 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wrażenia z jazdy |
Autor |
Wiadomość |
Maggie
Nowy Forumowicz
Auto: Suzuki SX4 2.0DDis 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Lip 2010 Posty: 3 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 30-07-2010, 16:26
|
|
|
Witam Panow, prosze o informacje o ASXie bo nigdzie nie moge znalezc tego co mnie interesuje a Wy Panowie wiecie wiecej niz inni
Interesuje mnie mianowicie czy beda produkowac ASXa w benzynie 4x4, chetnie w automacie ale to niekonieczne. Naped na dwie osie jest najwazniejszy.
Jak do tej pory sprowadzaja tylko diesle, jechalam full wypasem: Instyle+, wrazenie owszem
niczego sobie. Ze wzgledu na male odcinki jazdy dziennej musze wrocic do benzyny bo mi silnika szkoda(4km w jedna i to samo z powrotem). Poza tym SX4 ma troche zla widocznosc na boki co w ASXie nie wystepuje no i ma ciut wiekszy bagaznik od mojego obecnego
Z gory dzieki za rzetelna informacje i serdecznie pozdrawiam Wszystkich na tym forum |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 30-07-2010, 22:26
|
|
|
Maggie napisał/a: | Interesuje mnie mianowicie czy beda produkowac ASXa w benzynie 4x4, |
Japońce mają swoje 1,8L 4x4, Amerykańce mają swoje 2L 4x4. To może "na za rok" jak nie bedzie można odpisać vat-uuuuu też nam coś skapnie. "Kurna chatka, jop jewo mać, czerepaszka" |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Maggie
Nowy Forumowicz
Auto: Suzuki SX4 2.0DDis 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Lip 2010 Posty: 3 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 31-07-2010, 10:32
|
|
|
Dzieki Trik, ten 1.8 w zupelnosci by mi pasowal, moze rynki zagraniczne zaczna sprowadzac te wersje. Az tak mi sie nie spieszy bo SX ma dopiero pare miesiecy i gdyby nie "udogodnienia techniczne" czyli DPF to bym z nim zostala na dluzej. Ma chyba troche wygodniejsza pozycje za kierownica niz ASX ale moze dobrze nie ustawilam fotela na jezdzie probnej(cala regulacja elektroniczna) za nim znalazlam odpowieni przycisk i strone w ktora trzeba go naciskac to bylam lekko zdegustowana.
W ktoryms z postow bylo taz pytanie o dojazdowke, w wersji ktora jechalam bylo a byla to wersja najdrozsza z najdrozszych Fura, skora a komorke to ja juz mialam swoja
Kiedys, oj dawno temu byla opinia, ze to przy rozruchu idzie wiecej spalin do atmosf. niz przy krotkim staniu na wolnych wiec jak to sie ma do Start-Stop systemu?
I jeszcze jedno pytanie bo sama nie sprawdzilam, jak rozklada sie tylna kanapa? Normalnie, czyli wszystko mozna zrobic plasko czy tak jak teraz u mnie, ze podnosze tylna kanape zlozona na pol na oparcie siedzen przednich? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 31-07-2010, 20:10
|
|
|
Tylne oparcia rozkładają się na płasko.
Dziś ponownie jeździłem ASX 1,8, dzięki uprzejmości Grafix-u miałem do dyspozycji blisko godzinę. Było trochę trasy ok 12km, w tym próba jazdy na dłuzszym odcinku zprędkością 123-130km/h (nie ja prowadziłem ) strasznie cicho w tym aucie przy tej prędkości.
Zawieszenie; fajnie wybiera nierówności, ale jednak wychyla sie też znacznie przy mini slalomie, ale nie tak jak QQ. Reszta po Białymstoku, od głatkich asfaltów do trasy "Generalskiej" której spory odcinek jest w przebudowie. łączne średnie spalanie wyszło 5,2l/100km. Może dla tego że niebyło gigantycznych korków rzedu 30min do 1h na odcinku 5km.
Jeśli ktoś, tak jak ja, przyzwiczaił sie do kręcenia do 6000obr/min (czasami), to przy bardzo dynamicznym ruszaniu na lewoskręcie, w połowie łuku będzie musiał wbić 2-kę Mimo tego silnik ciągnie te blachy od ok 1600obr a wciska w fotel od 2000obr miłe.
