Problemy z Miśkiem |
Autor |
Wiadomość |
Chaosek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:11 Problemy z Miśkiem
|
|
|
Zakupiłem Carisme 1.9 TD z 98r. i chciałbym sie dowiedzieć paru rzeczy.
Otóz doszukałem sie paru usterek i chciałbym sie dowiedzieć czy te usterki to Normalka dla carism i jak je sprawnie usunąc.
Kierunkowskazy często nie odbijają.
Pierwszy bieg dość trudno wchodzi.
Wyciek oleju na misce olejowej i na osłonie przegubu lewa strona przy skrzyni biegów.
Centralny zamek nie za każdym razem łapie.
Czekam na wasze odpowiedzi. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:47
|
|
|
O z tymi kierunkami to też ciekawy estem bo mi też czasem nie odbijają.Mechanik mówił że to nic poważnego i wystrczy dostac się do tego mchanizmu przy kierownicy. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
romek2
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.9td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 38 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:43
|
|
|
Z kierunkami może być mechanizm zapadkowy w przełączniku,biegi to raczej osławiona tulejka(znajdziesz bez problemu temat w wyszukiwarce).W tych silnikach często pada uszczelniacz wału od strony skrzyni biegów i roznosi olej w czasie jazdy po misce i skrzyni.Najlepiej przemyj ślady po oleju zapal silnik i lokalizuj skąd cieknie. |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 19:20
|
|
|
Wydaje mi się że są to standardowe usterki i większość z nas borykała się z nimi.
- biegi to tulejka ktura pada sredni raz do roku, warto stosować orginał.
- wyciek oleju na osłonie przegububu to prawdopodobnie uszczelniacz , pasuje od reno i jest sporo tańszy. |
|
|
|
 |
Chaosek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 20:02
|
|
|
Ok tylko uszczelek ni hu hu nie moge dostąć bo nie mają takich. One są od reno ale od którego zna ktoś nazwe tej uszczelki ile kosztowała ona ? To samo z Tulejkami Czytałem forum ale myślałem ze ten problem z tulejką to w wersji Glx/Gdi. Ile taka tulejka kosztuje?
Sorki że tyle pytam ale ciekawośc robi swoje xD |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 20:14
|
|
|
Teraz dokładnie nie pamiętam, ja po prostu pojechałem to naprawić do Reno a model to bylo chyba megan i kosztowało jakieś ~150 ,- gdzie w mitsubishi chcieli~250,- podobno tylko orginał dostępny.
Tulejka zamiennik coś koło 30,- orginał 50,- ale warto zrobić to w serwisie na dłużej starczy
W cenach mogę się mylić o jakieś 10-15,- |
|
|
|
 |
szolim25 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 20:22
|
|
|
Ja kupilem tulejki u Japaneze, ale szczerze mowiac narazie nie bylo potrzeby ich wymieniac, bo mechanik mi wyregulował i wchodzą jak nowe |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:31
|
|
|
tulejki mozesz tez kupic w ASO Volvo, pasuja od poprzedniego modelu S40 i kosztuja polowe tego co w ASO Mitsubishi. Wymiana jest prosta jak drut, jesli tylko masz dojscie od spodu samochodu (kanal sie przyda).
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
|