 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
skrzynia od GST , potrzebne pare info |
Autor |
Wiadomość |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 22-08-2006, 06:01
|
|
|
moja skrzynka to 2g gst KF5M33-2-spzt o ile dobzre pamiatam oznaczenia , ale oddalem ja w rece najlepszych od skrzynek w usa, zakladu TRE, team rip engenering troche mi tam powstawiali:
New high friction 1-5th synchros
New 1st-2nd hub & sleeve
New 3rd/4th hub & sleeve
New 1st-2nd shift fork
New 3rd/4th shift fork
New double synchro 2nd gearset
New Input shaft bearings
New intermediate shaft bearings
New needle bearings under 1st -5th gears
New oil seals
New synchro keys
New synchro key springs
New front & center differential shims
New heavy duty Neodymium trash magnet, oil filter and magnetic drain plug. Keeps the oil clean.
New snap rings, roll pins, end nuts, bearing shims and all the other non-reusables that you would expect to be replaced in a quality rebuild.
Enlarged oil passages
All gears & shafts stress relieved, deburred and modified for durability and improved shift quality.
Glass beading of transmission case. Your transmission will look like new.
do tego dorzucilem sobie dluzsze kolo 5 tego biegu o 10 % oraz utwardzanie wszystkigo, tzw Cyrogenic Treatment , do mocy powyzen 400 Nm zabraklo mi jedynie kasy na LSD ale w przyszlosci zaloze napewno, teraz kolej na silnik 6 bolt glowica robiona pzrez FFWD connections , Blok SBR, |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22-08-2006, 10:22 Skrzynia z długą V-ką
|
|
|
(...) no właśnie, chodzi mi o skrzynie z długim V biegiem; jeżdżę Lantrą j1 1.6 (masa: 1150 kg), ale już nagrałem silnik 6 boltowy 2.0 16v od Eclipsa więc będzie zmiana, z tym że wolałbym nie zostawiać skrzyni z Hyundaia (KM206 odpowiednik F5M22) z uwagi na zbyt krótką piątkę (nie przeszkadza mi marny top speed ale wysokie rpm przy 100 km/h - 3000 rpm ). Pytanie co w zamian?
Dochodzę do wniosku że optymalna byłaby Km210 [ gear ratio 5spd from Hyundai Sonata 2.4 SOHC (89-91): 1st - 3.166, 2nd - 1.833, 3rd - 1.240, 4th - 0.896, 5th - 0.666, final drive - 4.067 ]. Ale obawiam się że może nie być kompatybilna z 4g63...? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-08-2006, 11:52
|
|
|
Jest taka w Coltach C53A - 4G61 - 7000 obr 235km/h |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 27-08-2006, 02:58
|
|
|
he ja mam 272 km/h prz 7000 RPM, a na dwujce moge krecic ja do 9500 RPM i 145 km/h o ile dobzre pamietam, niestety moj silnik nie daje rady jeszce by wykorzystac moc drzemiaca w skrzynce. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 21-09-2006, 13:55
|
|
|
Hej sprawa wyglada tak. musze zebrac mysli bo sie mi poklarowala troche sytuacja
1) znalazlem silnik wsumie pare mil odemnie, jest to silnik evo 3 , ma bardzo maly przebieg tylko 30tys mil, wiec chce go wziasc, gwarancje mam na pare miesiecy wiec wsam raz czasu bys sie przekonac czy jest lipny czy nie.
( jaka dokladnie moze byc masa silnika 4g63 bo chce go odebrac osobiscie)
2) skrzynia tez jest od evo z tym samym przebiegiem, ale jej koszt to jakies 4 tys zlotych, a to trochu duzo za skrzynie, czy ktos ma do sprzedania w pl jakas?
chyba ze skrzynia awd od evo sie rozni od skrzyni awd eclipse
3) jak sie nazywaja poduszki pod silnik po angielsku, bo ciagle zapominam, tym razem sobie zapisze ( jakie sa najbardziej rekomendowane przez was)
4) czy jesli kupie skrzynie awd i bede jej uzywac jako fwd to jej niezniszcze szybciej?
