Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Brak biegów na uruchomionym silniku
Autor Wiadomość
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
  Wysłany: 05-07-2010, 13:18   [E55A 2.0] Brak biegów na uruchomionym silniku

Witam. Mam problem ponieważ biegi na wyłączonym silniku ładnie wchodzą i jest każdy bieg , a jak go uruchomię to już żaden bieg nie chce wskoczyć , skrzynia nie zgrzyta ani nic, po prostu lewarek od zmiany biegów się blokuje czy coś w tym stylu nie umiem tego opisać. Sprzęgło było nawet wciskane za pomocą breszki do końca i biegi nadal nie chciały wskakiwać. Płyn w skrzyni i do sprzęgła jest.Co może być przyczyną tego oto wydarzenia.

PS. Pompka i wysprzęglik działają a biegów i tak nie ma ;/ .
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 05-07-2010, 13:47   

http://forum.mitsumaniaki...highlight=biegi może to samo??
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
Wysłany: 05-07-2010, 14:14   

nie linki są poprawnie założone .
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-07-2010, 16:12   

Sprzęgło padło.
_________________

 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 05-07-2010, 16:13   

spróbuj odpalić na wcisniętym sprzęgle i pierwszym biegu i zobacz co się dzieje
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-07-2010, 10:59   

jacek11 napisał/a:
Sprzęgło padło.


Innego możliwego powodu też nie widzę, tym bardziej, że wciskałeś łapę sprzęgła.
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-07-2010, 11:17   

Miałem podobne objawy, ale u mnie było zapowietrzona sprzęgło po wymianie pompki.

Ps. odnoście sprawy mojej spalonej wiązki... 600pln za lutowanie i wymianę bezpieczników to normalna cena?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-07-2010, 11:20   

gabriel86, nie wiemy co tam się spaliło. Zapytaj o szczegóły. Jaka wiązka, które bezpieczniki. Piszmy w Twoim temacie, za chwilę tam napiszę.

Zapowietrzone sprzęgło autor sam wykluczył.
 
 
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
Wysłany: 16-07-2010, 11:11   

przepraszam za odkop ale przyczyną tego iż nie było biegów była pompka sprzęgła i całe sprzęgło + docisk ;/ niestety wyszło tak że sprzęgło z dociskiem dosłownie przykleiło się do koła zamachowego.
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
IgoR_KilleR 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Escort CL '97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-09-2010, 11:05   

No i co z tym zrobiłeś? Jaka była cena naprawy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.