 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Problemy z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
Kazumi87
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-08-2010, 19:48 [1G 90-94] Problemy z odpaleniem
|
|
|
Witam
Mam problem z odpaleniem samochodu. Stał jakie 2 tygodnie bezczynie. Próbowałem go odpalić i samochód mieli i się nić nie dzieje. Podłączyłem samochód pod prostownik , zostawiłem go na kilka godzin , lecz zero reakcji. Ostatnio zostały wymienione świece. Podejrzem , że mogło się coś stać z kablami wysokiego napięcia. Pomocy!!!!
Proszę o pomoc!!! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 29-08-2010, 11:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2010, 21:46
|
|
|
zakładam że wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś
jak akumulator kręcił rozrusznikiem znaczy że miał prąd więc prostownik tylko dał możliwość dalej próbować
żeby nie odpalił musiały by paść wszystkie 4 kable.... przebicia znajdziesz próbując odpalić silnik w ciemności, będzie widać przeskakujące iskry na cewce albo na kablach
mi to wygląda na brak paliwa, albo przez pusty bak albo przez niedziałającą pompę, za akumulatorem na ścianie grodziowej z wiązki odchodzi mała, jednopinowa, kwadratowa wtyczka(fuel pump check connector), podłącz miernik i niech ktoś kręci rozrusznikiem, jak będzie napięcie 12v znaczy że pompa działa, możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika
wypnij i wepnij wtyczkę czujnika wałka rozrządu (znajduje się na końcu wałka ssącego po przeciwnej stronie jak rozrząd, taka puszka, wtyczka ma 3 kable) możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika
sprawdź wtyczki zasilające cewkę wysokiego napięcia i power tranzistor (są niedaleko siebie, kable idą do nich z tej samej wiązki) możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika
przekręć kluczyk na zapłon i podłącz diodę lub żarówkę do złącza diagnostycznego przy bezpiecznikach (pin1 plus, pin 12 masa) i odczytaj mignięcia (kody błędów silnika, długie sygnały to dziesiątki krótkie to jedności) to powie "nam" jak Ci "pomóc"
najlepsza rada nie sprzedawać miśka |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 29-08-2010, 11:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 29-08-2010, 16:53
|
|
|
Czy ten Twój prostownik dobrze ładuje?? Skoro wcześniej działał to przez ze stał sam sie nie zepsuł, probleme lezy w pradzie badz rozruszniku skoro mieli i nie chce odpalić, możliwe ze aku jest mocno rozładowany i kilka godzin ładowania nic nie daje.. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-08-2010, 17:38
|
|
|
MATi1G napisał/a: | skoro mieli i nie chce odpalić, |
MATi1G napisał/a: | możliwe ze aku jest mocno rozładowany |
Jakby aku był mocno rozładowany to by w ogóle nie kręcił. A to że nie chce zapalić to powodów jest mnóstwo. Najpierw zczytać błędy ECU od tego zaczynamy cokolwiek. Polecam ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636 a jak zczytać błędy i co one oznaczają masz na stronie Kolegi Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|
|