AS&G fajna rzecz jednak. Dodatkowo uruchamia się, nie tylko przy naciśnięciu sprzęgła. Uruchamia się również gdy przy włączonej klimie temp. wzrośnie o ileś tam st. wyżej niż nastawiona. Nie uruchomi się jednak gdy damy w palnik, a turbo musi odziepnąć.
W zasadzie to wrażenia mam takie jek po jeździe Lancerem czyli można przesiąść się w biegu i się nie zauważy przesiadki poza mniejszymi decybalami.
Jeden mankament, jaki mnie, wnerwia to to, że szyby boczne pasażerów jednak nie zamykają się na raz tak jak w lancerze, niestety trzeba trzymać niepodświetlane przyciski . W wersji Invite są światła do jazdy dziennej ale brak BT. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-07-2010, 20:22
|
|
|
Trik napisał/a: | W wersji Invite są światła do jazdy dziennej ale brak BT. |
No jak z tymi światłami w końcu jest? Co to za światła? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 31-07-2010, 20:31
|
|
|
krzychu napisał/a: | No jak z tymi światłami w końcu jest? Co to za światła? |
Nio take niormalne. Tzn jest tak. Te swieczki w zderzakach, prawdopodobnie mogą też być przeciwmgielnymi, mają takie żaróweczki, które zapalają się po starcie silnika.
Co najistotniejsze w tej kwestji (jeden tylko mi o tym powiedział, a drugi dzisiaj włączył światła mijania więc go poprawiłem/uświadomiłem bo chyba nie był świadom) to to, że światła do jazdy dziennej nie posiadają kontrolki włączenia, zatem tylko na przeszkodzie i przed samochodem stojąc, kierownik zobaczy że się świecą. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-07-2010, 20:38
|
|
|
Czyli jednak przeciwmgielne (które w tej wersji nie są przeciwmgielnymi) mają funkcję świateł dziennych? Niech ktoś wrzuci jakąś fotę. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2010, 21:08
|
|
|
z tego co widac na zdjeciach wersji, podstawa nie ma wogole halogenow wiec i nie ma dziennych:
http://www.mitsubishi.lub...wnaj-wersje/ASX
moze wygladaja tak jak w octavia II czyli w jednym kloszu zarowke dzienna i halogenowa. |
|
|
|
 |
Maggie
Nowy Forumowicz
Auto: Suzuki SX4 2.0DDis 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Lip 2010 Posty: 3 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 01-08-2010, 11:57
|
|
|
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz i bede sledzic dalsze Wasze posty bo bedzie coraz wiecej doswiadczen z jazdy i spalania.
Zycze szczesliwej i bezpiecznej jazdy obojetne jaka marka |
|
|
|
 |
Charly
Nowy Forumowicz
Auto: Peugeot 306
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 02-08-2010, 17:49
|
|
|
Tez bylem na jeździe próbnej, wersja invite 1,8. Niestety w wersji 2WD, a chcę kupić w wersji 4WD. Czy ktoś miał okazję już jeździć ASXem z napędem 4WD?
Co do samego samochodu to jestem bardzo zadowolony, spełnił moje oczekiwania. Silnik pięknie pracuje, choć tez raz usłyszałem ten metaliczny dźwięk Do tych 3 tys obrotów troche leniwy, ale powyżej to już rakieta hehe
Z tyłu siedziałem tylko przez chwilę, więc ciężko się wypowiadać, ale jak dla mnie oparcia zbyt pionowe, jednak tylna kanapa jest mi potrzebna na foteliki dla dzieci, wiec nie będzie przeszkadzać
Na miejscu kierowcy za to siedzi się super wygodnie, wysoka pozycja, doskonała widoczność, tak to można jeździć. Zaskoczył mnie też promień skrętu i wspomaganie, zawrócił niemal w miejscu
Światła dzienne to jak już było wspominane dodatkowa żarówka w przeciwmgielnych i włączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka jak światła są ustawione na auto.
Sprawdziłem też klime, system stop & go, który trochę zaskoczył mnie za pierwszym razem jak zgasił silnik, poczułem się jak w L-ce
ps. witam wszystkich na forum |
|
|
|
 |
marpit
Forumowicz
Auto: berlingo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 68 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 04-08-2010, 11:42
|
|
|
Wczoraj odbyłem swoją jazdę próbną Invite 150 KM.
