 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wielka Wyprz blokad skrzyni biegów. |
Autor |
Wiadomość |
lotam
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 2000 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 67 Skąd: Warszawa Ursus
|
Wysłany: 05-08-2010, 10:30 Wielka Wyprz blokad skrzyni biegów.
|
|
|
Szukałem jakiegoś niedrogiego i estetycznego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego i natknąłem się na tego sprzedawcę, mają teraz wyprzedaż blokad do starszych modeli.
Może ktoś będzie zainteresowany, ja kupiłem.
http://allegro.pl/show_us...hp?uid=11736737 |
_________________ lotam |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-08-2010, 11:49
|
|
|
Mam tą blokadę od początku posiadania MSS. Założyłem po miesiącu od kupienia auta. Od razu w wersji z montażem, bo fachowiec jak się okazało mieszka niedaleko mnie. Jestem bardzo zadowolony. To jedno z najskuteczniejszych zabezpieczeń, bo chociaż jest proste do pokonania to zajmuje zdecydowanie za dużo czasu, a dla złodzieja czas to ryzyko
Tylko ta wielka wyprz to dla mnie lipa, bo ja dokładnie tyle płaciłem przeszło 3 lata temu i była to dość normalna cena, a nie jakaś promocja. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-08-2010, 12:12
|
|
|
cns80 napisał/a: | dużo czasu, |
W czasach szlifierek kątowych zasilanych z 12V jakieś 10 s. - sprawdzone u kumpla w oktawce.....3 zgrabne cięcia (z czego 2 w plastiku niszczące środkową konsolę i jedno właściwe odcinające trzpień) i blokada przestaje blokadować.....W sumie auto odjechało w poniżej 30 s. mimo fabrycznego immo, alarmu i misiowatego zabezpieczenia skrzyni - czas potrzebny na pomyślenie "FCUK kradną mi auto" i zejście na dół z 6 piętra. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-08-2010, 12:22
|
|
|
Bartek napisał/a: | W czasach szlifierek kątowych zasilanych z 12V jakieś 10 s. | Na BEAR LOCKU widziałem jak fachwcy robili to w 16 sekund, ale jak doliczysz czas wejścia do auta, i odpalenia to się zdecydowanie nie opłaca jeśli obok stoi drugi taki sam na którego potrzeba 6-8 sekund
Żadna blokada nie zabezpiecza w 100% ale chodzi o utrudnienie kradzieży. Nawet swego czasu jak pracowałem w Citroenie to towarzystwa ubezpieczeniowe chętniej dawały rabat na AC jeśli była blokada, a jak był jakiś tam alarm to się wypinały na klienta i kazały zakładać lepszy w celu uzyskania zniżki I obojętne im było czy to BEAR LOCK, MULT-I-LOCK czy NIEDŹWIADEK więc raczej nie chodziło o konszachty z producentem
Swego czasu któryś producent wprowadzał technologię, która zabezpieczała przed cięciem (wysoka temperatura) i psikaniem freonem/halonem (niska temperatura). Polegało to na tym że bolec wykonany był z dwóch różnych metali (jeden wewnątrz drugiego + wypełnienie silikonowe kompensujące kurczliwość temperaturową) Chodziło o to że jak jeden metal ciąłeś/mroziłeś to ten drugi się utwardzał. Nie wiem czy to weszło do produkcji, ale rozwiązanie wysoce złośliwe dla złodzieja |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|
|