 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Galant się zapalił od spiecia w instalacji |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2010, 11:43
|
|
|
No z tego co pisałeś, poleciało sporo bezpieczników, więc troszkę roboty z tym mają. Elektrycy samochodowi się cenią, więc ta cena chyba nie jest wygórowana. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-07-2010, 12:07
|
|
|
....
odebrałem auto....
Odstawiłem do kolejnego serwisu elektrycznego... na lawecie.
Po naprawie: silnik dziwnie pracuje, temperatura silnik 120C, centralny radio światła kierunki itd nie działają... koszt nieudanej naprawy 600pln. Po rozmowie z szefem serwisu zwrot kasy.
Po tym jak zrobię auto będzie wystawione na sprzedaż.
Następne auto: colt 1.6 może 1.8
PHuck
[ Dodano: 08-07-2010, 13:20 ]
Tak się zastanawiam... jeżeli auto odpaliło i w ogóle jeździło to nie trzeba będzie wymieniać całej wiązki elektrycznej? Świata działają, kierunki też ( bezpiecznik ). Ciśnie mi się na usta jedno dość popularne w języku polskim słowo na K. Dlaczego nie ma mechaników, którzy kompleksowo potrafią sprawdzić auto... frustruje mnie konieczność przewożenia auta z zakładu do zakładu na lawecie ( kurs 80pln ). |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-07-2010, 13:51
|
|
|
Powiem Ci tyle, że porządny elektryk (elektronik) zawsze będzie się cenił, dlatego za dobrze wykonaną robotę (tak jak w Twoim przypadku, to najlepiej wymiana wiązki, ale też i naprawa wycinanie uszkodzonych kabli i wlutowanie nowych oraz dobre zabezpiecznie, posprawdzanie itp.) to lekką ręką tyle można wydać, jest to robota dość przede wszystkim czasochłonna, żmudna i nie za bardzo przyjemna wiem z własnego doświadczenia, ale ta cena za taki badziew, to o 100% za dużo... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|