Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problemy z odpaleniem
Autor Wiadomość
Kazumi87 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-08-2010, 19:48   [1G 90-94] Problemy z odpaleniem

Witam

Mam problem z odpaleniem samochodu. Stał jakie 2 tygodnie bezczynie. Próbowałem go odpalić i samochód mieli i się nić nie dzieje. Podłączyłem samochód pod prostownik , zostawiłem go na kilka godzin , lecz zero reakcji. Ostatnio zostały wymienione świece. Podejrzem , że mogło się coś stać z kablami wysokiego napięcia. Pomocy!!!!


Proszę o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 29-08-2010, 11:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2010, 21:46   

zakładam że wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś

jak akumulator kręcił rozrusznikiem znaczy że miał prąd więc prostownik tylko dał możliwość dalej próbować

żeby nie odpalił musiały by paść wszystkie 4 kable.... przebicia znajdziesz próbując odpalić silnik w ciemności, będzie widać przeskakujące iskry na cewce albo na kablach

mi to wygląda na brak paliwa, albo przez pusty bak albo przez niedziałającą pompę, za akumulatorem na ścianie grodziowej z wiązki odchodzi mała, jednopinowa, kwadratowa wtyczka(fuel pump check connector), podłącz miernik i niech ktoś kręci rozrusznikiem, jak będzie napięcie 12v znaczy że pompa działa, możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika

wypnij i wepnij wtyczkę czujnika wałka rozrządu (znajduje się na końcu wałka ssącego po przeciwnej stronie jak rozrząd, taka puszka, wtyczka ma 3 kable) możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika

sprawdź wtyczki zasilające cewkę wysokiego napięcia i power tranzistor (są niedaleko siebie, kable idą do nich z tej samej wiązki) możesz to sprawdzić dzięki odczytaniu błędów silnika

przekręć kluczyk na zapłon i podłącz diodę lub żarówkę do złącza diagnostycznego przy bezpiecznikach (pin1 plus, pin 12 masa) i odczytaj mignięcia (kody błędów silnika, długie sygnały to dziesiątki krótkie to jedności) to powie "nam" jak Ci "pomóc"

najlepsza rada nie sprzedawać miśka
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 29-08-2010, 11:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 29-08-2010, 16:53   

Czy ten Twój prostownik dobrze ładuje?? Skoro wcześniej działał to przez ze stał sam sie nie zepsuł, probleme lezy w pradzie badz rozruszniku skoro mieli i nie chce odpalić, możliwe ze aku jest mocno rozładowany i kilka godzin ładowania nic nie daje..
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-08-2010, 17:38   

MATi1G napisał/a:
skoro mieli i nie chce odpalić,
MATi1G napisał/a:
możliwe ze aku jest mocno rozładowany


Jakby aku był mocno rozładowany to by w ogóle nie kręcił. A to że nie chce zapalić to powodów jest mnóstwo. Najpierw zczytać błędy ECU od tego zaczynamy cokolwiek. Polecam ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636 a jak zczytać błędy i co one oznaczają masz na stronie Kolegi Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.