Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomiar czujnika temp. zasysanego powietrza
Autor Wiadomość
Hagi 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tczew
Wysłany: 09-07-2010, 19:25   pomiar czujnika temp. zasysanego powietrza

Wracam do swojego problemu z gasnięciem silnika na zimnym przy wysokiej temp. na zewnątrz.Blad 89 czyli przeplywka albo pompa.Pomierzylem parametry przeplywki i dwa czujniki masy powietrza i ciśnienia atmosferycznego wygladają ok.Pewnosci nie mam co do czujnika temp zewnętrznej.Serwis manual podaje,ze przy 20°C ma byc od 2,3-3,0 kΩ u mnie przy temp 26°C bylo 1,8kΩ natomiast przy 80°C ma byc 0,3-0,42kΩ.Rozgrzalem silnik i pomiar wyniósł 1,0kΩ.pytanie czy taki pomiar jest miarodajny?Po za tym na wtyczce zasilającej dla tych czujników ma byc 4,8-5,2V.U mnie pierwsze dwa czujniki ok 5V a 6pin od czujnika temp. 4,7V.Czy taka rozbierznosc jest dopuszczalna?Cisnienie na pompie wc zmierzone miernikiem po przeliczeniu na jalowym 5,8MPA po wrzuceniu biegu spada do 5,4MPA.Na obrotomierzu ten spadek jest bardzo widoczny.Jakby nie bylo regulacji cisnienia paliwa.Przeplywke wymienilem na uzywke objawy te same ale pewnosci nie mam czy dobra bo uzywana.Nie wiem czy wymienic samą pompę tak jak to podaje procedura czy calosc razem z regulatorem cisnienia(caly modul sklada się z 3 czesci wraz z czujnikiem cisnienia)Po za tym zastanawia mnie fakt,że gasnie i dusi się tylko gdy na dworze jest cieplo.Zimą i w chlodniejsze dni ma za wysokie obroty biegu jalowego ale nie gasnie tylko tej regulacji cisnienia nie ma w kazdych warunkach pogodowych.Na rozgrzanym silniku gdy wrzucę luz obroty zejdą do prawidlowych ale po kilku kilkunastu sekundach podbija je do 1200.Chcialbym sie upewnic glosami znawców tematu czy wymieniac ta pompę czy posprawdzac jakies inne elementy?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-07-2010, 19:46   

89 - Abnormal fuel system, oznacza to zaburzenia układu paliwowego, radze zajrzec do Manuala, suplement D, rozdział 13.pdf strona 54
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 09-07-2010, 19:48   pomiar zcujnika temp.

Sprawdzi silnik krokowy
 
 
Hagi 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tczew
Wysłany: 10-07-2010, 12:25   

stani78 u mnie nie ma silnika krokowegp.Przepustnica jest sterowana elektronicznie,po za tym mierzylem oba kanaly czujnika polozenia przepustnicy i jest ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.