Przesunięty przez: Owczar 08-07-2010, 11:19 |
Skorodowane nakrętki - problem |
Autor |
Wiadomość |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 03-07-2010, 15:09 Skorodowane nakrętki - problem
|
|
|
Uważajcie jak coś odkręcacie bo się urywa.Lepiej być przygotowanym na takie problema-gwintownik,wiertara itd.Jeżeli opuszczacie mechanika to lepiej zerknąć czy jest komplet śrub bo oni nie mają czasu na zabawę[oczywiście dotyczy to prawie zawsze połączeń z karoseria]Właśnie czeka mnie rozwiercanie lub wycinanie dość ważnego połaczenia,a mianowicie dolna podpora śilnika która jest przykęcona do belki z przodu auta-urwana jedna ze śrub.[3 wizyty u mechaników i za każdym razem cos pourywane,ani razu żaden z nich o tym nie wspomniał-dziady] |
_________________ Kamil |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 08-07-2010, 11:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 03-07-2010, 20:43
|
|
|
dziwne że mechanicy (nie wszyscy) nie stosują na chwilę (2-3min) przed odkręceniem jakiegoś środka penetrująco-smarującego . Nie robią tego z braku czasu czy oszczędności ?
No ja chyba trafiłem na ideał ("nadworny" mechanik), bo nawet jak koła zdejmuje to gwint na śrubach przesmaruje
ostatnio przy wymianie filtra paliwa ukręciła się jedna ze śrub(są dwie) mocująca uchwyt filtra do podwozia ,człowiek zawołał mnie ,pokazał, naprawił i.....tak nabywa się szacunek do mechanika i wykonanej przez niego pracy |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
p_bladek
Mitsumaniak

Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 138 Skąd: Warszawa i okolice
|
Wysłany: 03-07-2010, 23:10
|
|
|
Z tego smarowania gwintu na śrubach od kół to bym sie nie cieszył, albo sie zapieką, albo zgubisz koło |
_________________ Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 04-07-2010, 13:31
|
|
|
p_bladek PESYMISTA
30kkm przejechane i żadne koło się nie odkręciło , to nie był zwykły smar towot
ostatnio zdejmowałem koła do wyważania i brak śladów rudej na szpilkach, chociaż przyznam że podniosłeś mi ciśnienie
pozdrawiam |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
cezary517
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 10 Skąd: pl
|
Wysłany: 06-07-2010, 22:00
|
|
|
Jak dostać sie do filtra paliwa |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
|