Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce |
Autor |
Wiadomość |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:22 Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce
|
|
|
Panowie, zrobiłem swapa 2.4 do colta cao, nie wiem, które przewody powinienem złączyć zby ominąć blokadę zapłonu związaną z (neutral) w skrzyni biegów. czy może ktoś podpowiedzieć jak ominąć?skrzynia teraz to manual nie automat |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:44
|
|
|
Zewrzyj przewody z czujnika położenia biegu neutralnego. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 19-07-2010, 21:46
|
|
|
czyli..... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2010, 22:43
|
|
|
Na skrzyni automatycznej miałeś czujnik polozenia biegu neutralnego i do niego masz instalacje na aucie, wystarczy zrobić zworke na przewodach kostki tego czujnika i auto powinno odpalić. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 20-07-2010, 21:55
|
|
|
znalazlem paliwo rozrusznik, ale niestety iskry nie ma:/ powiedzcie czy te samochody byly z immo? jak tak to jak to obejsc, nie jestem elektryukiem:) |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 20-07-2010, 22:17
|
|
|
kuba_195 napisał/a: | powiedzcie czy te samochody byly z immo? | jestem posiadaczem jednym z nich i nie maja immobilizera przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, hm swoją droga ciekaw jestem efektu końcowego, o ile lżejszy jest Colt od mojego :>, już osobie wyobrażam jak to będzie śmigać w tej budzie, ah ... |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 20-07-2010, 23:45
|
|
|
jak ten silnik się wogóle zbiera? w seryjnej budzie?
jeśli chodzi o wagę to <1000kg |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 21-07-2010, 16:40
|
|
|
jeśli chodzi o sprint od 0-100km/h to w seryjnej buzde sprzężony z automatem zamyka się w 8.9s, 9.0s, 9.1s, moje wyniki mierzone G-tech-em a prędkości maksymalnej za bardzo niema gdzie u nas sprawdzać, licznik cały w zupełności zamyka, a wyskalowany jest do 140 MPH, wiedz o ile masz zdrowy motor powinno ładne śmigać
Już kiedyś kiedyś było... to na Forum odsyłam to tego
tematu :=> http://forum.mitsumaniaki...&highlight=4g64
2.4l - 4G64 powinien mieć 143 KM .... jak zjeżdżał z taśmy produkcyjnej
A trochę specyfikacji 4G64 znajdziesz TUTAJ |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
|