 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 12-06-2008, 15:35 |
Space Gear - potrzebne informacje |
Autor |
Wiadomość |
remiq [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2005, 09:15 Space Gear - potrzebne informacje
|
|
|
Przymierzam się do zakupu Space Gear'a. Mam w związku z tym parę pytań.
1) Jakie są najczęstsze bolączki tego modelu
2) Czy wybrać silnik 2.0 czy 2.4 benzyna
3) Czy "bać się" automatu ?
4) Czy to prawda, że często padają w nim skrzynie biegów manualne? Jeśli tak , to na czym polega to uszkodzenie i ile może kosztować używana skrzynia ? |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-08-2005, 09:30
|
|
|
Hej!
W moim odczuciu:
- silnik 2.0 i 2.4 to tak naprawdę ta sama konstrukcja, więc decyduje stosunek spalania do radochy z jazdy (choć 2.0 niczego nie brakuje pod tym względem)
- o stałych usterkach w tych autach nie słyszałem
- w skrzyni manualnej dość częśto pada synchronizator 2 biegu (powyżej 200tys km)
- automatu bym się nie bał, ale dokladnie sprawdził przed zakupem,.
- generalnie jest to bardzo sympatyczne auto i do bólu trwałe pod jednym jednak warunkiem - nie może być mocno rozbity bo wtedy gnije na potęgę.
Fine
P.S. Witam na forum!! |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
kordiank2
Mitsumaniak MojTytułJestZaDługi
Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 704 Skąd: Boćki - podlaskie
|
Wysłany: 03-08-2005, 18:49
|
|
|
dobry wybór, zwłaszcza, że zawieszenie space geara ma wiele wspólnego z zawiechą pajero. a ja tam przestałem się bać automatu, co nie, jacku... no chyba, że jest to kałach z noktowizorem. |
_________________ taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być
DZIEŁA na SZTUKI |
|
|
|
 |
bluetrans [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2005, 00:24
|
|
|
Witam jestem tu nowy na forum i tez nowym włascicielem tego modelu czyli space geara 96 2.4 manual skrzynia pracuje bardzo dobrze ale auto ma przejechane 73.000 niedługo jak pojezdze to sie podziele wrazeniami z jazdy tego auta
widze ze organizujecie zlot moze i ja wpadne z rodzinkoa swoim gearem
pozdrawiam
wojtek
bluetrans@o2.pl
[ Dodano: 10-05-2006, 08:35 ]
witam cos temat geara sie nierozwiną ja bede wymienial rozrząd bedzie to pierwsza wymiana mimo 10 lat (84000km) są jeszcze blomby na aparacie zaplonowym jak jest z napinaczem hydraulicznym paska czy mozna stwierdzic ze niemusze go wymienic jest dosc drogi. Od zakupu auta niemialem żadnych usterek i problemów. Pozdrawiam i prosze o odpowiedź |
|
|
|
 |
konstanty11 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2006, 15:20
|
|
|
Wtam
od dzisiaj jestem włascicielem Space Geara 2.0 glx 97r na razie super. Ma ktoś może istrukcje do niego po polsku
Pozdro |
|
|
|
 |
kordiank2
Mitsumaniak MojTytułJestZaDługi
Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 704 Skąd: Boćki - podlaskie
|
Wysłany: 07-07-2006, 19:26
|
|
|
na razie proponuję skorzystać z manuali silników i skrzyń biegów - twój silnik, to 4g63 ale pobrać musisz całego pdfa
o TU - w naszym forumowym downloadzie - w działe FAQ & HowTo? |
_________________ taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być
DZIEŁA na SZTUKI |
|
|
|
 |
konstanty11 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2006, 23:11
|
|
|
Dzięki za manuale, bardziej przydałaby mi się zwykła instrukcja obsługi, to mój pierwszy Gear i chciałbym poczytać po polsku co tam pisza.
3 dni temu załozyłem mu istalacje gazową BRC sekwencyjna, brak spadku mocy, samo sie przełącza, żadnych przegazówek, zobaczymy jak długo będzie tak fajnie.
szkoda że tak mało nas na forum.
Pozdro |
|
|
|
 |
kordiank2
Mitsumaniak MojTytułJestZaDługi
Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 704 Skąd: Boćki - podlaskie
|
Wysłany: 13-07-2006, 12:13
|
|
|
czego chciałbyś się dowiedzieć z takiej instrukcji ?(po polsku napewno jej nie znajdziesz). chyba nie musisz wiedzieć jak sie reguluje siedzenia i przełącza światła. jeśli interesują cię sprawy związane z serwisem silnika, skrzyni, napędu, zawieszenia, ogumienia, elektryki itp. to wiele podobnych rzeczy znajdziesz w galantach i lancerach z 4g63.
postaram się znaleźć trochę informacji serwisowych do twojego spejsa i zamieszczę w naszym "innym" dziale. potrzebuję tylko trochę czasu (może 2 dni?) |
_________________ taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być
DZIEŁA na SZTUKI |
|
|
|
 |
PrzemekP [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 19:52
|
|
|
Witam,
Odkopie troche temat, bo mam tą sama sprawe co założyciel topic'u
Chciałbym poprosić o opinie właścicieli tego samochodu, tj. Mitsubishi Space Gear:
- Czy są jakieś typowe problemy z tym samochodem,
- Jakie silniki polecacie,
- Ile pali,
- I ogólnie, czy auto warte uwagi?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 02-08-2007, 12:14 MSG po kilku miechach użytkowania
|
|
|
Witam
Mam girka od 4 miesięcy jest to PA4W ,/ taki przeszklony/ z silnikiem 4G64 rocznik 1996 przebieg około 110tyś w/g licznika oczywiście z tego nieco ponad 6tyś moje. Pali 10-11 litrów benzyny, LPG mam założone, ale nie używam myślę jednak, że w 14 litrach się zmieści. Co do bolączek, cóż mój egzemplarz ciekł na uszczelniaczach wału korbowego a właściwie to wałka bodajże balansowego, ale to nie żadna typowa przypadłość, ale partactwo mechaników wymieniających paski rozrządu, był również przechylony na lewa stronę, wynikło to z konstrukcji zawieszenia, które można ustawiać w różny sposób w zależności od obciążenia samochodu jakimś większym ciężarem ustawionym nie w osi pojazdu tak przynajmiej wywnioskowałem przeglądając instrukcje. Zawieszenie wyprostowano w serwisie przy okazji wymiany amortyzatorów, (nic sobie dodatkowo nie policzyli) a dałem do założenia bilsteiny B6, na których nie ma prawie przechyłu bocznego w zakrętach. Na nierównościach poprzecznych do osi jazdy lubi sobie jednak poskakać niczym młody kangurek. Co jeszcze? A urwało mi rurkę doprowadzającą płyn od cylinderka sprzęgła, ale co było tego przyczyna nie wiem być może uderzenia jakieś ciała obcego podczas jazdy / ciała nieożywionego oczywiście/, no i cieknie sprężarka klimatyzacji. Po za tym autko bardzo fajowe dla kogoś, kto jak ja ma osobistą żonę, 2 dzieci, psa i 2 koty i oczywiście dom w budowie, na którą ciągle trzeba dowieść jakieś materiały na pace ewentualnie przyczepą. Właśnie wróciłem z wyprawy w góry i nikt nie narzekał na brak komfortu /mam wersje 7-osobową i tą polecam/ bez problemu rozpędza się do 180 a nawet więcej, ale na 180 kończy się licznik Paliwa podczas takiej jazdy zżera olbrzymie ilości i hałasuje okrutnie powyżej 120. Zauważyłem, że lubi mieć dużo oleju, tak tuż pod kreskę po w przeciwnym razie przy szybkim wzroście obrotów lubi się zapalić pomarańczowa lampka. Były też problemy z niskimi obrotami, ale wystarczyło pokręcić śrubką i nikły. Co by tu jeszcze? W podłużnicach są punkty kontrolne geometrii podwozia (chyba to jest to?), takie nagwintowane mosiężne tulejki wciśnięte w blachę, jeśli ich nie ma to prawdopodobnie był walony.
Pozdrawiam
A jakby, co to mam anglo języcznego manuala w pdf.. |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
PrzemekP [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 17:59
|
|
|
Dzięki za długą wypowiedź i czekam na inne
Dodam, że szukam samochodu do pracy, takiego, żeby mógł wziąść 3-4 osoby, miał spory bagażnik i ze względu, że robie dużo km, był trwały. Teraz jeżdże Skodą Felicją kombi, ale powolutku staje się za mała, no i ma już ponad 200 tys, i boje się, że zacznie się "sypać".
Pozdrawiam, czekając na posty |
|
|
|
 |
rozekg [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 13:04
|
|
|
Nareszcie coś drgnęło w tym temacie. Ja mam Gara od trzech lat- 2000r. silnik 2.0 na gaz nie przerabiam. Jest to niespotykana wersja MOTION z podwójną klimą i oryginalnym ospoilerowaniem Średnio pali 11.1 litra, a w trasie przy 120 km/h równo 10 litrów. Bardzo fajne autko. Wysoko się siedzi i można popatrzeć na innych z góry, a przy tym dobrze trzyma się drogi i nie buja. Jak na razie wymienione miał tylnie amortyzatory i tarcze hamulcowe. W sumie to bardzo mało się nim jeździ. Lekko wyciekał olej ze skrzyni, ale największy problem jest z tym że minimalnie bierze olej. Nie wiem czy to normalne i czy tak mają te silniki. Jeszcze żaden polski specman nie zaglądał do silnika, więc ciężko stwierdzić. Troszke za sztywne tylnie zawieszenie, ale w sumie to bardzo wygodny w długie trasy. Czy ktoś wybiera się na zlot Space Gearem? Pozdrawiam!
 |
|
|
|
 |
Bodek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-08-2007, 11:40
|
|
|
Pomału przybywa Gearów. Jestem właścicielem Geara od grudnia 2006 i jestem bardzo zadowoony z autka 8 osób, 2,0 l. Mam 208 tys. skrzynia chodzi bardzo dobrze. Konstanty 11 ile dałeś za instalke? Czy masz ją w kole zapasowym? Właśnie rozważam założenie gazu. W trasie przy spokojnej jedzie tak do 120 km/h spalał mi 8,5-9 l, Konstanty 11 ile pali na gazie (trasa, miasto). Dlaczego instalka BRC? |
|
|
|
 |
RJC [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2007, 10:09
|
|
|
Witam .
Zamierzam kupić space gear 2.0 benzyna.
i szukam instrukcji naprawy czy ktos ma moze wersje elektroniczną?
pozdrawiam i czekam na linki )) |
|
|
|
 |
gocmen
Nowy Forumowicz
Auto: Space Gear 2.5TDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 2 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 18-05-2009, 11:42
|
|
|
Witam
Panowie w moim gear padł silnik i potrzebuje nowy.Może ktoś wie gdzie można po dobrych pieniądzach taki nabyć.Silnik w moim to 2.5Tdi 99km Rok prod 95.
dzięki
Pzdr |
|
|
|
 |
|
|