Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Szarpnięcia na małych obrotach....
Autor Wiadomość
fred
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2007, 13:15   [CAxA] Szarpnięcia na małych obrotach....

Witam wszystkich coltomaniaków. Mam mały problem z moim coltem , a mianowicie jeżeli jade na biegu 2 to przy dodawaniu gazu czuje delikatne szarpnięcia i tak samo jest na biegu 3 czy wiecie moze co jest tego przyczyna. dodam ze stało sie tak po wymian ie paska i filtrów w moim colcie.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-08-2010, 17:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2007, 13:36   

Napisz dokładniej, co to sa auto, jaki silnik itd. Za szarpanie obwiniałbym raczej świece i przewody zapłonowe, ala zastanawiam się też nad jedną rzeczą: rozrząd. Jeśli był przestawiony i doregulowany zapłonem, a teraz rozrząd został poprawnie złożony - ale już bez regulacji zapłonu, mogłyby występować jakieś dziwne zachowania. Czy auto normalnie pracuje na wolnych obrotach, nie łąpiemuła przy przyspieszaniu?
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2007, 18:37   

Ja miałem podobny problem ze szarpaniem samochodem jak zmieniłem stare świeczki NGK na nowe Beru, przy dodawaniu gazu, szczegulnie na rozgrzanym silniuku, wyrażnie odczuwałem dziurę w mocy i lekkie szarpanie, musiałem bardzo spokojnie jechac aby nie szarpało. jak zakręciłem stare ngk wszystko wrócilo do normy. sprawdz w jakim są stanie i podaj wiecej danych o swoim samochodzie.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2007, 08:02   

Dobrzepiszecie ale może być jeszcze jedna przyczyna zrąbane wtryski. albo lewe powietrze.
 
 
mazi22 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.6 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-07-2010, 20:38   

Witam Znalazłem po poszukiwaniu i odgrzewam temat dla mnie niestety aktualny.
Ale do rzeczy, filtry wymienione olej sprzęgło rozrząd kompletny świece a problem jak u kolegi wyżej taki sam.
Jadę sobie powolutku w korku np. n 2 bez gazu a po naciśnięciu w pierwszym momencie szarpnięcie tak się dzieje za każdym razem na każdym biegu, kiedy po puszczeniu gazu chcę przyśpieszyć potem już gładko wchodzi na obroty i jedzie jak fabryka zrobiła. Tak samo jest przy zmianie biegów szarpnięcie i potem ok. Zaczyna mnie to już wk… Mam pytanie, co to może być przepustnica silniczek krokowy ….? I jeszcze jedno pytanko znacie jakiegoś dobrego speca od miśków w gdańsku lub okolicach. Bo u tych, co byłem to żal słów.
 
 
ozzy89 
Forumowicz


Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 192
Skąd: Paczyna
Wysłany: 31-07-2010, 15:11   

Poleciłbym czyszczenie silniczka krokowego, potem przepustnicy wraz z ustawieniem śrubki zgrubnej i naciągnięciem linki gazu, a na koniec ustawienie TPS - u :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.