Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] nie odpala
Autor Wiadomość
Deo
[Usunięty]

  Wysłany: 19-07-2010, 22:21   [CA1A 1.3] nie odpala

Witam,
w piątek wieczorem podjechałem do domu zgasiłem colcine i już nie odpaliła :doubt:
objawy:
brak kontrolki check engine
brak iskry
nie podnosi wtrysku
wymieniłem aparat zapłonowy i ECU dalej to samo :doubt:
no i zgłupiałem
wnioski?
czujnik obrotów wału korbowego? ale dlaczego brak kontrolki Check Engine?
brak zasilania na ECU? bardzo możliwe ale czemu tak nagle? auto śmigało jak burza
pytania:
1. które piny wchodzą do ECU z zasilaniem i masą??
2. może być to wina stacyjki?
3. jest jakiś dodatkowy bezpiecznik prócz skrzynki pokd maską i deską(w nogach kierowcy?)
dodam, że po rozkręceniu ECU wszystko wygląda tak jak trzeba kondensatory nie wylały ścieżki nie widać by były upalone. A poza tym sprawdziłem na 2 sprawnym to samo.
świece przewody kopułka i palec niedawno wymieniane.

czekam na pomysły
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-07-2010, 22:37   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27261
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45198
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18336
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28944
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 19-07-2010, 22:38   

Sprawdź przekaźnik zza radia. Z manuala pdf nr 13, strona 13-30.
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2010, 20:30   

mkm, w żadnym z tych topiców nie znalazłem rozwiązania
tak jak mówiłem ECU i aparat są sprawne -podmienione z jeżdżących miśków i to samo jest :(
lejm, dziś siądę do tego przekaźnika

[ Dodano: 27-07-2010, 15:12 ]
dziś wymieniłem:
-ECU
-aparat
-przekaźnik główny za radiem
skutki?
- brak iskry
- brak wtrysku
- brak kontrolki CE
pomiary dokonane:
zgodnie z pdf 13 str. 30-33
przekaźnik zmierzony (prąd dochodzi i wychodzi do ECU)
piny 12 i 25 w ECU skrosowane do pinu nr 3 w przekaźniku wszystko gra.
i nie wiem o co chodzi :evil: :evil: :evil: :evil:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-07-2010, 22:26   

a ten główny bezpiecznik przy aku sprawdzałeś?
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2010, 10:03   

tak bezpieczniki wszystkie są ok jutro jeszcze dla pewności je pomierzę.
[ Dodano: 31-07-2010, 01:07 ]
brakuje mi tylko schematu kostki wchodzącej do ecu gdzie zasilania idą jakoś w manualach nie mogłem znaleźć.
wczoraj ciąg dalszy męki z coltem.
bezpieczniki pomierzone- są OK
kostka z ECU pomierzona- jest prąd
tps pomierzony- na pinie 1 i 3 8V :shock: a na 2 i 4 12v :shock: :shock:
na sensorze- na pinach kolejno 12v, 8v i 0v
pomiary dokonane z włączonym zapłonem.
prąd dochodzi do pompy ale pompy nie słychać i dalej brak kontrolki CE
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-08-2010, 13:48   

Deo, miałem identyczny problem w colcie 1.6 wymieniłem komp, aparat, przekaznik sprawdziłem bezpieczniki...
Wiesz co sie okazało :shock: Ze wczesniej wykrecajac machanizm do szyb elektrycznych nie podpiałem panelu sterowania... NIewiem dlaczego ale bez tego nie dalo sie zapalic , a po podłaczeniu kontrolka sie zapaliła i odpalił od razu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 09:42   

w dniu wczorajszym dzięki uprzejmości kolegi adamovicus'a podmieniliśmy ECU tym razem moje do jego colta i co się okazało moje ECU jest zjarane :( i to wcześniejsze widocznie również :? czas szukać ECU lub naprawić i colcina ożyje :D

[ Dodano: 10-09-2010, 14:40 ]
no i colt ruszył wina była w ECU po zakupie nowego (działającego) auto zaczeło chodzić :)
Dziękuje za pomoc merytoryczną Bartkowi i Krzyżakowi macie u mnie wielkie piwo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.