Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5TD 1988] Awaria wskaźnika poziomu paliwa
Autor Wiadomość
Andriu.Rg 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I 1988 LONG 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: 3miasto
Wysłany: 26-04-2010, 23:01   [2.5TD 1988] Awaria wskaźnika poziomu paliwa

Witam. Jestem tu nowy, więc prosze o wyrozumiałość :)
Szukałem podobnego tematu na tym forum i cośtam niby jest, ale oględnie.
Otóż - wskaźnik poziomu paliwa cały czas jest na 0, chyba że zaleję go większą iloscią, coś ponad 40 litrów. Wtedy wskazówka leci tam gdzie ma być i zaczyna powoli opadać (po jakichś 20-30 km jest znów na 0). Doczytałem, że może to być uzwojenie pływaka (lub jakoś tak). Jest szansa zeby jakiś dobry człowiek opisał zwykłemu zjadaczowi chleba jak to naprawić? Dziękuję szalenie z góry :)
_________________
-Sprzedaj ten złom...
-Sam się sprzedaj.
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 29-05-2010, 18:41   

U mnie też nie działa...... pomożecie?
 
 
axxxr 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 2,5 td
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: Kalisz Pomorski
Wysłany: 28-06-2010, 14:55   

Mam tą samą awarię !
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 28-06-2010, 17:49   

Coś podobno z uzwojeniem ale ja się nie znam... i problem pozostaje:)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-06-2010, 18:08   

Na czujniku w baku jest nawinięty drut oporowy którego jeden koniec podłączony jest do masy. Po tym drucie śmiga styk który jak jest bliżej masy to opór jest mniejszy(bak pełny) a czym dalej tym większy (bak pusty), zmiana rezystancji steruje położeniem wskazówki na zegarze. Dział to tak jak potencjometr w starych radiach. Jeśli nie tankujemy do pełna i zawsze mamy podobną ilość paliwa to w tym zakresie przeciera się ten drucik i jak jest mniej paliwa niż miejsce przetarcia to nie ma przepływu prądu i wskaźnik nie działa a jak przekroczymy to miejsce to wskazówka zaczyna pokazywać od tego miejsca.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.