Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] PROBLEM Z WODĄ W CHŁODNICY I BULGOTANIEM
Autor Wiadomość
kubabecker 
Nowy Forumowicz
kubabecker

Auto: MITSUBISHI CARSIMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Kamień
  Wysłany: 04-07-2010, 14:20   [Cari 1.8 GDI] PROBLEM Z WODĄ W CHŁODNICY I BULGOTANIEM

witam i z gory dziekuje znawcą tematu za odpowiedz

Mam nastepujacy problem :

Kupiłem auto ktore ma 240tyś przebiegu 1.8 125ps i jest z rocznika 1998

1) Tak więc auto odpala (długo kręci i trzeba podać gazu) ale odpali od "strzała" na zimnym silniku falują oborty , natomiast gdy jest ciepły niekiedy zgaśnie na sprzegle ...

2) Auto niby ma uszkodzoną uszczelke pod głowicą lecz nic nie kopci? natomiast ubywa wody ze zbiorniczka wyrownawczego i cos w kabinie auta z deski rozdzielczej bulgota. W silniku dzwiek jest nie slyszalny... o co chodzi? korek od oleju jest bez osadow wody i w oleju nie ma wody ... wiec gdzie ona jest? tlumnik nie kopci?

Czy moge nim jechać w takim stanie 1000km?


pozdrawiam i dziekuje za rady.

Jeden mechanik powiedział ze to uszczelka pod glowica a inny mowi ze to pompa wody jak to sprawdzic? i czy moge nim jeździć w takim stanie slysząc ów bulgot w kabinie?





--------------KOLEJNE PYTANIE O INNE AUTO MEGANE 2 1.5Dci 2003 rok przy ruszaniu przod/tył strasznie mocno wpada w wibracje? czy moge nim jeździć? co to moze być? dziekuje mitsumaniaki przepraszam ze pytam o renaulta ale chodzi mi o diagnoze poniewaz jestem w holandii 2 autami i nie wiem ktorym wracac do polski?
_________________
=)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-07-2010, 22:25   

Jeśli chidzi o carismę to morze któryś z węży gumowych w układzie chłodzenia jest nieszczelny i na rozgrzanym silniku ucieka płyn a bulgocze bo masz zapowietrzony układ. Pompa wody też może być nieszczelna ale wymienia sie ją przaważnie przy zmianie rozrządu więc bardziej obstawiam przewody.
Odnośnie megane albo zerwana poduszka silnika albo uszkodzony docisk sprzęgła.
 
 
kubabecker 
Nowy Forumowicz
kubabecker

Auto: MITSUBISHI CARSIMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Kamień
Wysłany: 04-07-2010, 22:38   

dziekuje za odpowiedz a oba z aut moga przebyc trase 1000km ? chodzi o powrot z holandii do polski czy zostaje laweta?

[ Dodano: 04-07-2010, 22:39 ]
i jak odpowietrzyc uklad w miśku ?
_________________
=)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-07-2010, 11:51   

Układ sam powinien się odpowietrzyć, trzeba nalać właściwy stan do zbiorniczka wyrównawczego i do chłodnicy pod sam korek. Do chłodnicy dolewać aż przestanie ubywać.
 
 
kubabecker 
Nowy Forumowicz
kubabecker

Auto: MITSUBISHI CARSIMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Kamień
Wysłany: 05-07-2010, 14:30   

a do chlodnicy nalac na wylaczonym aucie? czy autko musi byc rozgrzane? a co z dojazdem do polski moge jeździc meganką z uszkodzona poduszka silnika (drga tak ze az sie przeguby trzesą...) ale tylko przy ruszaniu jak juz jade to jest ok ... nic nie czuje dziekuje za odpowiedz pozdrawiam
_________________
=)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-07-2010, 18:59   

Na wyłączonym i zimnym silniku bo na gorącym jest tam duże ciśnienie i płyn może nieźle popażyć.
Z renówką to raczej sprzęgło jak pisałem jeśli tylko przy ruszaniu masz takie objawy.
 
 
kubabecker 
Nowy Forumowicz
kubabecker

Auto: MITSUBISHI CARSIMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Kamień
Wysłany: 05-07-2010, 22:10   

okej bede dolewać i zobacze efekty pozdrawiam i dzieki za rade ;)
_________________
=)
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 05-07-2010, 23:49   

nie odkręcaj zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku tam jest ciśnienie i woda ulega przegrzaniu w momencie rozszczelnienia układu woda zaczyna gwałtownie wrzeć można się poparzyć ubywanie wody w instalacji to prawdopodobnie nieszczelność
napisałeś że: "natomiast ubywa wody ze zbiorniczka wyrównawczego i coś w kabinie auta z deski rozdzielczej bulgota"
to sugerowało by nagrzewnice pod deską rozdzielczą
 
 
kubabecker 
Nowy Forumowicz
kubabecker

Auto: MITSUBISHI CARSIMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Kamień
Wysłany: 06-07-2010, 18:06   

no w chlodnicy wody bylo fool w zbiorniczku sucho , z tlumnika nie kopci mocy brakuje ale odpala i jeździ... i wciaz bulgocze ;)
_________________
=)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.