w planie mam swap podlogi z e39 ale to dopiero w przyszlym roku
5) do kiepucziego, wsponinales mi ze evo12 to 1g a ze evo 3 to juz gen2........ na zdieciu widze ze rozrzad od tego evo 3 jest po stronie silnikow 1g,dekiel silnika jest srebrny.
wlasciciel pisze ze model ten pasuje nietylko do evo 3 ale i do 1,2
6) czy jesli silnik przebyl ocean i ma nalot to mozna sie martiwc? kiedys ktos takie cos na forum wspominal, facet na zdieciu pokazal ze silnik blyszczy jak psu jajca i zostal sprawdzony na wszelkie sposoby , okresla jego stan jako idealny, koles ma bardzo dobre opinie od kupujacych.
7) czy dyfer z galanta awd wytrzyma silnik turbo przy swapie ? dyfer od evo tez jest na sprzedaz
czytalem ostatnio posta kolesia ktory zalozyl szpere do fwd i koles mowi ze podczas mocnego skrecania auto hrupie jakby jechalo na polamanych przegubach....... czy tak bedzie w kazdym aucie ze szpera po jakims czasie?
9) silnik ten ma moc juz calkowicie dlamnie wystarczajaca i niepotrzebuje zwiekszac w zaden sposob w nim mocy, przebiego mnie jak najbardziej zacheca zeby po niego jaknajszybciej pojechac, tylko sprawa skrzyn biegow mnie blokuje, moze zamiast wydawac kase na szpere rozsadniej bedzie kupic za mniejsze pieniadze ta podloge i caly naped awd ..........
wiem ze niektorzy powiedza ze to jest glupie co robie bo sam silnik kosztuje wiecej niz moj galant, ale jestm teraz w angli , gdybym tu chcial kupic stare evo zaplace 2000funtow za samo ubezpeiczenie, to samo gdybym kupil galanta w wersji turbo, nawet tego starego.
teraz w polsce przerejestruje auto na nowe tablice i znow bede mogl po angli jezdzic pol roku jako gosc bez koniecznosci rejestrowania unich samochodu, niechce miec tez auta z kierownica po poganskiej stronie.
oraz po kolejnym pol roku jak bede chcial auto zarejestrowac w anglii, bedzie to wersja glsi nadal w papierach, czyli zaplace zanie smieszne pienaidze i juz problemu niebedzie z kosztami. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2006, 18:22
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | 1) znalazlem silnik wsumie pare mil odemnie, jest to silnik evo 3 , ma bardzo maly przebieg tylko 30tys mil, wiec chce go wziasc, gwarancje mam na pare miesiecy wiec wsam raz czasu bys sie przekonac czy jest lipny czy nie.
( jaka dokladnie moze byc masa silnika 4g63 bo chce go odebrac osobiscie) |
120kg? 80kg?
TommiCrazy napisał/a: | 2) skrzynia tez jest od evo z tym samym przebiegiem, ale jej koszt to jakies 4 tys zlotych, a to trochu duzo za skrzynie, czy ktos ma do sprzedania w pl jakas?
chyba ze skrzynia awd od evo sie rozni od skrzyni awd eclipse |
W PL zapomnij. EVO 3 maiło silnik 7 bolt skrzynia od Eclipse 2GEN do niego będzie pasować ale podcierasz szkłem dupę bo jak chcesz jeździć tym Galem w FWD to ją zaspawasz a potem będziesz płakał kupując nowy transfer na tył.
TommiCrazy napisał/a: | 3) jak sie nazywaja poduszki pod silnik po angielsku, bo ciagle zapominam, tym razem sobie zapisze ( jakie sa najbardziej rekomendowane przez was) |
TommiCrazy napisał/a: | 4) czy jesli kupie skrzynie awd i bede jej uzywac jako fwd to jej niezniszcze szybciej?
w planie mam swap podlogi z e39 ale to dopiero w przyszlym roku |
A gdzie znajdziesz podłogę od E39?
TommiCrazy napisał/a: | 5) do kiepucziego, wsponinales mi ze evo12 to 1g a ze evo 3 to juz gen2........ na zdieciu widze ze rozrzad od tego evo 3 jest po stronie silnikow 1g,dekiel silnika jest srebrny.
wlasciciel pisze ze model ten pasuje nietylko do evo 3 ale i do 1,2 |
Nie zrozumiałeś co pisał kiepuczi - 1,2 to pierwszy wypust EVO mało się to różniło od Lancera cywilnego nawet rozstaw osi był ten sam a potem zaszły zmiany.
Polecam www.lancer-evo.net
TommiCrazy napisał/a: | 6) czy jesli silnik przebyl ocean i ma nalot to mozna sie martiwc? kiedys ktos takie cos na forum wspominal, facet na zdieciu pokazal ze silnik blyszczy jak psu jajca i zostal sprawdzony na wszelkie sposoby , okresla jego stan jako idealny, koles ma bardzo dobre opinie od kupujacych. |
Gdzie ma nalot? Z zewnątrz? a jak w środku? Tym się martw...
TommiCrazy napisał/a: | 7) czy dyfer z galanta awd wytrzyma silnik turbo przy swapie ? dyfer od evo tez jest na sprzedaz |
Który dyfer? Zwykłe E39A (znaczy nie VR4) miały chyba inne dyfry niż VR4 - kiedyś gadałem o tym z Bartkiem - zapytaj go.
Co do dyfra tylnego od EVO - na 99% półosie będą za krótkie do Galanta.
TommiCrazy napisał/a: | 8) czytalem ostatnio posta kolesia ktory zalozyl szpere do fwd i koles mowi ze podczas mocnego skrecania auto hrupie jakby jechalo na polamanych przegubach....... czy tak bedzie w kazdym aucie ze szpera po jakims czasie? |
Jaką szperę? Do jakiego auta? Jak ją ustawił?? Wróżek tu nie było nigdy - pisz coś więcej albo linkę daj
TommiCrazy napisał/a: | 9) silnik ten ma moc juz calkowicie dlamnie wystarczajaca i niepotrzebuje zwiekszac w zaden sposob w nim mocy, przebiego mnie jak najbardziej zacheca zeby po niego jaknajszybciej pojechac, tylko sprawa skrzyn biegow mnie blokuje, moze zamiast wydawac kase na szpere rozsadniej bedzie kupic za mniejsze pieniadze ta podloge i caly naped awd ..........
wiem ze niektorzy powiedza ze to jest glupie co robie bo sam silnik kosztuje wiecej niz moj galant, ale jestm teraz w angli , gdybym tu chcial kupic stare evo zaplace 2000funtow za samo ubezpeiczenie, to samo gdybym kupil galanta w wersji turbo, nawet tego starego.
teraz w polsce przerejestruje auto na nowe tablice i znow bede mogl po angli jezdzic pol roku jako gosc bez koniecznosci rejestrowania u nich samochodu, nie chce miec tez auta z kierownica po poganskiej stronie.
oraz po kolejnym pol roku jak bede chcial auto zarejestrowac w anglii, bedzie to wersja glsi nadal w papierach, czyli zaplace zanie smieszne pienaidze i juz problemu niebedzie z kosztami. |
I wydaje Ci się że nikt nie sprawdzi jaki masz silnik i przeniesienie napędu na MOT? Wydaje Ci się.
Generalnie IMHO za bardzo kombinujesz. Chcesz wsadzić 260 konny silnik do starego Galanta nie zdając sobie sprawy z kosztów tej operacji ani zakresu prac jakie będziesz musiał przeprowadzić. Ja Ci życzę powodzenia ale wiem że nie będzie to takie proste jak Ci się wydaje |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 21-09-2006, 18:51
|
|
|
nie jestem pierwsza osoba ktora wsadzila silnik turbo do galanta non turbo, ten swap niewiele sie rozni od osob ktore przeswapowaly takie graty do GS.
