylil przy montażu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Janko
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 09-08-2010, 21:13
|
|
|
To wiem , ale teraz domyślaj się co
Chyba trzeba do elektryka zajechać |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-08-2010, 21:43
|
|
|
Raczej na poprawke do mechanika który to robił. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-08-2010, 21:50
|
|
|
robertdg napisał/a: | Raczej na poprawke do mechanika który to robił. |
Zanim pojedziesz do mechanika zrób tak :
1. Odepnij akumulator na 1 min.
2. Podepnij go ponownie.
3. Odpal samochód i zostaw nie dotykając nie do chwili włączenia się wentylatora chłodnicy.
Jeśli to nie pomoże to jedź do mechanika. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-08-2010, 23:42
|
|
|
Adamowi chodzi o naukę silnika wolnych obrotów bo mechanik odpiął akumulator (nie wiem po co). Jeżeli rozrząd jest źle założony telepało by autem, kasłał by i nie miał mocy. Jeżeli moc jest ok, spalanie też, i silnikiem nie szarpie podczas normalnej pracy to nie wina rozrządu ani mechanika, po prostu nie wiedział że odłączenie akumulatora w Eclipse to konieczność wtórnej nauki wolnych obrotów. Po krótce to wygląda jak Adaho napisał, tylko zapomniał dodać, że robisz to na całkiem zimnym silniku na przykład po nocy. Jak podepniesz klemę spowrotem i odpalisz to nie ruszasz kierownicą ani światłami ani niczym, najlepiej stój przy silniku i patrz kiedy się włączy wentylator. Wtedy czekasz aż wentylator się wyłączy, gasisz silnik i już powinno być wszystko ok |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Janko
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 11-08-2010, 09:07
|
|
|
Dziękuje za pomoc.
Odłączyłem akumulator tak jak doradziliście , ale to nie pomogło.
Teraz już nawet nie chce na wolnych obrotach chodzić, gaśnie od razu
Autko zawiozłem z powrotem do mechanika , żeby robił rozrząd jeszcze raz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomaszhereda
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
|
Wysłany: 19-11-2012, 18:50 Szarpanie przy 60 km/h
|
|
|
Wymieniłem rozrząd i niby zablokowałem z tyłu silnika śrubokrętem ale chyba był za krótki i szarpie przy 60 km/h Czyli musze rozebrać jeszcze raz rozrząd ? Albo nawet 2 razy jezeli przełożenie jest 1 do 3 ? ?? |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-11-2012, 09:06
|
|
|
tomaszhereda, jezeli nie radzisz sobie z wymianą rozrzadu to lepiej oddaj to komus do zrobienia, zamiast robic to metoda prob i bledow..
bo zaraz zamiast rozbierania rozrządu, będziesz silnik rozbierac |
|
|
|
 |
tomaszhereda
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
|
Wysłany: 20-11-2012, 10:05
|
|
|
Chętnie bym oddał auto do mechanika ale wszyscy w okolicy to partacze albo "złodzieje" a w zasadzie wszystko sam robię w aucie tylko rozrząd trochę trudniejszy w zrobieniu niż w Puncie Nie ma żadnej rady jak to sprytnie ustawić żeby nie rozbierać kilka razy ? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-11-2012, 16:46
|
|
|
Ale chodzi Ci o te wałki balansowe bo rozrzad bez tego kiczu w 4g63 jest banalny.
Ja robie to tak;
Na górze ustawiam znaki i na dole.Spinam sciskami pasek do górnych kół rozrzadu, nastepnie napinam rolke tak zeby zawleczke napinacza dało sie wyciagnac i włozyc palcami. (ma wtedy odpowiednie wysuniecie zgodne z zakresem z manuala- mierzyłem)
Wtedy dokrecam role na tym napieciu i błala. Obkrecam itp sprawdzam, ma byc ok.
Niewiem tylko jak te wałki moga to skoplikowac bo nigdy nie miałem takowych |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|