Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tania fura ?!
Autor Wiadomość
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 27-08-2010, 18:32   

dokladnie to co rosomak1983 pisze, jak chce jak najtansze auto i najtansze w utrzymaniu w razie jakiejkolwiek awari niestety trzeba sie pogodzic z tym ze to wlasnie auto typu polonez itp. bedzie najodpowiedniejsze ... czesci na zlomach od groma za grosze (rozrusznik gosc kazal mi sobie tylko znalesc dobry i zapytal ile daje ... 20 zl zaplacilem - kup rozrusznik do starego japonca na zlomie ,o ile wogole beda mieli )
wiadoma sprawa ze jazda polonezem a jazda jakims coltem/galantem to jest roznica ale tez nie przesadzajmy bo jak kupi takiego gala z rozklekotanym zawieszeniem (ktorego pewnie nie bedzie sie oplacalo naprawiac z powodu kosztow) to jazda ta bedzie niedosc ze gorsza od jazdy poldolotem to i niebezpieczna
a w przypadku zgnicia/zuzycia sie takiego auta jak polonez - telefon na zlom , przyjezdzaja i go nie ma ewentualnie odsprzedajesz za cene zlomu badz troszke wieksza i problem z glowy
_________________
Mój misiek :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 27-08-2010, 20:54   

No wybaczcie, ale poldek odpada...a wynalazków z bloku wschodniego nie będę komentował ! tym ma od czasu do czasu moja narzeczona jechać !

W sunny nie przeraza mnie ruda, byle kielichy się trzymały jeszcze. Vectra to też jest jakaś myśl, primiera p10, colt odpada bo 3d, może uda się lancera ustrzelić.

Nigdzie nie pisałem, że auto ma być w idealnym stanie, ba niech sobie będzie w kiepskim. Co będzie trzeba to zrobie.

Rok, góra dwa pośmigam - później przyjdzie czas na konkretną furę.

a Jetta stara? :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-08-2010, 21:23   

Fragu, Nissan Primera w silniku 2.0 napewno ma silnik bezobsługowy, czyli na łańcuchu rozrządu - wiadomo, oleje trzeba zmieniac i filtry, ja smigałem taka primerka, 2.0 DOHC na instalacji gazowej 2-gen, problemów z nią żadnych nie było, niespodzianek nie robiła, na 33 litrach gazu potrafiła przejechac od 270 - 420km ja osiągnąłem taki rekord na trasie, ale przecietnie w miescie zbiornik starczal na okolo 270km, sprzedałem ją bo skonczyła się legalizacja butli gazowej, 10lat przesmigala na gazie, w tym okresie serwis instalacji gazowej sprowadzal sie glownie do wymiany samych filtrów i raz wymiany reduktora, mechanicznie auto nie do zarzniecia, kopyto niesamowite jak na taka jednostke, blacharka slaba w kontekscie progów i tylnych blotnikow na laczeniu z rantem zderzaka, tuz przy obrysie kola
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-08-2010, 22:27   

bez dwoch zdan: szukaj Galanta E3x.
Ja niedawno sprzedalem Galanta E34 za 2 tys i jestem pewien ze pojezdzi conajmniej 2 lata bez najmniejszej awarii. Ceny za ten model wahaja sie od 1000 do 3, 4 tys. Za 2 tys na pewno znajdziesz cos w miare zadbanego. w porownaniu do Nissana ktory moze zgubic tylek od korozji to po prostu przepasc na plus.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2010, 23:49   

Tego Poloneza to z jakim silnikiem najlepiej brać? ;) Oczywiście chodzi o prostotę i stosunkowo niewielkie spalanie gazu (jak na Poldka). 1.4 16V Rovera? ;)

Chyba sobię sprawię takiego do jazdy off road. ;)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-08-2010, 01:21   

Ja bym bez dwóch zdań wziął Vectrę. Silniki bardzo lubią LPG, szczególnie 1,8 i 2.0.
Z korozją jest różnie - moja Vectra ma na przykład 21 lat i oryginalne progi (tylko reperaturki tylnych błotników wspawane).
Ceny części śmieszne, ostatnio zmieniałem sworzeń wahacza - 25zł, 4 śruby do odkręcenia.
Silniki w znacznej większości bezkolizyjne.
Jakbyś chciał kupować VA to daj znać - powiem na co zwracać uwagę jeśli chodzi o blachę.
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-08-2010, 11:15   

poldek z silnikiem rovera ma fajna zalete - jak jest lekko mokro i mu wcisniesz na maxa to zarzuci tylem jak nie wiem :P Moc ma, tylko skrzynia z dupy, nie mozna w pelni 100 koni wykorzystac... ale pobawic sie nim da :D
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 30-08-2010, 11:17   

j-rules napisał/a:
poldek z silnikiem rovera
Jak się ostro jeździ to trzeba ciągle tylny most zmieniać, bo nie wytrzymuje :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2010, 17:15   

To brać 1.6 GLi czy 1.4 16V Rovera? ;)
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-08-2010, 19:45   

rosomak1983 napisał/a:
nie ma strachu zeby nim jezdzic bylem nim 50km w trasie


ale wyczyn :lol: :lol:
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 30-08-2010, 20:29   

enanthate napisał/a:
To brać 1.6 GLi czy 1.4 16V Rovera?

jak Ci nie straszne wymiany mostow i sprzegla to 1.4 napewno ... jesli niechcesz robic za wiele to 1.6 Gli na jednopunkcie (ja mam takiego - tych nowszych GSI nie polecam bo sie walki rozrzadu scieraly w nich nawet po 2 tys km :D - 3 wymienilem przy przebiegu 80 tys )jak zdrowy silnik to tez na mokrym daje rade :D zawsze w zimie biore go na przejezdzke po lasach i "drifty" :D
_________________
Mój misiek :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2010, 20:37   

1.6 Gli - czyli te za czasów Poloneza Caro? 1.6 Gsi to te z Caro Plus (Daewoo-FSO)?

A teraz najgłupsze pytanie: która opcja jest najoszczędniejsza pod względem spalania? :mrgreen:
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-08-2010, 21:04   

enanthate, diesel :D
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30-08-2010, 22:01   

1.4 spala mniej aniżeli 1.6 mosty padaja jak dasz mocno po gazie i to nie jeden raz.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2010, 23:35   

j-rules napisał/a:
enanthate, diesel :D


diesla nie dostane za 999 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.