Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
420a czy 4g63 ? 2G
Autor Wiadomość
ramek89 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI '00
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Malbork
Wysłany: 28-07-2010, 21:48   420a czy 4g63 ? 2G

Witam wszystkich!!
Mam zamiar tym razem zakupić eclipse 2G. Wiem już dużo, ale jedna kwestia nie daje mi spokoju.... Jaki silnik? Pomocy!! Więc tak.... Proszę o informacje na temat awaryjności, wytrzymałości i podatności na tuning... Mam zamiar go zakłuć i zaturbić... A jeśli już to ile można dmuchać, żeby było w miare bezkolizyjnie? To w sumie drugorzędna sprawa.... Najważniejsze jest to żebyście wypowiedzieli się na temat różnic pomiędzy tymi jednostkami :)
Z góry dziękuję....
Pozdrawiam :)
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2010, 09:27   

ramek89 napisał/a:
Mam zamiar go zakłuć i zaturbić...


Proponuje kupić odrazu 4G63T.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-07-2010, 10:09   

zdecydowanie więcej jest w Pl i pewnie wszędzie mocnych 4g63T niż 420a. Ja osobiście znam tylko jeden soft z 420a na 200KM. Do 4g63T jest dzikie mnóstwo gratów. Jak masz głęboką kieszeń to będziesz zadowolony. Napisz może do Project Xs, będziesz wiedział ile i za ile można solidnie zrobić z 4g63T.
Masz opcje - kupić 4g63 i dmuchać, kupić 420a i dmuchać albo najlepsza opcja - tak jak pisze Adaho - kupić 4g63T i dłubać :P
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
ramek89 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI '00
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Malbork
Wysłany: 29-07-2010, 21:08   

A co sądzicie o takim zestawie? http://cgi.ebay.com/ebaym...#ht_5600wt_1058 ... Czy to nie jest jakaś tandeta?
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-08-2010, 23:38   

nie patrz się na takie pierdoły za przeproszeniem, ecli to nie golf...

kupuj 4G63 albo jak Adam napisał 4G63T (da Ci to łatwiejszą i tańszą drogę do wysokich mocy)

z 420a się w polsce nie dogadasz, o wiele trudniej z częściami, silnik zupełnie inna charakterystyka (to już nie czystej krwi japończyk) a uturbienie to kolejna masakra, ten silnik tego nie lubi i ciężko skompletować odpowiednie graty (nie mówię tu o tandecie z ebay...)

jak koniecznie chcesz mieć 300 kucy to musisz się liczyć z kosztami, na pewno jesteś na nie przygotowany, i nie mówię tu teraz tylko o częściach ale i o serwisowaniu i o spalaniu takiego silnika

kupujesz 2g z silnikiem 4g63, najlepiej już turbo, silnik najlepiej zajechany na ostatnią stronę... kupujesz, wywalasz z niego silnik i kupujesz kompletnego 6bolta z 1G eclipsy, może być turbo może być NA, montujesz tłoki Wiseco 8.3, big 20g, det III i masz 300 kucy
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 03-08-2010, 19:32   

zenek_bb napisał/a:
(to już nie czystej krwi japończyk)

bład 420a to silnik zaprojektowany przez Mitsubishi dla Mitsu i Dogde'a

zenek_bb napisał/a:
kupujesz kompletnego 6bolta z 1G eclipsy, może być turbo może być NA, montujesz tłoki Wiseco 8.3, big 20g, det III i masz 300 kucy

no nie do końca potrzeba jeszcze skrzyni sprzegła półosi intercoolera i jeszcze kilku gratów oraz dużo $erca i cierpliowości przedewszystkim
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-08-2010, 19:36   

MATi1G napisał/a:
...zaprojektowany przez Mitsubishi dla Mitsu i Dogde'a

musisz się czepić co? to znajdź na internecie kto pracował przy projektowaniu tego silnika i poznaj jego charakterystykę, potem neguj to co piszę

MATi1G napisał/a:
...potrzeba jeszcze skrzyni sprzegła...


będę się rozdrabniał na drobne? chodziło o samą zasadę bo zastanawia się nad silnikiem, reszta oczywista (dla mnie), nie musiałem o tym wspominać

