 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:16 |
[II 2.0 DID] Przegląd gwarancyjny a własne części itp. |
Autor |
Wiadomość |
NeronMJ
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2010, 09:31 [II 2.0 DID] Przegląd gwarancyjny a własne części itp.
|
|
|
Witam, od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie. Czy na przegląd gwarancyjny po 20 000 km, mogę przyjechać z własnymi częściami(olej, filtry) ? . Przeglądając Forum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi a zapomniałem zapytać w serwisie o tą kwestię. Przegląd muszę zrobić w tym miesiącu.
Rozmawiając z Panem w serwisie(RM Filipowicz-Kraków), stwierdził iż , przy pierwszym przeglądzie wymieniają filtr powietrza. Wg książki serwisowej wymienia się go po 40 000 km. Odpowiedź była błyskawiczna: "w Krakowie są ciężkie warunki drogowe i musi być wymieniony". trochę dziwne ale czy mogę odmówić ? W zasadzie przy ww. przeglądzie jest zalecenie oglądnięcia tego filtra czy nie jest brudny lub uszkodzony, więc stanowi podstawę do różnej interpretacji przez serwis (
Następne pytanie dotyczy tarcz hamulcowych i klocków do których mam najwięcej uwag ( Jak do tej pory to dla mnie największa wada w tym samochodzie. Efekt bicia pow. 130 km, szybkie grzanie się, tworzenie się tz. poduszki powietrznej. To jakaś porażka. Znam przyczyny występowania tych efektów, więc proszę tylko o odpowiedź czy podlega to gwarancji ?
Ostatnie pytanie dotyczy tapicerki welurowej ale tylko na podłokietnikach. Po 10 000 km. wyglądały jak po 100 000 km. gdzieś znalazłem na Forum, że podlega to gwarancji. Czy tak jest rzeczywiście?
Zadaje sobie sprawę, iż tego typu tematy były już wielokrotnie poruszane ale im głębiej wczytuje się w Forum tym mam więcej wątpliwości
Oczywiście najłatwiej byłoby zadzwonić do serwisu i zapytać ale znając ich praktyki wolę zapytać tutaj.
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuje za odpowiedzi ) |
|
|
|
 |
didku
Forumowicz
Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 141 Skąd: Wrocław-Zgorzelec
|
Wysłany: 01-07-2010, 09:54
|
|
|
To i tak masz dobrze. Mi Zielona Gora wymienila filtr kabinowy, powietrza, paliwa i oleju, chociaz wg ksiazki gwarancyjnej nalezaloby tylko ten ostatni. Ja je mialem duzo taniej i wlasne razem z olejem. Tlumaczono mi ze maja wlasne nowe wytyczne z MMC. Nawet wydrukowal mi to. Ponadto zalozyli mi drogi filtr kabinowy (ponad 100zl warty zamiast 50zl) bo moj zekomo nie pasowal (ma nieco wyzszy rant)- oczywiscie mi pasowal tylko konce rantu nieco sie wygiely podczas wkladania, ale w tym bialym pojemniku juz sie wyprostowal. u nie wg ksiazki gwar. jeszcze zadziej sie wszysko ww wymienia niz u Ciebie - to sa praktyki ASO!!!! A filtr powietrza to moze czesciej wymieniac na OFF ROADZIE a nie w KRakowie, moim zdaniem
dodam ze moim zdaniem wymienienie nie wg ksiazki ma moze prawne konsekwencje - to jest na sile zmiana warunkow gwarancji , w dodatku na koszt klienta. A jeszcze pytali czy filtry oryginalne - mam takie same "oryginaly" jakie laduje nam Mitsubishi - np Purlux filtr paliwa, Mahle czy Knecht filtr oleju etc |
_________________ jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 01-07-2010, 11:10
|
|
|
Mam już 4 przeglądy gwarancyjne za sobą i zawsze miałem swoje części. Płaciłem tylko za robociznę. Nigdy nie mialem żadnych problemów z ASO w Warszawie. A co do filtra powietrza to radzę co jakieś 5 tys. km do niego zajrzeć bo mój po takim okresie z reguły jest juz czarny i pelny much i innych robali A jeżdżę najzwyczajniej po asfalcie. W dizelku poprawne dzialanie filtra powietrza jest bardzo ważne dla silnika. A filterek wymieniam dla zasady właśnie co 5-6 tys. km. Koszt 35zl za zamiennik jakościowo jak ori. Koszt oryginalnego to 200 zł |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|
|