 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] Szarpnięcia na małych obrotach.... |
Autor |
Wiadomość |
fred [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 13:15 [CAxA] Szarpnięcia na małych obrotach....
|
|
|
Witam wszystkich coltomaniaków. Mam mały problem z moim coltem , a mianowicie jeżeli jade na biegu 2 to przy dodawaniu gazu czuje delikatne szarpnięcia i tak samo jest na biegu 3 czy wiecie moze co jest tego przyczyna. dodam ze stało sie tak po wymian ie paska i filtrów w moim colcie. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-08-2010, 17:32, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 13:36
|
|
|
Napisz dokładniej, co to sa auto, jaki silnik itd. Za szarpanie obwiniałbym raczej świece i przewody zapłonowe, ala zastanawiam się też nad jedną rzeczą: rozrząd. Jeśli był przestawiony i doregulowany zapłonem, a teraz rozrząd został poprawnie złożony - ale już bez regulacji zapłonu, mogłyby występować jakieś dziwne zachowania. Czy auto normalnie pracuje na wolnych obrotach, nie łąpiemuła przy przyspieszaniu? |
|
|
|
 |
Paker [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 18:37
|
|
|
Ja miałem podobny problem ze szarpaniem samochodem jak zmieniłem stare świeczki NGK na nowe Beru, przy dodawaniu gazu, szczegulnie na rozgrzanym silniuku, wyrażnie odczuwałem dziurę w mocy i lekkie szarpanie, musiałem bardzo spokojnie jechac aby nie szarpało. jak zakręciłem stare ngk wszystko wrócilo do normy. sprawdz w jakim są stanie i podaj wiecej danych o swoim samochodzie. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 08:02
|
|
|
Dobrzepiszecie ale może być jeszcze jedna przyczyna zrąbane wtryski. albo lewe powietrze. |
|
|
|
 |
mazi22
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2010, 20:38
|
|
|
Witam Znalazłem po poszukiwaniu i odgrzewam temat dla mnie niestety aktualny.
Ale do rzeczy, filtry wymienione olej sprzęgło rozrząd kompletny świece a problem jak u kolegi wyżej taki sam.
Jadę sobie powolutku w korku np. n 2 bez gazu a po naciśnięciu w pierwszym momencie szarpnięcie tak się dzieje za każdym razem na każdym biegu, kiedy po puszczeniu gazu chcę przyśpieszyć potem już gładko wchodzi na obroty i jedzie jak fabryka zrobiła. Tak samo jest przy zmianie biegów szarpnięcie i potem ok. Zaczyna mnie to już wk… Mam pytanie, co to może być przepustnica silniczek krokowy ….? I jeszcze jedno pytanko znacie jakiegoś dobrego speca od miśków w gdańsku lub okolicach. Bo u tych, co byłem to żal słów. |
|
|
|
 |
ozzy89
Forumowicz

Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 192 Skąd: Paczyna
|
Wysłany: 31-07-2010, 15:11
|
|
|
Poleciłbym czyszczenie silniczka krokowego, potem przepustnicy wraz z ustawieniem śrubki zgrubnej i naciągnięciem linki gazu, a na koniec ustawienie TPS - u |
|
|
|
 |
|
|