PS. przyznasz rację że 420a kiepski wybór?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 03-08-2010, 20:00   

zenek_bb napisał/a:
PS. przyznasz rację że 420a kiepski wybór?

jeśli chodzi o wolnossaka to lepszy i to dużo niz 4g63 N/A brak przepływki ,zero problemu z wolnymi obrotami, skrzynia wytrzymalsza....


zenek_bb napisał/a:
to znajdź na internecie kto pracował przy projektowaniu tego silnika i poznaj jego charakterystykę, potem neguj to co piszę

ja sie nie czepiam, tylko piszesz źle i tyle... 420a zaprojektowania w Diamond Star Motors przez Mitsubishi, jest to japońska jednostka zaprojektowana na rynek amerykański którą potem odsprzedali Dodge'owi wejdz na DSM Tuners.com i poczytaj co nie co, bo ja nie musze , ja to wiem :D juz czytałem,a nie bede szukał specjalnie dla Ciebie

zenek_bb napisał/a:
będę się rozdrabniał na drobne? chodziło o samą zasadę bo zastanawia się nad silnikiem, reszta oczywista (dla mnie), nie musiałem o tym wspominać

jednak nie takie drobne ,bo cieżko dostać skrzynie i półosie , poza tym to nie są tanie rzeczy i lepiej zeby o tym wiedział niz ma zostać wsadzony na mine i potem zostać z reką w nocniku bo zabraknie kasy badz gratów...

jeśli chcesz turbo to kupuj eclipse w turbo jest to najtańsza droga i jedyna droga, reszta to droga zabawa...zwiekszenie mocy w 4g63T i tak do tanich nie nalezy
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-08-2010, 00:34   

ramek89 napisał/a:
Proszę o informacje na temat awaryjności, wytrzymałości i podatności na tuning... Mam zamiar go zakłuć i zaturbić...


MATi1G napisał/a:
jeśli chodzi o wolnossaka to lepszy i to dużo niz 4g63 N/A brak przepływki ,zero problemu z wolnymi obrotami, skrzynia wytrzymalsza....


teraz mi przyznasz 2 racje: że lepiej jak kupi 4g63/T i, że nie czytasz uważnie tematu

ZeneK_bb napisał/a:
jak koniecznie chcesz mieć 300 kucy to musisz się liczyć z kosztami, na pewno jesteś na nie przygotowany, i nie mówię tu teraz tylko o częściach ale i o serwisowaniu i o spalaniu takiego silnika


o kosztach powiedziałem, poza tym jak chłopak pisze "zakuć i zaturbić" to jakieś tam pojęcie musi mieć i wie, że moc to nie tylko silnik
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 04-08-2010, 07:24   

zenek_bb napisał/a:
teraz mi przyznasz 2 racje: że lepiej jak kupi 4g63/T i, że nie czytasz uważnie tematu

temat czytam,z tym ze Ty pisałeś o 420a źle bo jest to lepsza jednostka niz 4g63N/A ...
jak chce sie turbo to wybor jest tylko jeden 4g63T ... 420a w turbo jedno znam i widziałem jak jezdzi ..na seryjnych gratach wytrzymuje 200 kucy , gdzie seryjne 4G63 N/A juz dawno trzeba by było rozbierać i składać na nowo...jeśli chodzi o ssaki to 420a lepszym silnikiem,ale kolega chce turbo ,wiec 4g63T ....
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 04-08-2010, 12:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 04-08-2010, 13:25   

ramek89 , jeżeli pytasz o silniki to ze swego doświadczenia bym polecał 420a , po prostu są mniej awaryjne i bardziej wytrzymałe , zamiast przepływy masz MAPa , spiek wytrzymuje do ok. 200km , tłoki i korby są mocniejsze , skrzynka ma dłuższy rozbieg, ale jeżeli chcesz koniecznie zaturbić to od razu kup 4G63T i modyfikuj spokojnie , w 420a to prawdopodobnie same części będą kosztować około 10k nie mówiąc o robocie .
Więc tak , jeżeli chcesz NA to 420a , jeżeli chcesz turbo to 4G63T , to jest moja rada .
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.