| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.9DI-D] traci albo nawet straciła moc... |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mentos1   Forumowicz
 
 Auto: Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Lip 2010
 Posty: 45
 Skąd: 3city
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2010, 18:32   [Cari 1.9DI-D] traci albo nawet straciła moc... |   
 |  
               | 
 |  
               | mam taki problem , odkupiłem od mamy samochód jest to Carisma z 2002 z silnikiem Reno  auto spisywało się przez 8 lat bez zarzutu. Mam używała go głownie do jazdy po mieście na krótkich odcinkach. Od jakiegoś czasu auto jakby straciło moc , czasem jest taki efekt jakby odzyskiwało i jeździ normalnie ale chwile później znowu muli . Zauważyłem że czasem są odczuwalne jakby delikatne szarpnięcia w trakcie jazdy jak gwałtownie przyspieszam , jakby chciała odzyskać moc a nie mogła. Na codzień jednak nie da się jeździć , mój dotychczasowy Golf 4 SDI był mocniejszy. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być ? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2010, 19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może być wiele przyczyn, zawór EGR, czujnik korekcji ciśnienia doładowania, czujnik ciśnienia doładowania, zapieczony waste gate, brak sterowania waste gate, zapchany układ wydechowy, na początku proponuje udać się na diagnostyke komputerową i popatrzeć w parametry czujników i wtryskiwaczy, oraz zbadac ewentualne bledy, ktore moze gdzies tam siedza, albo byly kiedys obecne. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mentos1   Forumowicz
 
 Auto: Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Lip 2010
 Posty: 45
 Skąd: 3city
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2010, 23:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | racja , to chyba jedyny sprawdzony sposób. musi być jakis specjalny komp do did czy powinni mi w przydroznym warsztacie zdiagnozować? znacie moze dobry warsztat od mitsubishi w trójmieście? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2010, 23:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | No nie wiem, ja takie parametry sprawdzałem głownie w ASO, no chyba ze masz dobry zakład elektroniczny co ma porządną sonde diagnostyczną. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |