Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bicie podzczas jazdy i hamowania
Autor Wiadomość
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2010, 16:50   Bicie podzczas jazdy i hamowania

Mam bicie mimo przetoczonych tarcz, wymienionych łożysk, przetoczonych piast, nasmarowanych tulejek (proste), sprawnego zawieszenia, równo zużytych klocków, dobrych amorów, zbieżności, wyważone koła (sprawdzałem na dwóch kompletach felg i opon) :( Nie wiadomo co to jest a bicie jest przy hamowaniu i podczas jazdy powyżej 120km/godz raz większe raz słabsze zależy ja skręcę, jaka nawierzchnia, łuk drogi. jak hamuję z większych prędkości to kierownica telepie się cała i na pedale też są wibracje, jak z 80km to tylko trochę. Przy wolniutkim podjeżdżaniu np w korku popiskują hamulce po lekkim wciśnięciu pedału. Auta nie ściąga przynajmniej nie mocno i gwałtownie (sprawdzałem na nowej nawierzchni z prędkością około 80km/h. Może łożyska amortyzatorów w kielichach??? A może wina układu kierowniczego (w to raczej wątpię) ??Już mi się kończą pomysły...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-06-2010, 17:01   

Tył masz prosty?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1547
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-06-2010, 00:14   

Sprawdź poduszki silnika i skrzyni .


Pozdrav

PS Miesiąc szukania przyczyn przy stanie idealnym zawieszenia i amorków , tarcze nówki ferrodo,koła wyważone ,opny po 1 sezonie sprawdzone , 3 wizyty na stacji diagnostycznej (a goście się znają na rzeczy i na miśkach :wink: ) , i w końcu dobre podejście na kanale z dobrą brechą wykazały słabość zawieszenia silnika i skrzyni + miesiąc na skompletowanie części . Efekt to ekstaza :)
Nigdy bym nie przypuszczał że wybite(lecz nie odczuwalnie fizycznie) poduszki silnika i skrzyni mogą mieć wpływ na hamowanie i drgania podczas jazdy , a tak było .

PS Co ciekawe nie było jakichś mocnych drgań silnika :shock:
Generalnie najbardziej była wybita poduszka boczna od strony skrzyni .

Pozdrav
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2010, 23:28   

tył prosty byłem u dobrego gościa na laserowym badaniu zbieżności wszystkich kół i jest ok.
Popatrzę na poduszki i spróbuję może akurat dzięki za radę.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-06-2010, 23:33   

Czy tylne tarcze są proste - przepraszam za skrót myślowy ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2010, 11:43   

tak przetoczyłem razem z przodem. wszystkie cztery tarcze kupione na raz ok 3 lata temu firma mikoda przebieg przez te trzy lata około 60 tysięcy km nie były nadmiernie zużyte, a jeśli chodzi o tył to przy toczeniu okazało się że tylko jedna była troszkę krzywa.
Myślę ciągle że problem tkwi z przodu wymienię kompletne zaciski na dwu tłoczkowe od sigmy (jak zrobił to Serek) na tarcze 276 bo słyszę to popiskiwanie też w zakrętach 90 stopni na małych prędkościach więc może tu jest pies pogrzebany? Jak to nic nie da to łożyska amortyzatorów w kielichach a potem zajmę się zawieszeniem skrzyni i silnika. Kiedyś i tak trzeba by to zrobić więc będzie kompletny remont:) Już śmieję się powoli z tego bo co nie spróbuję to porażka a bicie jest. Jeżdżę ostatnio sporo w trasy i nie da się z tym żyć:( Może jeszcze inne pomysły???:)
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2010, 15:27   

i jak znalazłeś usterkę - bo umnie jest podobnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.