kase mam wtym momecie zeby cale nowe auto kupic......ale poco? zeby mnie koszty zjadly utrzymania? jestem w uk zeby tez zarobic a nie zyc rozpustnie
tu w uk mot moge sobie zalatwic bez wjezdzania do stacji.....a ubezpieczenie wydaje sie na podstawie wersji samochodu fabrycznej i jego grupy przynaleznosci podatkowej.
moj szef w subaru impreza niezglosil modyfikacji jakie poczynil i ubezpieczal auto duzo taniej, nikt sie niezorientowal , nawet po rozbiciu imprezy
kombinacje mam juz prawie dopiente na ostatni guzik, podlego e39 zrobie w tychach z innego gala, chociaz by z austrii moge sciagnac calego za 500euro
puki co gal bedzie fwd....awd zrobie jak bede mial wiecej czasu na to w pl......ty piescisz swojego colta.....pozwol innym piescic swojego gala....posiadam go juz 16 lat wiec wiem ze jest tego wart !!
jak bedzie trzeba kupie obie skrzynie, fwd oraz awd..puki co w uk niema zadnej fwd bo tu eclipsow niema, a skrzyn awd jest duzo.
zato silniki znalazlem i jest w czym wybierac, silnik biore za 6tys zl |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 28-09-2006, 03:05
|
|
|
dobra cena za silnik z takim pzrebiegiem, powinienes byc zadowolony, odebrales go, dzwognolwe:)) bo tego sie nie da dzwignac, sam blok z glowica 6 bolt wazy 2245 funtow czyli grubo ponad 100 kg a jesli masz z osprzetem to 300 funtow murowane . 7 bolt bedzie letszy o kilak funtow na pocieszenie;) daj znac jak silnik wyglada wyslal bys kilka fotek. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 28-09-2006, 19:44
|
|
|
udalo mi sie skontaktowac z tym sprzedawca , niebylo mi latwo gdyz ja niemam swojego konta na ebaju,email lub numer telefonu byl problemem, teraz czekam na namiar dokladniejszej lokacji tego skladu, martwi mnie tylko fakt ze koles wszystkie silniki jakie ma reklamuje ze maja okolo 30 tys mil przebiegu, nadal niewiem czy jest wiazka z ecu wliczona czy nie, nieprobowalem znim gadac przez telefon gdyz nieczuje sie na tyle mocny w angielskim, w sobote wraca moj znajomy anglik ktory juz telefonicznie wszystko uzgodni z tym kolesiem i dowie sie wszelkich szczegolow odnosnie silnika.
mozliwe jest ze wezme silnik bez skrzyni gdyz coponiektorzy strasza mnie niemozliwoscią dłuzszego użytkowania skrzyni awd z transfer boxem :/
w sobote napisze odrazu jak cos bede wiedzial |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 29-09-2006, 01:34
|
|
|
Oni wszyscy tak reklamuja 30 k mil, jesli to z ebay to parwdopodobnie jest to silnik sciagany z japoni JDM, przebieg prawdopodobne 60-80 k mil. to stare silniki wiec wez znajdz tu cos co ma mniej niz 50 k mil. japonia to male panstewki wiec w sumie wszystko jes mozliwe, w usa jest ich pelno, upewnij sie jednak ze dostajesz silnik evo III, prawdopodobnie beda ci chcieli wsadzic silnik z galanta VR4 , tez ma zolte wtryski z tym z e 510cc ale czerwona pokrywe zawrow. jesli znajdziesz cos takiego to bierze tez niewarto uganiac sie na sile za evo III. silniki evo maja zylte wtryski 550 i pokrywe zaworow koloru tytanowego, niemalowana, ale nie blyszczace aluminium ale takie jakby tytanowe. ciezko ci bedzie rozpoznac silnik evo, jesli ma czerwona pokrywe to bedzie z galanta, jesli niebieskie wtryski 450cc to bedzier to z galanta rowniez ale z 14 b turbo pewnie . Aha po turbince mozesz tez poznac z czego pochodzi silnik, tylko evo III i galanty VR4 tez zotlymi wtryskami maja big16g , reszta bedzie mial rozne odmiany TD04 tj 13g, TD05H 14b, smal16g. evo III turbo to 49178-01470 TH05H, evo II 49178-01450, wszystko inne to beda 16g, 13b, 14b i inne odmiany mitsubishi turbo. wspomnian wz czerwona pokrywa zaworow i zultymi wtryskami ma big 16 g 49178-0520 i ile dobzre pamiatam numer. lepije juz brac 6 bolta moim zdaniem jesli za taka kase kupywac silnik i nie uganiac sie na sile za turbo. 6 bolt to 6 bolt |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 30-09-2006, 21:17
|
|
|
wiec tak, odbior osobisty jest dla nich za duzym problemem oni sa firma zajmujaca sie tylko wysylka, niestety jak pytalem o szczegoly silnika facet mi powiedzial ze sie na tym niezna i on tylko to wysyla, powiedzial ze ecu i kable nie sa wliczone w ten silnik, poprosilem wiec o przeslani mi fotek silnika z kazdej strony bym mogl zobaczyc turbo, wtryskiwacze itp itd.
