 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
tania fura ?! |
Autor |
Wiadomość |
góral1
Mitsumaniak Miły gbur . . .

Auto: Vectra A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: SATANÓW
|
Wysłany: 31-08-2010, 06:52
|
|
|
Ja przychylę się do opinii JOSIE powyżej. Vectra A jest dużym i bardzo tanim w utrzymaniu samochodem. Części tanie, instalacja nie chrzani się, a już najlepiej jak jest silnik z jednopunktem np.1.8 jaką obecnie mam ja. Staram się być obiektywny Obecnie mam 260tyś.km na szafie. Pewnie był kręcony jak ją kilka lat temu kupowałem więc jak na przebieg 300tyś.km lub więcej spisuje się bardzo dobrze. Z blacha to mit, że jest tak źle. Trzeba tylko dobrze poszukać , ale co prawda po tym wieku nie ma się co cudów spodziewać. Zawsze praktycznie jakieś ogniska korozji będą. Technicznie do Viki pasuje Espero. Oprócz blacy i wnetrza technicznie to jest to samo, ale z wyjątkiem silnika 1.5 16V. Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora. |
_________________ „no replacement for displacement"
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-08-2010, 11:22
|
|
|
góral1 napisał/a: | Z blacha to mit, że jest tak źle. | Żartowniś
prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.
O polonezach to już nie wspominam, kupisz dobrego poldka, to po paru wirazach zaraz zacznie pekac podluznica pod kolumna kierownicza, drazek reakcyjny bedzie wyrywal mocowanie, a juz nawet nie wspominajcie o dieslach, alternator padnie, to jego koszt i dostepnosc przekroczy wartosc auta, a zeby bylo ciekawiej, po upewnieniu sie na allegro, czy to jest taki alternator, okaze sie ze jest, ale tez okaze sie ze nie jest to taki sam alternator jak w waszym dieslu. Panowie pierdoły wam na głowe się pociskają, pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2010, 11:49
|
|
|
góral1 napisał/a: | Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora. |
A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona.
Cytat: | pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km |
Cena też zależy od regionu...
http://moto.allegro.pl/li...t&change_view=1 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 31-08-2010, 11:58
|
|
|
enanthate napisał/a: | A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona. | Dobrze myślałeś, espero to ascona, a nexia to kadett |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31-08-2010, 12:05
|
|
|
nexia to kadett tylko z lakierem metallic
Fragu, a jaki byl Twój początkowy typ? Bo pisales cos w 1 poscie ze masz jakis |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 31-08-2010, 12:24
|
|
|
robertdg napisał/a: | prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.
| Rozumiem że Ty wiesz lepiej chociaż nawet nie widziałeś samochodu ? Odpuść sobie |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 31-08-2010, 14:49
|
|
|
j-rules, nissan Sunny:)
Primiera niestety raczej odpadnie, 2.0 będzie trochę za dużo spalała. Vectra - myślę myślę.
Galant...raczej też odpadnie.
Przez chwile pomyślałem o Clio, ale jednak trochę małe
...wiem, wybredny jestem |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
DjWafel
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Ford Skoda i bedzie Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 20 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 31-08-2010, 15:16
|
|
|
Przemyśl jeszcze propozycję nad Seatem Toledo |
_________________ Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą sztuką jest zrobić to boczną. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 31-08-2010, 15:32
|
|
|
robertdg, to nie wiesz jak poldek jest idioto odporny |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31-08-2010, 20:02
|
|
|
jak tak to chyba najlepiej lancera c6, dorwac 1.5 albo 1.6 gaz znosi chętnie, blacha nawet jak dziurawa to autko niezawodne. No i fajnie miec miśka |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
costa brawa
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 563 Skąd: mielec
|
Wysłany: 31-08-2010, 22:39
|
|
|
poldek z dyzlem tez fajna sprawa - mialem truck`a takiego tylko podobnie jak w przypadku 1.4 rovera skrzynia biegow dalej ta sama czyli dziadowskie przelozenia
ale palil tyle co nic ...:D 6.5l przy butowaniu
a benzyniak .. wazne zeby na gazie chodzil na benzynie juz nie musi heh - bo w opcje bez gazu lepiej sie w tym wynalazku nie pchac
a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego |
_________________ Mój misiek
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-09-2010, 08:40
|
|
|
costa brawa napisał/a: | a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego | no bo nie było łatwo o przegrzanie tego silnika, tymbardziej, że miał on znaczny potencjał, w dodatku niewykorzystany, jak juz raz padła usczelka pod głowicą, to bez naprawy u dobrego mechanika, długo nie pojezdziła, kazdy narzekał na te szpilki do głowicy, M9 o długości 410mm, jakby nie było, mieli troche racji, weż tu dokrecaj prawie pół metrową śrube producent miał fantazje. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 01-09-2010, 11:09
|
|
|
robertdg napisał/a: | mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł |
Chyba od kogos mega niekumatego na złomowaniu dostajesz 500zł biora go niezaleznie od stanu (ale kompletne auto) załatwiaja wszystko i jeszcze przyjada po niego laweta. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
góral1
Mitsumaniak Miły gbur . . .

Auto: Vectra A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: SATANÓW
|
Wysłany: 01-09-2010, 14:06
|
|
|
Fakt. Pomyłka z tym ESPERO. Rzeczywiście jest to Ascona w innym ubraniu.
Co do opinii ROBERTDG to kolega ma wyraźne uprzedzenia co do Opla , a podobno klub zrzesza miłośników marki niezależnie od auta jakim się jeździ. Do informacji: największy problem Vectry A mają z tylnymi nadkolami. Poza tym powtarzam - NIE JEST AZ TAK ŹLE Ja w swojej mam kilka zaprawek, ale z tym totolotkiem to przesada. Trzeba trochę czasu trzeba poszukać, ale na pewno coś się znajdzie. Jeżeli pod gaz to najlepiej 1.8 lub 2.0. Ja na instalacji zrobiłem już ponad 140tyś.km i zero awarii (oczywiście trzeba regularnie dbać o filtry , regulację itd), a te silniki znoszą to bez problemu. |
_________________ „no replacement for displacement"
 |
|
|
|
 |
|
|