| 
		[E39A 4WD 2.0] Analiza spalin wartosci: co jest nietak? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kamils [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2010, 15:10   [E39A 4WD 2.0] Analiza spalin wartosci: co jest nietak?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam silnik 4g63 byłem dziś na analizatorze spalin wartości jakie wyszły:    
 
benzyna;
 
CO 0.42%
 
COcor 0.66%        nie wiem co to jest (cor)
 
CO2 9.1%
 
HC 180ppm
 
O2 9.59%
 
lambda 1.671
 
 
gaz;
 
CO 0.28%
 
COcor ---%
 
CO2 11%
 
HC 79ppm
 
O2 4.71%
 
lambda 1.278
 
 
5 miesięcy temu robiłem anlizie na benzynie nie mam wydruku ale koleś powiedział ze jest wszytko super jak na rok'91 auta, a lambda wynosiła wtedy 1.003
 
 
gaz 2g mikser 32mm na przepustnicy
 
 
sonda NGK
 
 
czy to wina sondy ze ze jest tak ubogo czy co się dzieje z tym autem:(((
 
 
Proszę zwracać uwagę na polskie znaki i kulturę wypowiedzi.
 
MoRderator | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-06-2010, 21:03, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2010, 21:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kamils napisał/a: | 	 		  | czy to wina sondy ze ze jest tak ubogo czy co się dzieje z tym autem:(((  | 	  
 
Raczej gazu...
 
 
 	  | kamils napisał/a: | 	 		  | gaz 2g mikser 32mm na przepustnicy  | 	  
 
Zwężka na dolocie ?
 
Poza tym najłatwiejszym sposobem jest podpięcie dataloggera i sprawdzenie jaki odczyt daje lambda. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamils [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2010, 21:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               co znaczy wina gazu to ze jest mikser na przepustnicy gdyby nawet w praktyce zmniejszał przelot to mieszanka była by bogata  wykres mam dzisiejszy z lambdy przy 2000rpm
 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-06-2010, 21:43, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2010, 22:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak dla mnie pracuje prawidłowo. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbychu80  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Złom 
                  Kraj/Country: Estonia 
                  Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-06-2010, 07:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 0000000000000000 | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:34, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamils [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-06-2010, 08:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wydech jest minimalnie nieszczelny wydech jest zmieniony - strumiennica i koncowy wydech przelotowy  i taki sam wydech był  przy wczesniejszej analizie tylko teraz jest nieszczelny. 
 
 
[ Dodano: 22-06-2010, 09:06 ]
 
na jałowym i przy 2500rpm | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |