PAJERO vs VITARA vr RAV4 |
Autor |
Wiadomość |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 27-08-2010, 23:06
|
|
|
wielkie dzięki za opinie
a wiec postanowilem kupic
pajero II 3 drzwiowa
3.0 v6 automat super selekt
pytanie tylko gdzie je kupić podobno najlepiej szukać na zachodzie ?
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
leśniczy22
Forumowicz
Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 45 Skąd: Widawa
|
Wysłany: 27-08-2010, 23:36
|
|
|
Tego to już nikt Ci nie powie bo na zachodzie też nie wiesz co kupujesz kupując nastoletnie auto. |
_________________ leśniczy22 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 27-08-2010, 23:42
|
|
|
ok to będę szukał jak by ktos z was słyszał o czyms fajnym poproszę o kontakt
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomasz Grochola
Forumowicz
Auto: PAJERO II 2,8 TD GLX 1995 r.
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 60 Skąd: Galway
|
Wysłany: 28-08-2010, 10:03
|
|
|
leśniczy22 napisał/a: | Tego to już nikt Ci nie powie bo na zachodzie też nie wiesz co kupujesz kupując nastoletnie auto. |
Święta prawda.
Dodam tylko, że warto unikać handlarzy, pośredników, dziuplarzy. Ja wypraktykowałem taką metodę: kupuję lokalną gazetę, wybieram kilka ogłoszeń, dzwonię, umawiam spotkanie. Oglądam samochód i właściciela. Odsiewam farmerów, krewkich młodzieńców oraz inny niepożądany element. Metoda dobra, tyle że cholernie czasochłonna. |
_________________ Roch.
 |
|
|
|
 |
leśniczy22
Forumowicz
Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 45 Skąd: Widawa
|
Wysłany: 28-08-2010, 10:09
|
|
|
W dodatku jeżeli jak widzę jesteś zdecydowany już na konkretny typ czyli 3-drzwiowy to już zostaje 20% ogłoszeń, później silnik, skrzynia i okazuje się, że jest jedno ogłoszenie na drugim końcu Polski.
Życzę powodzenia ale przede wszystkim cierpliwości. |
_________________ leśniczy22 |
|
|
|
 |
Croom
Forumowicz
Auto: Diesel klekot
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 101
|
Wysłany: 28-08-2010, 16:45
|
|
|
Rozbieżności cenowe za Pajero II są ogromne zwlaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 2.8. |
|
|
|
 |
maniek01_1971
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3500 V45
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 13 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 30-08-2010, 21:01
|
|
|
leśniczy22 napisał/a: | W dodatku jeżeli jak widzę jesteś zdecydowany już na konkretny typ czyli 3-drzwiowy to już zostaje 20% ogłoszeń, później silnik, skrzynia i okazuje się, że jest jedno ogłoszenie na drugim końcu Polski.
Życzę powodzenia ale przede wszystkim cierpliwości. |
To prawda. Ja w poszukiwaniu swojego Pajero zjeździłem pół Polski, Trudno kupić PII w rozsądnym stanie, szczególnie diesla. Odpuściłem i kupiłem benzynę. |
|
|
|
 |
Croom
Forumowicz
Auto: Diesel klekot
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 101
|
Wysłany: 01-09-2010, 10:07
|
|
|
No a jak wyglada aka konfrontacja RAV4 vs Pajero II i Grand Vitara w lekkim terenie przy podobnym ogumieniu ?
Myślę że Grand Vitara ze wzgledu na mniejszą wagę deptał by po piętach Pajero II, zwlaszcza że blokada tylnego mostu jest chyba w SS do 5km/h i to nie w kazdym egzemplarzu.
Jaką LPG zakładaliście lub jaka się najlepiej sprawdza w V6 ?
Z lubryfikacją czy bez no i czy podejdzie jakiś BRC S24 czy musi byc pełna sekwencja ? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2010, 10:37
|
|
|
Croom Rav4 to samochodzik rekreacyjny. Nie mozna go bezposrednio porownywac z PII.
Jesli chodzi o pojecie "lekkiego terenu" nie ma tu konfrontacji. Kazde z tych trzech aut podobnie jak znakomita wiekszosc plaskaczy poradzi sobie po zjechaniu z czarnego. Pierwsze wyrazne roznice zaczna sie pojawiac w nieco ciezszych warunkach. Wszelkiego rodzaju podjazdy, trawersy, miejsca o gorszej przyczepnosci podloza moga sie dla Ravki okazc nieprzejezdne. To auto nie ma niskich przelozen i z tego powodu zwyczajnie nie da rady.
Co do Grand Vitary i Pajero II to sprawa wyglada inaczej. Oba auta oferuja podobne wlasciwosci terenowe. Mysle, ze konstrukcyjnie sa zblizone i osad, ktore lepiej sobie poradzi jest znacznie trudniejszy. Tu decyduja subiektywne doznania i osobiste preferencje. Ja widzialem w akcji oba samochody i to w wersjach fabrycznych jak i przeprawowych. Prywatnie wybralbym PII. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 03-09-2010, 23:38
|
|
|
Jeżeli chodzi o Pajero II z benzynowym silnikiem polecam wyjazd do Szwajcarii tam były głównie auta z tym silnikiem i automatyczna skrzynią no i wyposażenie prawie zawsze maxymalne, sam będę niedługo poszukiwał takiego samego krótki 3 drzwiowy 3.0 V6 poza tym pajero ma z tyłu często ma blokadę mostu no i skrzynia SS na zimę idealna na trasę Pozdr |
|
|
|
 |
Chudy
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II, 2.8TD, 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2010 Posty: 18 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-09-2010, 20:46
|
|
|
Croom napisał/a: | Cytat: | Sumując - trwała ramowa konstrukcja, wytrzymały tylny most, bezawaryjne silniki, możliwości terenowe (bez liftu i innych zmian) całkiem dobre, komfort przyzwoity (na asfalcie również) = ogólnie bardzo dobry samochód. |
Byly tez silniki z mazdy 2.0 TD, czy lepsze , ciekawy jestem opinii ...
Ciężko znaleźć pajaca II 2.8 w dobrym stanie...
W terrano II podobno łożyska leca w skrzyniach... |
Ja kolego miałem z silnikiem mazdy, w eksploatacji było wszystko OK ale jak to mówią, że zmiany są wskazane i nie żałuje. |
_________________ Chudy |
|
|
|
 |
|