Silniczek radzi sobie dobrze i ciągnie jak większość od około 1750. Od 2000 zaczyna się przyjemna jazda. Średnie spalanie było 7,1 ale jak chwile pojeździłem to spadło do 5,6 a więc da się jechać ekonomicznie. Sprzedawca mówił, że osiągnął w weekend 4,8 na trasie
Wspomaganie chodzi super. Do reszty trzeba się przyzwyczaić. Ogólnie kilka bajerów jest ale to tylko bajery.
Minusy jakie zauważyłem:
Coś trzeszczało po prawej, schowek, albo drzwi.
Bagażnik to porażka, tak naprawdę to nic tam nie wejdzie bo nadkola wchodzą i jest krótki. Tak samo jak tylna kanapa. Ani to wygodne ani funkcjonalne. Podniecają się że można regulować oparcie ale siedzieć i tak się na tym nie da wygodnie w dłuższej trasie.
Dziwna pozycja za kierownicą mi się wydawała (przesiadka z berlingo) wszystko wysoko a ja jak dres w golfie. Ale pewnie szło by się przyzwyczaić
Słaba widoczność do tyłu przez szybę.
Ogólnie nie miałem czasu aby wszystko sprawdzić i obejrzeć tak dokładnie, ale nie wiem czy jest co. Konsola jakaś pusta taka ( w tej wersji tylko radio i 3 pokrętła od klimy). Ogólnie to auto wydało mi się ładne z przodu i kiepskie z tyłu.
Po zebraniu kilku informacji na temat samochodu trzeba poważnie wszystko przemyśleć bo rewelacji w nim nie ma.
Pewnie zrobię drugie podejście do jazdy próbnej ale tak na spokojnie.
Zapomniałem dodać że zaskoczył mnie sprzedawca bo od razu zapraszał na jazdę a nie jak u innych trzeba prosić. |
_________________ Coś tu będzie |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 04-08-2010, 21:45
|
|
|
krzychu napisał/a: | No jak z tymi światłami w końcu jest? Co to za światła? |
Wracam do pytania, z racji tego że dziś sobie dokładniej popatrzyłem, pod domem stał invite, na te przeciw mgielne. Są w nich dwie żarówki, do jazdy w dzień z przodu i do mgły za nimi centralnie w kloszu. Druga rzecz, nie wiem czy gdzieś to pisali, jest też opcja świateł, "follow me home", dostępna przy aktywacji alarmu.
[ Dodano: 04-08-2010, 21:52 ]
marpit napisał/a: | ( w tej wersji tylko radio i 3 pokrętła od klimy). | W innych wersjach też będziesz miał to samo, poza wersją z NAVI. I za to lubię Lancera, ASX jest taki sam, że nie ma w nim zbednych guziczków, pstryczków itp. Wszysko co trzeba do jazdy masz pod ręką przy kierownicy, w schowku pod łokciem 3 gniazda, a na konsoli radio i klima/wentylacja. To nie F-16 ani jakiś tam Lexus, czy autobus |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-08-2010, 22:03
|
|
|
Trik napisał/a: | Są w nich dwie żarówki |
Lepsze takie niż żadne
W każdym razie powinni zrobić lift Lancera już dołożyć parę ciekawostek z ASX-a jak dzienne czy xeony w Intense a nie Instyle... Diesla nowego wsadzić. |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 04-08-2010, 23:18
|
|
|
Jeżeli chodzi o światła to fajnym bajerem jest czujnik, który zapala światła mijania gdy robi się ciemniej, a w dzień w dobrej pogodzie po odpaleniu silnika sam włącza światła dzienne - dwa punkciki od dołu, część przeciwmgłowych.
Jak narazie spalanie - ok. 4-5 litrów/100km, dzisiaj udało się 3,6 litra/100km (!!!) przy powrocie z pracy! |
|
|
|
 |
marpit
Forumowicz
Auto: berlingo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 68 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 05-08-2010, 09:29
|
|
|
seir napisał/a: |
Jak narazie spalanie - ok. 4-5 litrów/100km, dzisiaj udało się 3,6 litra/100km (!!!) przy powrocie z pracy! |
A ile masz już zrobione km? Te 3,6 to jak marzenia ale kto wie |
_________________ Coś tu będzie |
|
|
|
 |
|
|