 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
LDA po czyszczeniu i pompka paliwa 1,9 TD |
Autor |
Wiadomość |
marbrz
Nowy Forumowicz Mariusz Brzeziński
Auto: Carisma 1,9 TD (1997)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 20 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: 24-07-2010, 14:11 LDA po czyszczeniu i pompka paliwa 1,9 TD
|
|
|
Witam.
Może ktoś z kolegów podpowie czy jest gdzieś możliwość dostania membrany do ręcznej pompki paliwa w cari 1,9 TD, lub też czy jest jakiś zestaw naprawczy do tego? Niestety po wymianie filtra i kilkakrotnym zapompowaniu ze starości padła membranka i z jazdy koniec. Ewentualnie gdzie można dostać jakiś tani zamiennik.
I drugie pytanie odnośnie mocy samochodu. W trakcie drogi, dość długiej 1800 km, po około połowie silnik stracił moc. By wyprzedzić auto nie pomagało nawet redukowanie na 3 bo i tak szedł jak mół. Od czego zacząć przegląd? |
Ostatnio zmieniony przez marbrz 29-07-2010, 16:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 24-07-2010, 23:49
|
|
|
mół to LDA zacznij nie tylko puszczają membrany a również potrafi paść trzpień
potem wyczyść egr lub zaślep. Wypadało by również sprawdzić błędy a w sczególności zawór przestawiający kąt wtrysku |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2010, 11:02
|
|
|
Mam taka uzywana pompke. Jak cos odezwij sie na pw. |
|
|
|
 |
marbrz
Nowy Forumowicz Mariusz Brzeziński
Auto: Carisma 1,9 TD (1997)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 20 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: 26-07-2010, 15:59
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi. Z pompką już się udało, załatwiłem "nowy " uchwyt do filtra. Z resztą niestety brak czasu i odpowiedniej wiedzy więc prośba o namiar na jakiegoś mechanika w Kielcach lub okolicach, który już takie rzeczy przerabiał.
[ Dodano: 29-07-2010, 16:35 ]
No i udało mi się samemu pobawić z naprawą. Szkoda, że dopiero po 3 latach odkąd kupiłem tą cari zobaczyłem jak się naprawdę nią jeździ. Okazało się, że głównym powodem zamulenia był zablokowany trzpień LDA, choć EGR też za czyste nie było zbytnio. Samochód ma teraz odejście tylko martwi mnie jedna rzecz która po czyszczeniu LDA pozostała a mianowicie na określonej pozycji obrotów na biegu 3 co jakiś czas trzeszczą zawory. Co zrobić by to zlikwidować? Póki co próbuję dokręcać śrubę na LDA i raz pomaga a potem znów terkocze. Co do błędów jakie mi wystukało to są 17 i 51. Jak się zabrać do ich usunięcia? |
|
|
|
 |
|
|