Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] stuki w silniku
Autor Wiadomość
sprinter62 
Nowy Forumowicz

Auto: galant e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 22-08-2010, 18:30   [E55A 2.0] stuki w silniku

Witam wszystkich. Przejrzałem chyba całe forum i nie znalazłem takiego uszkodzenia więc proszę o pomoc. Otóż wczoraj gdy ruszałem ze skrzyżowania usłyszałem jakieś stuki z przodu. Początkowo myślałem że to z przegubów lub półosi ale po zatrzymaniu nadal występowały więc to silnik. Na wolnych obrotach mało słyszalne. Po odłączeniu przewodu w.n. z I cylindra silnik gaśnie to samo z II cylindrem. Na III i IV pracuje prawie bez zmian(nieznacznie spadają obroty). Zamieniłem świece miejscami i nic się nie zmieniło. Pożyczyłem przyrząd do sprawdzania ciśnienia i co się okazuje: na I-6, na II-4 a po chwili 6, na III-3, i na IV też 3. Nigdy wcześniej nic takiego się nie działo. Samochód kupiłem rok temu z przebiegiem 280000 km. Przejechałem ponad 40000 km. Olej wymieniam co 10000km. Ostatnio przejechałem ponad 9000km. Nie wiem jaki był lany do tej pory ja zalałem Castrol GTX mineralny. Nie bierze oleju. Od wymiany do wymiany ubywa ok. 2 mm na stalce. Auto od nowości jeździ na gazie. Nie ma żadnej różnicy czy to benzyna czy gaz. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. sprinter62.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-08-2010, 19:56   

Przy tych wartościach kompresji co podałeś, az dziw, ze ten silnik jeszcze pracuje, teraz masz opcje, albo poszla uszczelka pod glowica i kompresja ucieka pomiedzy cylindrami, albo pierscienie na tlokach koncza zywot, napisz czy jak mierzyles kompresje, to mierzyles ja z wszystkimi swiecami wykreconymi, oraz pedalem gazu wcisnietym do oporu :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sprinter62 
Nowy Forumowicz

Auto: galant e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 22-08-2010, 20:37   

Co do wartości kompresji to nie wiem czy są dobrze wyskalowane bo zbita jest szybka i wygięta wskazówka. Na dobrym cylindrze nie można utrzymać końcówki w gnieździe bo kompresja ucieka obok. Wszystkie świece wykręcone. Przy pomiarze gaz wciśnięty. Dziwi mnie fakt że na I cylindrze kompresja jest od razu a na II po ok. 3 sekundach.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-08-2010, 20:44   

Załatw sopie dobry manometr i zrob pomiar na cylindrach bez swiec, a nastepnie z wkreconymi swiecami sasiednich cylindrow, a potem podaj wyniki, bo Twój obecny pomiar wedle tego co napisales powyzej jest nic nie wart.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-08-2010, 12:32   

robertdg, daje pewien obraz. Nawet nie wyskalowany, podaje dla pierwszych 2 cylindrów znacznie wyższą kompresję. Na 2 niby skacze, ale może to błąd pomiaru. Poza tym:
sprinter62 napisał/a:
Na III i IV pracuje prawie bez zmian(nieznacznie spadają obroty)


Więc coś się dzieje w tych 2 cylindrach. Bardzo prawdopodobne że:

robertdg napisał/a:
albo poszla uszczelka pod glowica i kompresja ucieka pomiedzy cylindrami


Pierścienie raczej odpadają, z minuty na minutę się nie kończą.

Silnik pracuje praktycznie na 2 pierwszych, z podtrzymaniem pracy 2 ostatnich.

Według mnie głowica będzie do zwalenia, ale sprawdź jeszcze dobrym manometrem.
 
 
sprinter62 
Nowy Forumowicz

Auto: galant e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 25-08-2010, 07:43   

Mieliście rację.Poszła uszczelka pod głowicą.Dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.