 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] 2.0 td, sedan, 2001 |
Autor |
Wiadomość |
piotrek1000
Nowy Forumowicz
Auto: Lexus es 330
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-08-2010, 13:37 [EAx 97-04] 2.0 td, sedan, 2001
|
|
|
znajomy sprowadził dla siebie galanta z Niemiec, pech chciał że po kilku dniach padła mu głowica, autko z zewnątrz ładnie się prezentuje, o tym że było spawane z kilku czy mocno bite nie ma mowy ( sprawdzałem z lakiernikiem), przebieg to 216000 potwierdzone książką i telefonem do serwisu, cena to 9000 do opłat, auto ma chyba pełne wyposażenie: skóra elektryczne czyby, lusterka, szyberdach , klimatronic, 2 komplety opon na oryginalnych felgach 17'' i 15', a więc ładnie to wygląda.
Jednak z racji tego że silnik nie pracuje nie jestem w stanie nic więcej stwierdzić niż to że blacha nie była robiona, a więc tu prośba o pomoc do użytkowników o radę na co zwrócić uwagę aby możliwie jak najdokładniej sprawdzić auto pod względem zużycia innych podzespołów, bo silnik planuje jak coś nowy wstawić( jeśli ktoś posiada 2.0 td na sprzedaż w dobrym stanie to proszę o kontakt)
proszę również o poradę czy opłaca się kupić nowy silnik czy raczej tylko głowice, i czy za 9000 to się kalkuluje + opłaty (kosztów roboty nie licząc bo sam się będę z nim bawił) czy lepiej poszukać czegoś innego?
Z góry dziękuję za pomocne opinie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
piotrek1000
Nowy Forumowicz
Auto: Lexus es 330
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-08-2010, 14:18
|
|
|
Owczar napisał/a: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
|
Czytałem tamten temat ale tam jest opisane jak diagnozować sprawne auto |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-08-2010, 14:26
|
|
|
Jest tam też na co zwrócić uwagę, korozja, luzy itp.
Niestety auta nie jeżdżące są niediagnozowalne. Nie dowiesz się nic o skrzyni, która w TD lubi się sypać. Zawiasu też nie zdiagnozujesz, nie mówiąc już o trakcji. To wcale nie jest okazja. Dolicz opłaty, silnik lub głowicę, koszty robocizny. Wyjdzie ładna sumka, a potem może się okazać, że wahacze do wymiany, tarcze biją, skrzyni huczy... |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 17-08-2010, 15:19
|
|
|
Który to rok wogóle? Cena nie jest atrakcyjna... Tą głowicę, która jest w aucie padnięta zawsze można próbować pospawać. Z opłatami auto wyjdzie jakieś 12000 PLN. Jeśli by się udało głowicę pospawać, to jakieś 600-800 PLN plus robocizna, części itd. Gra nie warta świeczki, bo może Owczar napisał/a: | się okazać, że wahacze do wymiany, tarcze biją, skrzyni huczy... |
|
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
piotrek1000
Nowy Forumowicz
Auto: Lexus es 330
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-08-2010, 16:27
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Który to rok wogóle? Cena nie jest atrakcyjna... Tą głowicę, która jest w aucie padnięta zawsze można próbować pospawać. Z opłatami auto wyjdzie jakieś 12000 PLN. Jeśli by się udało głowicę pospawać, to jakieś 600-800 PLN plus robocizna, części itd. Gra nie warta świeczki, bo może |
to jest 2001 rocznik |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-08-2010, 16:27
|
|
|
Wrzuć może chociaż jakieś zdjęcia? |
|
|
|
 |
piotrek1000
Nowy Forumowicz
Auto: Lexus es 330
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-08-2010, 16:56
|
|
|
Owczar napisał/a: | Wrzuć może chociaż jakieś zdjęcia? |
Zdjęcia może mi się uda zrobić dziś wieczorem to wrzucę ale co do powypadkowej przeszłości to jestem pewien że auto nie było bite, rdzy nie ma, spód zakonserwowany od fabryki, porysowany jedynie wokół klamek i lekko lusterka |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-08-2010, 16:58
|
|
|
Wrzuć dla poglądu. Poza tym podaj VIN to sprawdzimy datę produkcji, bo może się mijać z tą z dowodu.
Czy głowica jest na pewno pęknięta? Jeśli jest zdjęta, to możesz ocenić po stanie gładzi cylindrów stan silnika. U mnie po przebiegu 280tys zerowe progi. |
|
|
|
 |
|
|