Kewlarowy pasek rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 02-08-2010, 18:47 Kewlarowy pasek rozrządu
|
|
|
Czy myślał ktoś z was o wymianie paska rozrządu na kewlarowy?
Link do strony http://power-enterprise.c...timing_belt.htm |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-08-2010, 19:51
|
|
|
Zanim nie wymienisz sprężyn zaworowych, wałków o wyższych wzniosach i nie będziesz tym kręcił 8000 rpm, nie ma sensu. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 02-08-2010, 20:06
|
|
|
Bartek, ale przy normalnych ustawieniach wytrzymałość będzie dłuższa |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2010, 20:12
|
|
|
No... A ile lat wytrzymuje taki kevlarowy pasek? Nie krócej niż taki zwyczajny? Nawet jeżeli nie to i tak co 4 lata powinienes zmienić... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24274 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-08-2010, 22:02
|
|
|
każdy pasek ma (powinien) wstawki z kewlaru - Tomek Michalak mówił, że po spaleniu pozostają takie cienkie "sznurki" z kewlaru... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-08-2010, 22:16
|
|
|
Z tego co wiem, to każdy normalnie dostepny w sklepie motoryzcyjnym pasek zbudowany jest z:
- osłony polichloroprenowej
- włókno szklane ze skrętem
- poliamid ochraniający zęby paska |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-08-2010, 22:44
|
|
|
Nawet jeśli pasek rzekomo tylko kewlarowy wytrzymuje dłużej, to i tak zużyciu ulegają: rolki, napinacz, pompa wody. Zdejmować do wymiany wiec trzeba.
Uwzgledaniając koszt robocizny i różnicy w cenie okaże się, że stosowanie takiego gadżetu kosztuje tyle samo w codziennym użyciu jak zwykłego pasek. Zero korzyści i oszczędności.
Pytanie więc - jaki sens? IMO żaden. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 02-08-2010, 23:01
|
|
|
swinks_UK, skoro sprzedają takie paski to rolki itp też chyba można dostać |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-08-2010, 13:38
|
|
|
jkrzysztof80 napisał/a: | swinks_UK, skoro sprzedają takie paski to rolki itp też chyba można dostać |
Pomyśl zanim coś napiszesz
Rolki z dykty, tektury, czy betonu???
Nie przypominam sobie aby wynaleziono niezniszczalne łożyska do codziennego zastosowania |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|