[E54A 2.0 V6] Galant się zapalił od spiecia w instalacji |
Autor |
Wiadomość |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:38 [E54A 2.0 V6] Galant się zapalił od spiecia w instalacji
|
|
|
Wita. Wlasnie siedze i czekam na lawete/hol
Na swiatlach samochod zaczal sie palic.
W okolicach chlodnicy powstal maly pozarek, ktory sam zgasl bo gasnica nie dzialala.
Dziwi mnie fakt ze samochod nie chce odpalic, zakrecic, zero reakcji na przekrecanie kluczykiem.
Czy ktos ma jakies pomysly? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:45
|
|
|
Daj zdjęcie, bo nikt tu nie wróży z fusów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:49
|
|
|
Zdjecia czego? Nic nie widac, nawet nie wiem co sie zapalilo, moze plyn od chlodnicy albo cos.
Nie wiem sam. Najgorsze ze zaplon nie dziala, 0 treakcji na kluczyk auto otwarte stoii... |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:58
|
|
|
Akumulator w ogóle ma jakieś napięcie? Sprawdź miernikiem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-06-2010, 19:00
|
|
|
Ma napiecie bo awaryjne dzialaja juz 30 minut, moze to jakis bezpiecznik?
[ Dodano: 28-06-2010, 19:04 ]
¿ robili rozrzad ostatnio, moze cos z tej strony kiepsko? Silnik mial normalna temperature...
[ Dodano: 28-06-2010, 19:47 ]
Przepalilo bezpieczniki pod maska; 60A gorny lewy rog obok 100A, ponizej lewy bok skrzynki;
2 x 30A, bezpiecznik od swiatel i od klimy, dym wydobywa sie z chlodnicy klimy, ogien rowniez, spalilprzewod od swiatla. Wywalilo bezpieczniki o nazwie;
Ign 30 A, lamp 40 A, haz 10A, p/w leve glace 30A, a.c 10A
[ Dodano: 28-06-2010, 21:20 ]
Czy ktoś wie o co chodzi?? |
|
|
|
 |
kuba18
Forumowicz
Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 46 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 28-06-2010, 22:14
|
|
|
zwarcia w instalacji....MOZLIWE ZE CI GDZIES KABLE ALBO STYKI PORDZEWIAŁY, I SIE ZACZEŁO ROBIC ZWARCIE... BYWA ZE AUTO PLONIE... |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-06-2010, 22:41
|
|
|
Nie wiem dlaczego, ale chyba jest zwarcie w sprezarce albo czyms od klimy.
Kiedy wlaczam bezpiecznik od klimy to ona chociaz jest wylaczona ( czego nie widze bo deska jest zgaszona przez przepalenie, ktrego z w/w bezpiecznikow) to cos pompuje resztki gazu * jak pisalem wczesniej chlodnica od klimy sie rozpadla i caly gaz wyciekl * i pompuje na sucho albo coś, pewnie jest chłodzone tym gazem, i jak go nie ma nie powinno pracowac, a sie zwarlo i zgrzalo do oporu.
Mam nadziej ze TO NIE PRZESKOCZYL PASEK ROZRZADU.
Czy ktoś wie od czego są te bezpieczniki, o których napisalem wczesniej?
Pozdrawiam i proszę o pomoc... i tak juz chyba jak to naprawie, sprzedam gala i kupie colta 1.6 16V. Dosc juz napraw mam. |
|
|
|
 |
kuba18
Forumowicz
Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 46 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 28-06-2010, 23:06
|
|
|
ogo;nie jesli sie okaze ze to jakas pierdola a auto jest w dobrym stanie to nie sprzedawaj go... to naprawde dobge auto... tak nawiasem mowiac |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-06-2010, 23:29
|
|
|
Mógł się spalic wentylator klimy, dlatego rozwaliło układ klimatyzacji (brak chłodzenia skraplacza), trzeba takze sprawdzić instalacje elektryczna silnika, czy którys przewód sie nie przetarl i nie przyczynił sie do tego zjawiska. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 30-06-2010, 10:54
|
|
|
Większość z tych bezpieczników odpowiada właśnie za pracę silnika, z tego co pamiętam to dołem (w belce lub obok niej) idzie wiązka z dość ważnymi paroma kabelkami, więc musisz tam zerknąć czy płomienie ich nie połączyły... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-06-2010, 11:13
|
|
|
Płomień był pomiędzy jedną a drugą chłodnicą ( klima / ciecz ).
Wydaje mi się że przepalił się kabel od lampy i zrobił zwarcie.
Przy silniku nic się nie paliło.
Jest takie coś, że jak wkładam bezpiecznik 30A to auto nie działa, ale z chłodnicy klimy wydobywa się dym. Więc pewnie to coś przez klimę , tak jak wcześniej zostało napisane.
Czy może być tak że zapobiegawczo komputer mówi bezpiecznikom żeby się przepaliły, kiedy widzi że np jest zwarcie na przedniej lampie czy coś?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 30-06-2010, 14:57
|
|
|
Komputer nie ma nic do tego, tam musi być żywe zwarcie gdzieś... Widać ktoś mógł źle złożyć auto, i wiązkę jakąś poprowadzić między chłodnicami, wiązka się przegrzała od gorącej chłodnicy (choć teoretycznie nie powinno się to stać) i mamy efekty. Musisz się tam dostać jakoś i zobaczyć co tam się dzieje. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-06-2010, 16:18
|
|
|
Oddałem auto do serwisu.
Nie mam możliwość sam ogarnąć tego.
Mam nadzieje że koszta mnie nie zniszczą...
Sprawa wygląda następująco... spaliła się wiązka jakaś podobno ważna ( w sumie tak, jak auto zostało unieruchomione ).
Gość z serwisu powiedział: siedzi człowiek i lutuje, bezpieczniki też wymieni....
Koszt naprawy przekroczy 500pln , targować się czy możliwe że naprawa tego typu usterki przekracza kwotę 5 000 000 na stare ? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 06-07-2010, 11:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2010, 11:21
|
|
|
gabriel86, nie wiemy co tam się spaliło. Zapytaj o szczegóły. Jaka wiązka, które bezpieczniki. Poproś mechanika o szczegóły. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-07-2010, 11:40
|
|
|
Bezpieczniki tak jak opisałem wyżej.
A wiązka cytuje " Panie to główna wiązka od silnika " |
|
|
|
 |
|