ZNOWU TA KLIMA !!! |
Autor |
Wiadomość |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-09-2010, 13:08 ZNOWU TA KLIMA !!!
|
|
|
Panowie sprężarka się kręci a klimy brak , co może być przyczyną ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-09-2010, 13:57 Re: ZNOWU TA KLIMA !!!
|
|
|
SeBOL napisał/a: | Panowie sprężarka się kręci a klimy brak , co może być przyczyną ? |
ale kręci sie kółko zewnętrzne czy te w środku?
Sprawdź czy kręci się te w środku? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-09-2010, 13:58
|
|
|
kręci się jedno i drugie , jak wyłącze klime guzikiem sprężarka się zatrzymuje |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-09-2010, 21:14
|
|
|
SeBOL napisał/a: | kręci się jedno i drugie , jak wyłącze klime guzikiem sprężarka się zatrzymuje |
Może uciekł czynnik z instalacji? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
SeBOL
Forumowicz

Auto: L200 - 2006 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-09-2010, 21:16
|
|
|
naciskałem zaworek i niby ciśnienie jest |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-09-2010, 21:44
|
|
|
ale może słabe. Sprawdź bezpiecznik jeszcze. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jacek z płocka
Forumowicz
Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 108 Skąd: Płock
|
Wysłany: 08-09-2010, 21:12
|
|
|
Ale, czy słyszysz załączanie sprężarki ( nawet z kabiny to słychać), przekręć pokrętło na 17 st. C - czy silnik podwyższa trochę obroty. W okolicach schowka słychać lekko szum rozprężanego czynnika. Miałem nieszczelność wymiennika, ciśnienie w układzie spadało do minimum i sprężarka się nie załączała - żadnego odgłosu po przyciśnięciu klimy W kabinie po włączeniu nawiewu waniało jakimś chemikaliem. Jak masz gwarancję to pędź do serwisu niech ci zaaplikują azot z kontrastem i popatrzą ultrafioletem po rurkach. Ponoć najczęściej rozszczelniają się wymienniki w środku pod schowkiem. Wtedy nic bez rozebrania całej deski rozdzielczej nie widać. Mi zrobili w 5 dni - samochód rozkręcony stał w serwisie. ( pobili chyba rekord świata). Na szczęście w magazynie w Holandii ponoć jest 30 takich elementów. POzdr |
|
|
|
 |
|