Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-06-2010, 19:34   

Hubeeert napisał/a:

Ja bym nie narzekał bo w codziennej jeździe 1.8 z Lanca jest zaskakująco podobny do 2.0.
A pojemność mniejsza i apetyt na paliwo też. Co zaś się tyczy kręcenia - 2.0 4G63 DOHC


Elastyczność 4G63 w porównaniu z 1,8 MIVEC i większą wagą CY względem CS jest..... tu nie ma co porównywać... Mów co chcesz ja bym się nie zamienił do tego dźwięk i mały zakres obrotowy 1,8.... Plusem jest zużycie paliwa to na pewno -1litr. W każdym razie może względem galanta 4G63 - 1,8 w Lancerze jest podobny ale względem lancera CS nie.

Za to 2.0 MIVEC daje radę :thumbright:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2010, 19:40   

2.0 z 4G63 :P a nie z jakichs nowomodnych wynalazków - stare dobre DOHC to jest to. :D

[ Dodano: 27-06-2010, 19:41 ]
krzychu akurat ja mam porównanie bo w domu obydwa. Wolę Gala, ale Lancer tez jest bardzo si.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-06-2010, 19:44   

Hubeeert napisał/a:

krzychu akurat ja mam porównanie bo w domu obydwa.


Akurat to ja też jeździłem tym co masz :P

Lekka górka 2500-3000 trójeczka, lekko bucik na gaz i zero reakcji do tego ten jakiś dziwny dźwięk... :-" Sprzedawca -> no trzeba zredukować od 4-rech to ciągnie... Ale 4G62 ciągnie od 2000 no 2500 spokojnie. Na 3-jeczce 40->140 lekko.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2010, 20:02   

krzychu napisał/a:
Akurat to ja też jeździłem tym co masz
Galem GTi nie miałeś okazji ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
matrycy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-07-2010, 20:19   

Trik napisał/a:
gzesiolek napisał/a:
nie przetlumaczysz... 1.5 jest za slaby i juz... bo jest 1.5

Racja gzesiolek, Chyba jakaś psychologia tłumu :twisted: albo kompleksy :wink: . 1,5 jest be i kiepsko by wyglądała etykietka na klapie (gdyby była), ale 1,8, mimo że chlej straszny, jest już spoko. Na dodatek w 1,8 SB jest wolniejszy niż 1,5 SD (napisali jak wół w katalogu) :P No ale za to jaki zapas mocy ma. :roll: tylko do czego, napędzania klimy chyba. Może jak by MMC dało wreszcie ten 1,6 do Lancera to dyskusji było by mniej co do różnic. :mrgreen: Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo.



Panowie, weźcie zimny prysznic albo co tam chcecie. Po co ten mentorski ton? Liczę po prostu, że to nowe 1,6 będzie bardziej dynamiczne, bardziej nadające się na trasę i do wyprzedzania bez redukcji, a przy tym będzie mniej palić niż ten 1,8 - chlej, jak go nazywacie. Tyle. Nie interesuje mnie w jaki sposób to osiągnie, ani to czy będzie miał v-max 200 czy 120, ani jaki znaczek będzie z tyłu. Takiego ładnego autka żaden znaczek nie zepsuje.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 12-07-2010, 17:59   

matrycy napisał/a:
Takiego ładnego autka żaden znaczek nie zepsuje
Ooo i tu masz rasję. Po za tym, nasze wypowiedzi nalezało by zaliczyć do tematu "1,5 vs 1,8" :) a emotki miały słuzyć do okiełznania "obrażalskich" :roll: . No i pod koniec nasze posty miały nutę optymizmu w związku z przyszłością silnika 1,6 w ASX i ew Lancerze, jakbys nie zauwazył :wink: Sam z resztą jestem zainteresowany ASX 1,6. alternatywą może być Outlander 2,0 byle nie z klekotem od VW. :mrgreen:
PS Prysznic już brałem. :wink:
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
mat777 
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 38
Skąd: śląskie
Wysłany: 13-07-2010, 08:36   

Ja uzyskałem informację od sprzedawcy, że samochody w wersji 1.6 Sportback powinny pojawić się w salonach w listopadzie. Przewidziana wersja wyposażenia to wersja Inform. Zobaczymy ile w tym prawdy.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 26-07-2010, 16:46   

Dotarła do mnie informacja, całkiem przypadkowo, że pradopodobnie od października, +/- 2 miesiące, mogą pojawić się Lancery z motorem 1,6. Jeśli mógłby to ktoś zweryfikować będę wdzięczny.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
drfilgud 
Nowy Forumowicz


Auto: colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-08-2010, 14:45   

Dzisiaj się dowiedziałem w salonie że to prawda. Nie mają jednak cen i danych technicznych. Jakiś srebrny podobno już płynie do Polski.
 
 
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-08-2010, 09:16   

jeśli z ASXa to 117 KM, na oko przyśpieszenie jakieś 10,9, spalanie średnie koło 8 litrów :P ciekawe czy się zgodzi :P
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-08-2010, 11:14   

Mam nadzieje że to ogólny trend poprawy elastyczności silników w Mitsubishi i poprawią 1,8 albo zmienią na 2,0 coby jechał do przodu nie tylko na obrotach kosiarki ogrodowej ale też na tych niższych.
 
 
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-08-2010, 12:03   

weź mi nic nie mów bo ja już swoje 1,8 niedługo odbieram :P
 
 
moku 
Nowy Forumowicz

Auto: Renault
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Pabianice
Wysłany: 18-08-2010, 23:59   

Wy poważnie o tym 1,6 w Lancerze? Ja będę kupował na jesień i waham się między 1,5 a 1,8. Silnik 1,6 byłby idealny. To tylko plotki, bo na stronie mitsubishi nic nie ma.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 19-08-2010, 15:58   

moku napisał/a:
To tylko plotki, bo na stronie mitsubishi nic nie ma

Ja tę informację usłyszałem u sprzedawcy w Suwałkach. Nawet chciał mi pokazać to w systemie dla pewności, chyba jego, ale nie miałem już czasu.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
DjQuest 
Mitsumaniak


Auto: Lancer SD 1,5 Invite Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 188
Skąd: Miasto Kraków
Wysłany: 19-08-2010, 18:45   

Miałem możliwość wyboru przy zakupie swojego w kwietniu, ale eksperymentalny model 1,6 to wersja testowa z teflonowo - aluminiowymi gniazdami zaworowymi.Jednak pobujam się sprawdzonym serduszkiem :) .
_________________
Kluczem sukcesu jest zaangażowanie emocjonalne :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.