Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce
Autor Wiadomość
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 19-07-2010, 19:22   Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce

Panowie, zrobiłem swapa 2.4 do colta cao, nie wiem, które przewody powinienem złączyć zby ominąć blokadę zapłonu związaną z (neutral) w skrzyni biegów. czy może ktoś podpowiedzieć jak ominąć?skrzynia teraz to manual nie automat
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2010, 19:44   

Zewrzyj przewody z czujnika położenia biegu neutralnego.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 19-07-2010, 21:46   

czyli.....
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2010, 22:43   

Na skrzyni automatycznej miałeś czujnik polozenia biegu neutralnego i do niego masz instalacje na aucie, wystarczy zrobić zworke na przewodach kostki tego czujnika i auto powinno odpalić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 20-07-2010, 21:55   

znalazlem paliwo rozrusznik, ale niestety iskry nie ma:/ powiedzcie czy te samochody byly z immo? jak tak to jak to obejsc, nie jestem elektryukiem:)
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 20-07-2010, 22:17   

kuba_195 napisał/a:
powiedzcie czy te samochody byly z immo?
jestem posiadaczem jednym z nich i nie maja immobilizera przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, hm swoją droga ciekaw jestem efektu końcowego, o ile lżejszy jest Colt od mojego :>, już osobie wyobrażam jak to będzie śmigać w tej budzie, ah ... :roll:
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 20-07-2010, 23:45   

jak ten silnik się wogóle zbiera? w seryjnej budzie?
jeśli chodzi o wagę to <1000kg
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 21-07-2010, 16:40   

jeśli chodzi o sprint od 0-100km/h to w seryjnej buzde sprzężony z automatem zamyka się w 8.9s, 9.0s, 9.1s, moje wyniki mierzone G-tech-em a prędkości maksymalnej za bardzo niema gdzie u nas sprawdzać, licznik cały w zupełności zamyka, a wyskalowany jest do 140 MPH, wiedz o ile masz zdrowy motor powinno ładne śmigać :roll:

Już kiedyś kiedyś było... to na Forum odsyłam to tego

tematu :=> http://forum.mitsumaniaki...&highlight=4g64

2.4l - 4G64 powinien mieć 143 KM .... jak zjeżdżał z taśmy produkcyjnej

A trochę specyfikacji 4G64 znajdziesz TUTAJ
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.