 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G] Układ wydechowy - pytanie |
Autor |
Wiadomość |
mple [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 10:24
|
|
|
Super, dziekuje za odpowiedz.
Calutki rozrzad byl robiony po sprowadzeniu auta z niemiec i ma przejechane 8 tys, wiec jesli juz to tylko paski bym wymienil, interesuja mnie tylko oryginały bo na tym sie nie oszczedza, mozliwe tez ze pasek ten tam jest i nie zerwał sie ale jest źle ustawiony, czy da sie to sprawdzic nie demontujac bebechów ? jak odkrece troszek ta oslone to bedzie to widac ? A wogole to jak przy tym silniku coś tam z boku zrobic, tam nie ma miejsca, trzeba silnik wyciagac do góry ? Jak wymienia sie w nim rozrzad ? |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 18:48
|
|
|
Właśnie odebrałem Klipse z warsztatu no i po testowaniu okazuje się, że zerwany pasek balansowy to 100%-towo trafiona diagnoza buczenia i drgań. Teraz muszę jeszcze poszukać plastikowej osłony dolnej rozrządu bo mi ją rozwlił furgający pasek czy cóś takiego, bo jeszcze tego nie widziałem. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 18:58
|
|
|
Chicken, ja bym z tą rozwaloną osłoną nie jeździł. Teraz to błoto, kurz, brud i cały syf z ulicy ma dostęp do paska... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 21:28
|
|
|
Chicken napisał/a: | Właśnie odebrałem Klipse z warsztatu no i po testowaniu okazuje się, że zerwany pasek balansowy to 100%-towo trafiona diagnoza buczenia i drgań. Teraz muszę jeszcze poszukać plastikowej osłony dolnej rozrządu bo mi ją rozwlił furgający pasek czy cóś takiego, bo jeszcze tego nie widziałem. |
Ustawiali ci na "wkrętaczek"? Mnie czeka to samo... Tylko jescze czekam na amorki, żeby komplet zrobić... |
|
|
|
 |
mlodygst [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 21:22
|
|
|
mple napisał/a: | Witam
U mnie też zauważyłem że przy obrotach 3,5 - 5 tyś pod obciażeniem, na 4 lub 5 biegu auto zaczyna drzeć tak jak by byla uszkodzona jedna z poduszek silnika lub skrzyni biegów, nie ma zadnego pukania czy stukania, auto nie ma na 100% Crancwalku na panewkach, jest tylko takie dziwne drzenie i tylko pod obciazeniem pow 3,5 tys obr.
Czy jest to wałek balansowy ? Jeśli tak to proszę napisać jakie sa orientacyjne koszty naprawy tego, jak jest z dostępem do tego, czy dużo roboty.
A wogóle czy można jeżdzić tak z tym zerwanym paskiem wałka balansowego ? Czy się nic nie stanie z silnikiem jezdzac sobie spokojnie do 3,5 tys obr. ?
Eclips 1G 1993r |
tez tak mialem i sie okazalo przy okazji wymiany paska po paru miechach jazdy ze walek balansowy (taki na dol bloku - na pasku rozrzadu) byl przestawiony o 180stopni. teraz dopiero sie autko wkreca na 7 tysa tak jak powinno - przedtem od 4,5 sie taka sieczkarnia robila dziwna.... |
|
|
|
 |
|
|