| 
		[E33A 2.0] Wymiana silnika | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 radzio-Galant  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2010, 21:14   [E33A 2.0] Wymiana silnika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam pytanie poniewaz chcialbym wymienic silnik z mojego galanta czyli z 1990roku na silnik z 1997 roku . Czy bedzie wszystko pasowalo do niego czy beda jakies problemy ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-09-2010, 09:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie będzie pasować nic. Rozrząd jest po drugiej stronie. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radzio-Galant  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-09-2010, 12:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzieki a jeszcze jedno mam pytanko czy bedzie pasował silnik z 89? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-09-2010, 17:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sam silnik tak. A jaki chcesz wsadzić ? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radzio-Galant  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2010, 11:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 2.0 a bedzie pasować z sedana do hatchbacka? Bo sądze ze tak ma taki sam układ i wogole.Moim zdaniem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2010, 18:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Będzie pasować z grubsza. Jeśli ten sam to bez problemów jak inny to nie obędzie się bez przeróbek. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |