Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
i znow obroty ale nieco inaczej
Autor Wiadomość
Koraliki
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 12:32   i znow obroty ale nieco inaczej

Wczoraj po robocie wsiadlam do miska, odpalil, ale zgasl, potem odpalil ale zakopcil na bialo, po przejechaniu moze 2km lekko sie zakrztusil i zgasl... szwagier zaholowal nas do mechaniora, okazalo sie ze jest zapowietrzony i to powaznie, mechanior go odpowietrzyl i przeczyscil ale mowi ze obroty ma nierowne i ze mam sobie poszukac kogos kto mi to zrobi i ze to pompa paliwa, ale czy napewno? co o tym myslicie?
Rzeczywiscie od jakiegos czasu zwrocilam uwage, ze na biegu jalowym skacza mu lekko obroty (rosna), dodatkowo dziwne bylo takie "twardnienie pedalu gazu" ale jak juz silnik byl cieply (choc ono nie zawsze sie pojawialo). Prosze pomozcie.
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2006, 09:33   pomoc-mówisz-masz

Rzeczywiście opisywane objawy sugerują zapowietrzanie sie układu paliwowego. Ale na jakiej podstawie mechanior stwierdził awarię pompy wtryskowej?- nie mam pojęcia. Posłuchaj, jeśli ukł paliwowy się zapowietrzył i autko Ci zgasło to mechanior odpowietrzając go sprawił że autko odpaliło ale on usunął skutek a nie przyczynę. Nierównomierną pracę silnika może powodować nadal powietrze w paliwie z tym że jest go na tyle mało że autko nie gaśnie. Jedź do speca od diesli i niech Ci sprawdzi gdzie się zapowietrza ukł paliwowy.
Tak z biodra mogę tylko strzelić, że lubi się zapowietrzać przez filtr paliwa-który należy wymienić oraz przez pompkę ręczną na filtrze w której to siedzi taka membrana i ona może puszczać powietrze.
Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy
Darek
 
 
Koraliki
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2006, 13:32   

Kurcze wlasnie dzis mechanior znalazl ostateczna przyczyne zapowietrzenia i rzeczywiscie jest to pompka o ktorej mowisz, na szczescie nie jest to az taka droga naprawa. Ale co nerwow zezarlismy to nasze. W sumie to sie nawet ciesze - bo przynajmniej bedziemy mieli czysty uklad paliwowy ;) - bo go calego wyczyscil i filtr tez wymienil, a nie jestem pewna czy moj poprzednik traktowal miska wystarczajaco dobrze i nie lal mu jakiegos badziewia do baku. I oby sie wiecej juz nic nie dzialo :) , a jak w przyszlym roku dobrze pojdzie to miska czeka lekka regeneracja :)
Pozdrawiam i dziekuje
Gosia
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2006, 13:53   powietrze to zło

No widzisz Gosiu tak to jest, że ludzie nie lubią ,,chamstwa i góralskiej muzyki" a diesel-w szególności pompa Lucas DPC- powietrza. A tak przy okazji ile Cię kosztowała naprawa tej pompki i na czym polegała?
Darek
 
 
Koraliki
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 09:46   

No wiec wczoraj odebralam autko - koszt ostateczny z czyszczeniem, odpowietrzeniem i zamontowaniem pompki (od nissana niestety) 250pln.
Nie spodobaly mi sie tylko dzisiaj niskie obroty na zimnym silniku, ale w sumie z odpalil ladnie, bez zajakniec... pozniej obroty sie rownaja i na jalowym mam kolo 800-900.
Poki co pojezdze i zobacze i tak niedlugo klania mi sie wymiana oleju.
Pozdrawiam
Gosia

[ Dodano: 29-09-2006, 10:53 ]
aha i jescze zapomnialam dodac ze wymienil filtr paliwa.. a z tymi obrotami to poczytalam sobie twoje wypowiedzi o swiecach i chyba bede musiala od tego zaczac :/... A tak na marginesie mam jeszcze pytanie w jakich warunkach swiece moga sie zuzywac nierownomiernie? Czy np. za nadmierne zuzycie swiec moze odpowaiadac wadliwy przekaznik albo jakies zwarcie w elektryce? W sumie jak kupowalam furke to wydawalo mi sie ze swiece sa nowe, a potem padl mi przekaznik a teraz mamy podejrzenia co do elektyki tego auta bo np. sfajczyla mi sie oprawka zarowki, nie dzialaja 2 kierunki (przod i tyl) przy zalaczaniu alarmu, a wogole to alarm tez dziwnie dziala...
pozdrawiam
Gosia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.