 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E5x 92-96] 2.0v6 1994r, Kraśnik |
Autor |
Wiadomość |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-07-2010, 22:19 [E5x 92-96] 2.0v6 1994r, Kraśnik
|
|
|
Witam.
Upatrzylem sobie takiego galanta.
http://allegro.pl/item114...galant_2_0.html

juz sie umowilem z gosciem chce sie umowic z mechanikiem i odrazu go sprawdzic.
Na co zwrocic uwage najbardziej ?
co moge sam sprawdzic a co zlecic mechanikowi ? (emisja spalin, sprezanie, amorki ? )
I jeszcze pytanie czy ten silnik jest kolizyjny ?
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 23-07-2010, 14:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 23-07-2010, 13:42
|
|
|
Każdy silnik, który posiada więcej niż 2 zawory na cylinder jest w 100% kolizyjny. Oczywiście te które mają po 2 też są kolizyjne, ale nie wszystkie.
Zwróć uwagę głównie na blacharkę, rdze na przednich kielichach, progach oraz tylnych podłużnicach. Sprawdź czy nikt nie bawił się domowymi sposobami w elektryka,l tzw. "na skrętkę", czy klimatronik działa...
Resztę powinien załatwić mechanik... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-07-2010, 17:10
|
|
|
bylem widzialem i odradzam !
Kielichy dziurawe a w zasadzie ich brak cala buda jakos daje rade zrobil wrazenie podjezdzajac.
silnik uchh chodzi jak diesel, przy hamowaniu rzuca nim na boki a tcl ciagle na off i nie da sie wlaczyc.
Kielichy i silnik mocno mnie zniechecily, ale w poniedzialek jade obejzec kolejne 2 jeden V6 a drugi zwykly 16v.
Jesli ktos ma cos takiego do sprzedania chetnie przygarne
pozdrawiam i mam nadzieje ze niedlugo dolacze do waszego grana miśko maniaków |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 08-08-2010, 20:16
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Każdy silnik, który posiada więcej niż 2 zawory na cylinder jest w 100% kolizyjny. |
To mało jeszcze wiesz. Nie pisz bzdur :/ |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 08-08-2010, 20:23
|
|
|
czarny.marcin, jeśli nie masz nic do dodania, nie pisz w ogóle lub rozwiń swoją wypowiedź. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 09-08-2010, 09:44
|
|
|
czarny.marcin napisał/a: | mitsu_pl napisał/a: | Każdy silnik, który posiada więcej niż 2 zawory na cylinder jest w 100% kolizyjny. |
To mało jeszcze wiesz. Nie pisz bzdur :/ |
Bardzo fachowa wypowiedź, od razu widać, że się znasz na rzeczy... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|