[CAxA] bicie kół |
Autor |
Wiadomość |
motyl85
Nowy Forumowicz
Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13-06-2010, 11:13 [CAxA] bicie kół
|
|
|
witam mam taki problem jak jade powyrzej 80km to czuć bicie w kołach wymieniłem z przodu opony i wywarzylem koła i bez zmian co może byc? |
_________________ Motyl85 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 16-06-2010, 01:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-06-2010, 11:22
|
|
|
geometra? wybite końcówki drążków kierowniczych? |
_________________
 |
|
|
|
 |
motyl85
Nowy Forumowicz
Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13-06-2010, 11:25
|
|
|
no wsumie nierobiłem geometri a ostatnio wymienialem sworzen wachacza |
_________________ Motyl85 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 13-06-2010, 11:30
|
|
|
Czy jak wywazali ci kola nie byly one pogiete? Bo zgieta felge da sie wywazyc ale bedzie ona bila w pewnym zakresie predkosci. Jeszcze amortyzatory moga miec wplyw ale szukal bym w kolach z tylu jesli nie byly wywazane albo bardzo prosta pcrzyczyna : zgubiles gdzies ciezarek tory mogl byc zle zalozony przy wywazaniu. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-06-2010, 21:45
|
|
|
Zamień koła przód/tył i będzie wiadomo czy to ich wina, jeśli problem dalej wystąpi polecam odwiedzenie szarpaków stacji diagnostycznej - za 20-30 zł wyszarpią Ci każdy luz. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-06-2010, 01:51
|
|
|
czasem warto też sprawdzić po prostu dokręcenie kół
jeśli masz Alufelgi, sprawdź czy ewentualne pierścienie centrujące (jeśli masz) mają dobre wymiary.
Napisz może coś więcej kiedy się to zaczęło, bo tak to możemy zgadywać.
Ustawić geometrii nie zaszkodzi napewno. |
|
|
|
 |
mikus_1984
Forumowicz

Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 19-06-2010, 20:31
|
|
|
przyczyn może być sporo:
Polecam wizytę u konkretnego wulkanizatora
Wyważenie to pierwsza sprawa, po za tym niech zobaczy czy opona nie ma żadnego guza, i czy nie jest przyhamowana. Kolejna sprawa to czy felga jest prosta. No i oczywiście jaki już kolega wcześniej wspomniał jeśli jest to felga aluminiowa lub stalowa ale z otworem centrującym większym niż 56 mm to musi być pierścień centrujący, bo z doświadczenia wiem że samymi śrubami nie zawsze da się idealnie wycentrować koło. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez londolut 22-06-2010, 06:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-06-2010, 01:51
|
|
|
Kolego Mikus, działalność "komercyjna" na tym forum 'ponoć' jest przez administrację* karana banem
*ja nią nie jestem |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|