troche szkoda ze niema tego ecu bo dobierac uzywane to tez loteria ze trafi sie wlasciwy, jeszcze zapytam ludzi na forum lancera uk .....szkoda tylko ze ostatnim czasem to forum mi niechcialo dzialac.
czekam wiec narazie na maila z zdieciami, facet powiedzial ze proponuje wysylke do colchester gdzie teraz jestem gdyz wysylka do polski mogla by kosztowac z 700 funtow.
na jego kozysc dzialaja pozytywne komentarze........
no coz zobaczymy co z tego wyniknie
za silnik chce koles 950 funtow za skrzynie awd 650
heh za tysiac wiecej juz mozna kupic cale jezdzace evo :/ tylko to francowate ubezpieczenie |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2006, 21:20
|
|
|
Tyle że z jeżdżącym EVO będzie sprawne ECU i reszta gratów - napędy itd. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 01-10-2006, 02:29
|
|
|
skrzynke adw turbo 1g srzedalem tydzien temu za 1/3 tej kwoty co tobie zaproponowali. usd, mam jeszcze skrzynke z gsx 93 do sprzedania jesli chesz. poza tym jest 90% szansy ze nie dostaniesz silnika evo III, zamiast prosic go o setki fotek to spytaj sie jaki kolor maja wtryski, nie sugeruj mu kolorow, nich ci odpisze, jesli napisze ze zolte to masz juz 50% szansy ze dostaniesz evo III a drugie 50% to to ze to bedzie galant VR4, tak czy inaczej brac . oni wszyscy mowia ze maja evo III ale tak naparwde nie maja evo III tylko 7 bolt 1g.
co do ecu to przydalo by sie ale nie ma co plakac, mzoan pzreciez podpiac inne ecu z 1g turbo eprom chipa wstawic i bedzie gralo. nie bedzie tani swap napewno, ale ja dalej upieral bym sie by nie polowac na evo III bo mzoe sie oakzac ze dostaniemy cos innego , tylko zakupic 6 bolta z galanta 90-92 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 01-10-2006, 14:01
|
|
|
Na dzien dzisiejszy:
silnik w pl ktory byla szansa kupic ma jakis problem z falujacymi obrotami, dlawieniem sie przy duzym bucie oraz tym ze wskaznik turbiny mu laduje albo max albo nic.....
wkazdym razie mam juz skrzynie, w uk o skrzynie fwd turbo bardzo ciezko
skrzynka od gst o oznaczeniach
KF5m3325(ewentualnie S zamiast 5)PZS
numer z pod spodu JX5414
zakupilem tez zaciski dwutloczkowe ale niemam jeszcze odpowiedniego korektora sily hamowania do nich
w uk pod nosem mam sklep w ktorym zakupie sobie tarcze diamond black
zrezygnowalem z robienia awd , po rozmowach z kiepuczim oraz barkiem uznalem ze to syzyfowy pomysl, jak juz cos zrobie sobie mocne fwd z galanta. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
|
|